Ik wilde anoniem de refobliek in maar had geen zin meer heen enweer te vliegen tussen twee accounts, vandaar.

Moderator: Moderafo's
Ik vind dat best wel een moeilijk iets. Ik was gisteren op visite en de middelste van m'n schoonzus zat met een vriendje in de zandbak te spelen. ok die zandbak staat in de tuin van m'n schoonzusje en het speelgoed is dus in principe van haar en haar zusjes. Het jochie wilde er mee spelen en de middelste zei dus: "Neeee van mij!!!" ik vind dat ze dan moeten delen en dat ze niet alles voor haarzelf kan houden. Dan is het in principe geen delen en spelen meer... ik vind dat kinderen best mogen delen in hun speelgoed, maar afpakken nee daar zou ik een stokje voor steken. (als een ander er mee wil spelen moeten ze wachten tot het weer 'vrij' komt zeg maar) zo zou ik het doen denk ik....rosekapje schreef:lammetje schreef:Vinden jullie het dan geen onzin dat het speelgoed echt van de oudste is? Ik bedoel, oke Sarah heeft het gehad voor haar verjaardag, maar ze kan toch niet overal mee spelen. Ik vind dat ze gewoon moeten leren delen en vooral niet zeggen: daar mag je niet mee spelen want dat is van MIJ. Heb daar echt een hekel aan.
jawel, maar feit blijft dat dan alleen de oudste wat krijgt en das dus ook niet eerlijk vind ik dan. Tuurlijk moeten ze delen, maar vroeger vond ik het ook leuk dat iets van mij was (en dus niet van broer of van ons samen). Christiaan kan trouwens met het ene kind veel beter delen als het andere over het algemeen gaat het goed, maar met sommige klikt het nu al niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten