Enne Jamillah: de waslijn wordt vies ja, en als je dan wat wits eroverheen hangt kun je weer opnieuw beginnen

Ik hing ons beddengoed wel eens over het balkon, maar die is dus ook niet schoon

Moderator: Moderafo's
liefie schreef:zo ons huis is weer helemaal schoon alles een goede schoonmaak beurt gegeven lekker in mijn nachtkleding hoef je niet naar cloor enz te kijken en nu kan ik genieten van mijn heerlijke dag vrij!
lammetje schreef:hier helpt vlieger ook wel mee hoor! een keertje stofzuigen of dweilen, maar dweilen doe ik liever zelf![]()
Met het bed verschonen helpt hij ook als hij thuis is, is net zo handig en de was opvouwen kandie ook prima na wat op en aanmerkingen van mij hoe de handdoeken opgevouwen moeten worden(het mooie randje moet natuurlijk wel aan de voorkant
)
lammetje schreef:hier helpt vlieger ook wel mee hoor! een keertje stofzuigen of dweilen, maar dweilen doe ik liever zelf![]()
Met het bed verschonen helpt hij ook als hij thuis is, is net zo handig en de was opvouwen kandie ook prima na wat op en aanmerkingen van mij hoe de handdoeken opgevouwen moeten worden(het mooie randje moet natuurlijk wel aan de voorkant
)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten