Zó! Ik heb ook even niet meegelezen, wat een gekwebbel hier

@evelien wij hebben ook een box met lade gedaan vanwege de opbergruimte. En wat spijlen betreft, daar heb ik niet over nagedacht. Gok daarom (ik weet het niet, box staat bij m'n ouders) dat wij geen ronde hebben, want rechthoekige vind ik mooier.
@MissF Dat jij ook al weer 30 weken bent, wat gaat dat snel! Voor m'n gevoel moet jij nog een stuk langer als ik, maar dat is dus ook maar vijf weekjes! Geniet er van
@AG succes met de laatste loodjes, en spannend, morgen strippen! Hoop voor je dat 't effect heeft en jullie dochtertje zich snel aandient!
Hier vandaag de laatste keer bij de vk geweest om afscheid te nemen. Toch een gek idee, vond het steeds zo gezellig... Nu in 't ziekenhuis is het allemaal veel zakelijker en minder persoonlijk. Maar ja, alles met het oog op de gezondheid van ukkie!
Bloeddruk was vandaag weer helemaal oké ook, 120/70. Hele geruststelling.
Vraag me alleen af of m'n hb niet verder is gezakt, ben zo ontzettend moe de hele dag door...
Sprak m'n buurvrouw en zij gaf aan dat ze juist in dr verlof zoveel meer energie kreeg doordat ze niet meer hoefde te werken. Dat is hier in elk geval (nog) niet zo..