Moderator: Moderafo's
David schreef:Hoi Taytelbaum.
Je snijdt een ander, ook heel interessant onderwerp aan.
Als je de energie en tijd hebt wil ik daar wel een nieuw topic over openen.
Gods zegen,
David ;)
Ouweneel maakt onderscheid tussen joden en heidenen.
Het is een heel ander onderwerp maar ik denk dat Paulus duidelijk genoeg is geweest dat er geen onderscheid is tussen Jood of Griek.
Ook nu weer kunnen we ervaren, dat er mensen zijn die een wereldse godsdienst preveleren boven de VERLOSSING die vanuit een Hemels Rijk tot ons komen.
Je bent zelf daarvan het voorbeeld. Maar veel erger is nog dat je, als Christen en (een vanuit soort carnavalsachtig kader) niets begrijpt van Gods Schriftwoord, ook niet in het profetische licht dat de Heilige Geest over de wereld laten komen. Wat dat betreft verkeer je in dezelfde situatie als het Israëlische volk van weleer, dat NIET tot het Overblijfsel kon horen!
Dank voor je reactie! Voor het eerst kom ik je nick-name hier tegen! Je reactie is wel begrijpelijk, maar in het licht van Optimatus, die zich Preases noemt van (de) of een Christelijke Alliantie, is mijn antwoord aan hem, niet zo ongewoon.
Als iemand (Jhr) die zich veréénzelvigt met een Christelijke organisatie
Als u de moeite neemt om AL zijn reacties, aan wie dan ook, in dit topic, rustig door te lezen, dan zult u ontdekken waarom ik uiteindelijk zo reageerde.
Wij leven in de laatste dagen van Jezus´oproepen om onze relatie met Hem, door de Heilige Geest opnieuw te herzien, omdat de `kleine horen`binenkort de Eén Wereldregering zal oprichten.
Hiervan geven velen, die zich Christen noemen, maar weinig blijk door alleen maar menen dat de Rechtvaardiging voldoende inzicht geeft om zowel GEHEILIGD alswel VERHEERLIJKTE te kunnen worden.
Ik zou je gezicht wel eens willen zien Happy One, als blijkt dat wat u weergeeft aangaande de gebrekkige weergave van Rechtvaardiging, zoals u opecht en gemeend aan mij laat zien, te weinig is en daardoor te licht gevonden zou worden, om deel te hebben aan het Hemels Koninkrijk.
(ontken ik ergens überhaupt dat Hij in het vlees gekomen is?)
Har veranderde wetten zijn IN DE PLAATS GEKOMEN vban Gods geboden en regeren de wereld, warbij de steun van het tweede beest (USA) momenteel voorbereidingen teft om die wetten (van het 1e beest uit Openbaring 13) binnen kort aan de wereld op te leggen.
Letw el: De Paus is het GEESTELIJKhoofd van ALLE wereldgodsdiensten en daarmee het HOOFD van de WERELDGODSDIENST, die Godsdienst de GEHELE WERELD bindt! Of het hier nu om occulte- of "christelijke godsdiensten"gaat.
Openbaring 9 (9:11) gaat daar zeer diep op in.
Sabbat of Zondag beste Happy One, maakt straks een heel groot verschil tussen de bokken en de schapen, zij die Jezus (waarachtig willen leren) navolgen en zij die de Heilige Vader in Rome alle eer geven.
Succes bij uw Bijbelstudie
Wellicht dat u dan kunt waarderen waarom ik soms reageer zoals ik dat doe.
Marnix schreef:Boudewijn, de "Dag des Heren" wordt in de bijbel regelmatig gebruikt om te wijzen op de jongste dag, de dag van het oordeel. Daar gaat het door jou genoemde vers over...
Wat denk je, dat Johannes geest werd meegenomen naar de zaterdag? Lees de context eerst eens goed.
Marnix schreef:Boudewijn, de "Dag des Heren" wordt in de bijbel regelmatig gebruikt om te wijzen op de jongste dag, de dag van het oordeel. Daar gaat het door jou genoemde vers over...
Wat denk je, dat Johannes geest werd meegenomen naar de zaterdag? Lees de context eerst eens goed.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten