Onzin optimatus.
Zoals ik al eerder zei. Het geweld van Israel produceert veel woede onder de populatie die geen opleidingen of kansen heeft. Die lui zijn gewoon niet zo waardevol als een goed opgeleide soldaat. Ik noemde het nutteloze Jihadi. Je kunt het ook klapvee noemen want het enige wat ze kunnen is zichzelf opblazen. Het is letterlijk hetzelfde categorie kinderen wat je terug vindt op de Columbine shootings.
Het is gewoon een solide strategie om de nutteloze strijders zichzelf te laten opofferen terwijl de slimmere gevaarlijkere mensen de zaken plannen en missies aanpakken die geen zelfmoord vereisen.. Want ze kunnen moeilijkere situaties aan EN je kunt ze nog een keer gebruiken... Je kunt dat lafheid noemen. Maar uiteindelijk is die mening helemaal niet relevant. In Israel net als in Indie/Pakistan (zoals bleek bij de Mumbai incidenten). Is er een overschot aan nutteloze goed gemotiveerde jihadi, en af en toe gebruiken ze die. Terrorisme vereist infiltratie en veel undercover werk. Dat kan gewoon niet iedereen.
Ze zijn laf enkel omdat ze doelbewust burger slachtoffers maken. Niet omdat ze zichzelf niet opblazen. En dat geldt ook voor die Israelieten. Voor de rest is oorlog gewoon oorlog.
Overigens, die grond aanval van Israel op dit moment is ook zelf verdediging toch? Zoals ik al zei. Dit is verkiezings ellende, en het gaat door tot na de verkiezingen.