VERWIJDERD

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 jul 2008 08:07

sjonge mijn opa en oma scheelden 20 jaar en zijn nog zeker 36 jaar getrouwd geweest (zijn laat getrouwd, m'n opa werd op z'n 49e voor het eerst vader). Zelf ik heb hem nog gekend. Mijn oma was 66 toen mijn opa overleed. Niet super jong.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 14 jul 2008 08:52

Loucom schreef:Ik heb ook een goede vriend hij is 29, ik ben bijna 18. Maar volgens velen kom ik ouder over en hij jonger. We hebben nog niks maar krijgen nu al veel commentaar van vrienden/kennissen van ons. Denk dat als we wat krijgen we van familie en vrienden ook veel commentaar krijgen.

Daar moet je je zeker niet door laten tegenhouden. Uiteindelijk wennen ze er vanzelf aan en nu hoor ik eigenlijk niets meer.

@L'être extraterrestre: Ik val eigenlijk niet echt op oudere mannen. Nu ik mijn vriend heb, vind ik het best. Ik hou van hem en ik wil mijn leven met hem delen, maar toch is het voor de buitenwereld makkelijker om te accepteren om een vriend te hebben van meer mijn leeftijd. Vooral een aan het begin van onze relatie vond ik dat erg lastig. Dus het is meer gemakzucht dan echt een levensovertuiging ofzo :wink:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 14 jul 2008 09:06

Maaikje schreef:
em_ma schreef:
Maaikje schreef:Hmm, komt dit topic ook weer eens tot leven 8)

Maare, zo te zien is de 5 jaar die ik scheel met 'n jongeheer die ik leuk vind niet zo heel erg veel :P Dat geeft de burger moed 8)

Dan is er werk aan de winkel voor jou 8)

Of voor hem.

Ik las vandaag op nu.nl, dat een vent van 61 er met een meid van 18 vandoor is gegaan :shock:

Iets dergelijks heb ik ook gelezen, ja. Was het... o wacht, ik heb het bericht al gevonden. Zie hier.
Nou had ik de indruk dat dat vooral om geruchten ging. Het was mij niet duidelijk of het ook echt waar is.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 14 jul 2008 10:59

Maaikje schreef:
haring schreef:
Maaikje schreef:Ik las vandaag op nu.nl, dat een vent van 61 er met een meid van 18 vandoor is gegaan :shock:

Ach ja, ze is 18 en dus volgens de wet volwassen. Je kunt het toch niet tegenhouden en zou je dat eigenlijk wel willen??

Neuh, het is haar eigen probleem als ze dat wil. Ik vraag me alleen af of je met zo'n leeftijdsverschil wel een goeie relatie kan hebben, hij had haar opa kunnen zijn! Dan heb je toch een totaal andere belevingswereld.

Dat hóeft toch helemaal niet! Ik vind zulke opmerkingen altijd wel een beetje kort door de bocht, hoor :cry: Als ze nou gelukkig samen zijn? Misschien is die man wel super jong in zn woorden en daden en die vrouw hartstikke oud... Of zijn ze toevallig ontzettend in elkaars belevingswereld geinteresseerd. Ze zullen heus wel iets gemeenschapelijks hebben; laat ze lekker gelukkig met elkaar zijn!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 14 jul 2008 11:26

hehe alleen is die 61-jarige man een ex-gitarist met heel veel geld... en een drankprobleem. :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 14 jul 2008 11:31

Marnix schreef:hehe alleen is die 61-jarige man een ex-gitarist met heel veel geld... en een drankprobleem. :)

Misschien is dat drankprobleem dan wel gemeenschappelijk... 8)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 jul 2008 12:20

Iemand had het over de oudere man als 'viezerik', dat kán natuurlijk wel zo zijn, net als het mogelijk is dat dat jonge meisje uit is op het geld van die rijke oude man van d'r. In de praktijk gebeurt dat ook, maar het kan ook goed werken. Ik ken een stel dat ook zo'n 30 jaar verschilt in leeftijd (hij bijna 60, zij 30) en dat is echt geen vader-dochterrelatie. Of ik me er voor mezelf iets bij voor kan stellen is weer een ander verhaal...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 14 jul 2008 12:44

Merisja schreef:
Marnix schreef:hehe alleen is die 61-jarige man een ex-gitarist met heel veel geld... en een drankprobleem. :)

Misschien is dat drankprobleem dan wel gemeenschappelijk... 8)

Ze is russisch dus de kans dat ze haar salaris in Wodka krijgt is best groot ;)

LeChat, helemaal met je eens. Als 60-jarige een vrouw van 30 hebben... dan doe je het best goed toch? ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 jul 2008 13:03

:cry:

dat wil niet zeggen dat alle rusissche vrouwen zo zijn. :x :wink:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 14 jul 2008 14:03

Ik zal er eens op letten als ik over drie weken in Rusland ben. 8)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 jul 2008 14:36

waar ga je heen?

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 15 jul 2008 09:52

Mijn vriend is ook wat ouder dan ik ben, hij is 30 en ik ben 24. Goed er is wel verschil, ik ben bezig met afstuderen en hij heeft al een paar jaar werkervaring. Maar dat vind ik helemaal niet erg, want hij kan mij altijd goed adviezen geven en helpen! En andersom vind hij het ook heerlijk om mee te genieten van al mijn dingetjes! Nu gaat hij weer wat vaker uit etc.

Samen hebben we het heel leuk en het gaat gewoon prima! :D
Dus, dat.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 15 jul 2008 10:11

Bij ons scheelt het ook 6 jaar. Altijd al een jonge vriendin gewild :D En het gaat prima :D

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 15 jul 2008 10:50

Heb twee keer een vriend gehad die ouder was (7 jaar); nu getrouwd met iemand die 10 maanden met scheelt. Bevalt eigenlijk beter. Belangrijk is dta je qua belevingswereld en volwassenheid niet te veel scheelt, met de jaren worden dit soort dingen dus minder belangrijk.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 15 jul 2008 16:10

Mijn vriend is ook 6 jaar ouder. Bij mij in de familie is dat maar een klein verschilletje. M'n moeder is 12 jaar ouder dan m'n pa. M'n zusje dr vriend is 8 jaar ouder en m'n zus dr vriend geloof ik 16 jaar. :roll:

Terug naar “Archief”