Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:wat een leuke foto's, en wat een schattig meisje is Anna Sofie!
Jannoek schreef:wat een leuke foto's, en wat een schattig meisje is Anna Sofie!
Bumba schreef:paprikameisje2 schreef:hij lijkt weer op te knappen... Morgen naar de kno, hopelijk wil die niet meer aankijken, tenminste, ik wil dat niet. Als er iets is, amandelen of buisjes om hem minder ziek te laten zijn, gaat dat gelijk gebeuren. Met mij gaat het wel goed, door langdurig weinig slaap ben ik er inmiddels aangewend en heb ik minder moeite met de gebroken nachten.
Julia reageert altijd wel heftig als marijn weer veel huilt. Ze is zelf dan haast onhandelbaar, enorm dwars, zeuren zeuren en zeuren en vaak is mijn lontje dan ook wat korter..We hopen snel dat het langdurig beter gaat!
Dit had ik kunnen schrijven! Moet morgen ook naar de KNO-arts, maar helaas is hier de wachttijd wel langer. Het gebeurt in ieder geval niet meteen. Anders maar even rondbellen of bij andere ziekenhuizen sneller actie te ondernemen is. Vandaag had hij weer koorts, terwijl hij nog bezig is met zijn ab-kuur. Ik snap er niets van en hoop dat het maar gewoon een griepvirusje is dat hij er boven op heeft gehad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten