De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 24 mei 2008 21:06

PFf daar gaan we weer :mrgreen:

Ik wilde anoniem de refobliek in maar had geen zin meer heen enweer te vliegen tussen twee accounts, vandaar. 8)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 mei 2008 05:50

matteo in het ballenbad :mrgreen:

Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 mei 2008 14:29

rosekapje schreef:
lammetje schreef:Vinden jullie het dan geen onzin dat het speelgoed echt van de oudste is? Ik bedoel, oke Sarah heeft het gehad voor haar verjaardag, maar ze kan toch niet overal mee spelen. Ik vind dat ze gewoon moeten leren delen en vooral niet zeggen: daar mag je niet mee spelen want dat is van MIJ. Heb daar echt een hekel aan.

jawel, maar feit blijft dat dan alleen de oudste wat krijgt en das dus ook niet eerlijk vind ik dan. Tuurlijk moeten ze delen, maar vroeger vond ik het ook leuk dat iets van mij was (en dus niet van broer of van ons samen). Christiaan kan trouwens met het ene kind veel beter delen als het andere over het algemeen gaat het goed, maar met sommige klikt het nu al niet.
Ik vind dat best wel een moeilijk iets. Ik was gisteren op visite en de middelste van m'n schoonzus zat met een vriendje in de zandbak te spelen. ok die zandbak staat in de tuin van m'n schoonzusje en het speelgoed is dus in principe van haar en haar zusjes. Het jochie wilde er mee spelen en de middelste zei dus: "Neeee van mij!!!" ik vind dat ze dan moeten delen en dat ze niet alles voor haarzelf kan houden. Dan is het in principe geen delen en spelen meer... ik vind dat kinderen best mogen delen in hun speelgoed, maar afpakken nee daar zou ik een stokje voor steken. (als een ander er mee wil spelen moeten ze wachten tot het weer 'vrij' komt zeg maar) zo zou ik het doen denk ik....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 mei 2008 14:36

Tuurlijk moeten ze leren delen en dat is voor de meeste kinderen gewoon moeilijk om te leren. Dus vind ik het ook belangrijk dat de jongste ook dingetjes van zichzelf heeft en dus ook moet leren delen met zijn eigen speelgoed.
Als mijn oppaskindje en mijn oudste ruzie maken om een speeltje. Dan probeer ik ze er afwisselend mee te laten spelen, mocht dat niet lukken zet ik het weg.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 mei 2008 14:39

Da's ook nog een idee. Ik denk dat ik daar vanzelf inzicht in krijgt. Ik heb natuurlijk alleen nog maar dingen gezien (waar ik het afwisselend wel en niet mee eens bent...) deze dingen blijf ik moeilijk vinden.... maar ik denk dat het moederinstinct vanzelf wel komt bovendrijven als het eenmaal zover is....

Leuke foto van Matteo !!! Zat Milan ook in het ballenbad ? De kids lijken trouwens op jouw TJ !!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 25 mei 2008 15:05

Sela, ben je nu alweer verhuisd? :P :wink:

misschien kun je eens bij little rose proberen, in Barneveld. In Barneveld verkopen ze ook kleding van PomPom. De site die al genoemd is verkopen ze ook van die doddige jurken. Misschien als je geen geschikte jurk kunt vinden kun je er 1 laten naaien. Een goede naaister kan precies maken wat jij wilt!

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 25 mei 2008 16:23

Ik vond het vroeger ook wel fijn om even wat eigen speelgoed te hebben zonder dat zus of zusje mee speelde en kapot maakte. Verder wel alles gedeeld.
Leef je droom.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 25 mei 2008 17:17

Super gave foto`s Tj....

Mijn nichtje is daar van de week met schoolreisje heen geweest die hebben het daar ook zo leuk gehad :D

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 mei 2008 19:12

Milan kent alle letters van het alfabet... en dan heb je soms van die situaties...

vanmorgen ging ik met Milan wandelen.... Toen kwamen we langs een supermarkt en die was dicht... het rolluik was naar beneden.... "Oooh" roept MIlan.. Kijk letters mama... daar staat kaa uuu tee :shock: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 25 mei 2008 20:38, 2 keer totaal gewijzigd.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 25 mei 2008 19:15

@ mamavansophie, vanavond reden we een ronde door Flakkee en zagen het faunapark. Bedankt voor de tip, het lijkt ons wel wat. Sinds een maand of 5 wonen we op Flakkee dus we gaan nog lekker toeristje spelen op het eiland.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 mei 2008 19:41

Gave foto's TJ! 8)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 25 mei 2008 20:12

hoe plaats je eigenlijk foto's :oops:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 25 mei 2008 20:13

www.imageshack.nl

dan uploaden en de onderste link kopieren.
dan tussen [img].....link............[/img] zetten

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 25 mei 2008 20:59

liefje schreef:www.imageshack.nl

dan uploaden en de onderste link kopieren.
dan tussen [img].....link............[/img] zetten

Er staan dan 4 rijen, ik pak dan meestal de 2, staat wel achter forum1 of forum 2, ik heb altijd forum 1, hoef je img niet meer toe te voegen.
Leef je droom.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 26 mei 2008 09:22

nou ik probeer het, maar zo mooi grrot inscherm lukt me niet
Afbeelding

dit mijn jongste bengel hij is 2 en half,

Terug naar “Archief”