Moderator: Moderafo's
Juultje77 schreef:Ik zit vaak te twijfelen ga ik nu 1 dag werken of niet. Maar dan denk ik vaak, ik krijg m'n huishouden nooit af! Dan is er weer 1 ziek. Of ik moet naar therapie, zwemles, gym of ziekenhuis. Dan vraag ik me toch af hoe anderen dat doen! Al dat gestress.....
Juultje77 schreef:Ik zit vaak te twijfelen ga ik nu 1 dag werken of niet. Maar dan denk ik vaak, ik krijg m'n huishouden nooit af! Dan is er weer 1 ziek. Of ik moet naar therapie, zwemles, gym of ziekenhuis. Dan vraag ik me toch af hoe anderen dat doen! Al dat gestress.....
paprikameisje2 schreef:k heb ook altijd hard moeten werken om alles zelf te betalen! mar ja... als je gaat werken vanaf je 13e.. kan je al een aardig zakcentje ehbben om het te betalen!
ik hoor nu o pdit moment van veel mensen de vraag waarom ik niet ga werken, dat is volgens hun finacieel aantrekkelijker.. zo 10.000 euro werken in het jaar!
alles eens gaanb erekenen! maar dan komen we mooi op de koffie.. geen toeslagen meer dan, geen heffingskorting ed.. dus, ik blijf mooi thuiszitten!
paprikameisje2 schreef:rosalie83 schreef:paprikameisje2 schreef:k heb ook altijd hard moeten werken om alles zelf te betalen! mar ja... als je gaat werken vanaf je 13e.. kan je al een aardig zakcentje ehbben om het te betalen!
ik hoor nu o pdit moment van veel mensen de vraag waarom ik niet ga werken, dat is volgens hun finacieel aantrekkelijker.. zo 10.000 euro werken in het jaar!
alles eens gaanb erekenen! maar dan komen we mooi op de koffie.. geen toeslagen meer dan, geen heffingskorting ed.. dus, ik blijf mooi thuiszitten!
Hier kan ik met mijn verstand niet bij. Okay, misschien heb je bepaalde toeslagen niet meer, maar je salaris is toch altijd meer!?
nops... als ik kijk heoveel wij aan toeslagen krijgen in de maand! dat keer twaalf.. is nietweinig! misschien moe tik dan nog twee duizend euro missen... laat mij dan maar een koekje minder eten oid... en wat er dan nog afgaat aan oppaskosten..
en ikheb het over een kleine baan.. naast een huishouden! dus voor zo 10.000 euro in het jaar! dan heb ik zoeits! k blijf lekker thuis!
Juultje77 schreef:Ik zit vaak te twijfelen ga ik nu 1 dag werken of niet. Maar dan denk ik vaak, ik krijg m'n huishouden nooit af!
L'être extraterrestre schreef:@PPM, vat dit alsjeblieft niet als een belediging op, maar wat is dat toch met vrouwen die het huishouden als een volledige baan zien?
Is het niet heel erg verschillend wat jij wilt doen in een huis, en of jij genoegen kunt nemen met een stofje hier of dara extra? Als je 3 of meer kinderen hebt kan ik het me enigzins voorstellen dat je het niet ziet zitten om ook nog te gaan werken. Maar net als mijn moeder, die werkt een uurtje of 8 in de week, mijn broertje van 10 is nog thuis en mijn broertje van 17, en ik ben er nu dan nog, maar meestal ben ik er niet, en ze vind dat ze het enorm zwaar en druk heeft.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 46 gasten