Moderator: Moderafo's
Loucom schreef:Ik heb ook een goede vriend hij is 29, ik ben bijna 18. Maar volgens velen kom ik ouder over en hij jonger. We hebben nog niks maar krijgen nu al veel commentaar van vrienden/kennissen van ons. Denk dat als we wat krijgen we van familie en vrienden ook veel commentaar krijgen.
Maaikje schreef:em_ma schreef:Maaikje schreef:Hmm, komt dit topic ook weer eens tot leven![]()
Maare, zo te zien is de 5 jaar die ik scheel met 'n jongeheer die ik leuk vind niet zo heel erg veelDat geeft de burger moed
Dan is er werk aan de winkel voor jou
Of voor hem.
Ik las vandaag op nu.nl, dat een vent van 61 er met een meid van 18 vandoor is gegaan
Maaikje schreef:haring schreef:Maaikje schreef:Ik las vandaag op nu.nl, dat een vent van 61 er met een meid van 18 vandoor is gegaan
Ach ja, ze is 18 en dus volgens de wet volwassen. Je kunt het toch niet tegenhouden en zou je dat eigenlijk wel willen??
Neuh, het is haar eigen probleem als ze dat wil. Ik vraag me alleen af of je met zo'n leeftijdsverschil wel een goeie relatie kan hebben, hij had haar opa kunnen zijn! Dan heb je toch een totaal andere belevingswereld.
Merisja schreef:Marnix schreef:hehe alleen is die 61-jarige man een ex-gitarist met heel veel geld... en een drankprobleem.
Misschien is dat drankprobleem dan wel gemeenschappelijk...
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 18 gasten