Berichtdoor MissF » 22 okt 2008 10:11
Wat een prachtig kindje, die Ilona! Met 8 weken was ze al wijs! Wow!
Wij gaan ons kindje waarschijnlijk 2 dagen naar een dagverblijf brengen (al is dat meer een soort gastouder, er is maar 1 leidster).
Maar een beetje moeilijk blijft het, omdat mijn man waarschijnlijk toch niet dichter bij huis kan gaan werken, waardoor hij niet voor 7 uur 's avonds thuis is. Ik moet nog contact opnemen met het kdv, maar ik hoop echt dat ze die tijd accepteren. Het is wel heel flexibel, dus ik denk het wel. Want anders zou ik niet weten hoe we het op moeten lossen, als ik 's avonds werk.
Het scheelt wel dat ons kindje nooit superlang erheen zal hoeven. Ik ga ervoor zorgen dat ik nooit meer om 7 uur hoef te beginnen, maar pas om half 8, zodat ik om 7 uur ons kindje weg kan brengen, en dan haal ik het half 4 op. Als ik late dienst heb, breng ik het 2 uur weg en haalt mijn man het 7 uur op.
Maar ik vind die 2 dagen ook wel maximum hoor, ik ben heel bang dat ik me dan schuldig ga voelen (want ons kindje gaat er heen omdat ík persé wil blijven werken, en omdat ik geen ander werk wil, en ik bij deze baan persé minimaal 24 uur moet werken, wat ik ook erg graag wil).
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...