Moderator: Moderafo's
bloempie21 schreef:*Annette* schreef:Hoe is het nu met je TJ, en natuurlijk ook de andere zwangere.
Hier is alles goed gelukkig.
Vandaag bij de verloskundige geweest. Met de kleine is alles goed, ik voel hem ook met de dag sterker worden!
Mijn bloeddruk is wat laag: 150 om 50. Had ik niet verwacht, want ik snoep veel meer dan normaal en dan het liefst chocola en drop.
Maar ik heb er geen last van gelukkig!
Wel is me aangeraden om naar de fysio te gaan, ivm bekkenklachten.
Hier heb ik behoorlijk last van en ook 's nachts slaap ik er vaak slecht door. De verloskundige denkt wel dat ik er op tijd bij ben, dus hopelijk is de ergste pijn snel voorbij.
Over een week vakantie, heerlijk uitrusten en de baby-uitzet inslaan!
liefje schreef:hier een berichtje van mij, met mijn gaat alles tot nu toe goed. ben in totaal ruim 17 kilo aangekomen. dat jij om de 4 weken moet tj?! ik moet om de 2 weken en heb niet eens klachten(hoop niet dat ik ze krijg) bloedruk was 125/80. en m`n hb was 7,3.. hoofdje lag keurig naar beneden, maar kan nog draaien, al is dat al wel pijnlijk,"kruumeltje" heeft een beetje weinig ruimte daarvoor haha
. nog 2,5 weken werken en dan lekker met verlof...
owja ze raden aan dat ik naar gym moet maar ben alleen al 32 weken bijna, zijn jullie er naar toe geweest, en heeft het nut, ik wil graag naar haptotherapie kennen jullie dat, en is daar iemand van jullie geweest???
liefje schreef:hier een berichtje van mij, met mijn gaat alles tot nu toe goed. ben in totaal ruim 17 kilo aangekomen. dat jij om de 4 weken moet tj?! ik moet om de 2 weken en heb niet eens klachten(hoop niet dat ik ze krijg) bloedruk was 125/80. en m`n hb was 7,3.. hoofdje lag keurig naar beneden, maar kan nog draaien, al is dat al wel pijnlijk,"kruumeltje" heeft een beetje weinig ruimte daarvoor haha
. nog 2,5 weken werken en dan lekker met verlof...
owja ze raden aan dat ik naar gym moet maar ben alleen al 32 weken bijna, zijn jullie er naar toe geweest, en heeft het nut, ik wil graag naar haptotherapie kennen jullie dat, en is daar iemand van jullie geweest???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten