Toen ik de pil voor het eerst kreeg, kreeg ik bij de apotheek nog een formulier mee, meende dat daar op stond dat je geen herhaalrecept nodig had. Vanmorgen nog ff op de site van de apotheek gekeken en daarbij stond het ook. Kon hm dus gewoon zo ophalen bij de apotheek, kan voorlopig een halfjaar weer vooruit .
Inderdaad als ik medicijnen bestel moet ik 's morgens voor 11 uur belen naar de huisarts (assistent), dan staat het de volgende middag na 4 uur klaar. Magoed ik kon de pil zo bij de apotheek ophalen, het was rustig dus binnen een paar minuten was ik klaar, aan het eind van de middag is het er vaak wel druk. Als je belt staat het klaar en ben je zo weg, magoed ff bellen of daar ff wachten, zit weinig verschil tussen .
krijg je via pilonline nog wel de microgynon Lalage?
ging van de week nieuwe strips ophalen bij de apotheek maar ik kreeg absoluut de microgynon niet meer mee moet nu de Ethinylestradio/Levonorgestrel slikken, zou precies hetzelfde zijn.. ben eigenlijk vanaf de 2e dag continu misselijk dus ik ben echt wel boos eigenlijk! Ga mooi maandag de huisarts bellen dat ik dit echt niet wil en dan schrijft hij maar mooi de microgynon weer voor
linde schreef:krijg je via pilonline nog wel de microgynon Lalage?
jahoor, dat bestel je daar dus dan krijg je dat ook
Ik ga nu micro 20 gebruiken, omdat ik altijd zo'n hoofdpijn heb in de stopweek. Met naproxen gaat het nu wel beter, paracetamol helpt voor geen meter bij die hoofdpijn. Maar ik hoop toch dat die lichtere pil 't ook minder erg maakt.
och wat een stelletje enorme chagrijnen bij de apotheek! ik was bij de huisarts geweest en had gevraagd om microgynen, die dat voorgeschreven, ik naar de apotheek, nee mw u heeft net de pil meegehad, ja duh die heb ik bij me, dus ik doosjes teruggegeven, ja maar de microgynon hebben we niet meer. Dus ik nogmaals uitgelegd wat de klachten zijn, kijkt ze me heel chagarijnig aan, nou dan moet ik het zeker bestellen he...pfff
ik merk geen verschil tussen Mycrogynon en de Ethynylestradiol/Levonorgestrel ofzoiets..... Maar ik stop ook met de pil. Ik ben er continue chagarijnig van en de hormonen gieren door m'n lichaam. Ik zeg m vaarwel !
Dat had ik ook heel erg met de Rigevidon. Enorm chagarijnig was ik de hele maand door. Nu heb ik de NUVA ring en ik ben er helemaal blij mee. Voel mij goed, hoef er maar 2 keer in de maand aan te denken en verder niet.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!