Het is een gemiste kans want als er manipulatieve methodes voor gebruikt moeten worden, zegt al genoeg dat er in de natuur dit niet voorkomt
Genetische manipulatie kan prima gebruikt worden in experimenten om een natuurlijke gebeurtenis na te bootsen of te creëren. Of zoals in dit geval: Om je hypothese met bewijs te steunen.
maar het gaan toetsen door iets wat onnatuurlijk is, is geen wetenschap
Het toetsen van een hypothese waarmee onze kennis uitgebreid wordt noem jij geen wetenschap?
Dat maakt voor mij weinig uit of het in andere wetenschappelijke takken net zo gaat, maar de ET gaat er op voorhand al van uit dat er evolutie is
Wel mooi dat de hypothese dan weer precies in dat plaatje past

Mocht het niet kloppen, dan gaan alle hypotheses toch gewoon de prullenbak in?
Dit gebeurt ook in andere wetenschapsgebieden zoals bv de geneeskunde, waar ze bv de geneeskrachtige werking van diverse planten etc negeren omdat hun alleen maar geleerd is om iedereen vol te proppen met chemische troep.

De et is ook een religie, en die religie klopt van geen kant en ik wil dat graag benadrukken.
religie -> geeft zingeving aan het leven
Ik zie niet in hoe de ET hier ook maar iets aan bijdraagt. Het zegt alleen iets over de verandering van erfelijke eigenschappen in een populatie over tijd...