Stacie schreef:joepie schreef: Kunnnen we dan nu niet eens een discussie gaan voeren waarom mannen in een pak zouden moeten.
Het is wel duidelijk hoop ik, dat dit dus helemaal niet moet
Het lijkt wel of Joepie iets tegen mannen heeft, soms.......

Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Stacie schreef:joepie schreef: Kunnnen we dan nu niet eens een discussie gaan voeren waarom mannen in een pak zouden moeten.
Het is wel duidelijk hoop ik, dat dit dus helemaal niet moet
Het lijkt wel of Joepie iets tegen mannen heeft, soms.......
joepie schreef:Maar als ik zo rondkijk op de wegwijs beurs dan valt het mij gewoon op dat veel refo mannen in een zwart pak lopen.
joepie schreef:Ik ben gek op mannen, vooral mannen in pak!
Vind ik echt mooi. Kan dus weer helemaal verliefd worden op mijn man als hij zijn pak aan heeft.
Maar als ik zo rondkijk op de wegwijs beurs dan valt het mij gewoon op dat veel refo mannen in een zwart pak lopen.
Dus ik vraag me eigenlijk af of dat dus ook een "regel" is.
caprice schreef:joepie schreef:Ik ben gek op mannen, vooral mannen in pak!
Vind ik echt mooi. Kan dus weer helemaal verliefd worden op mijn man als hij zijn pak aan heeft.
Maar als ik zo rondkijk op de wegwijs beurs dan valt het mij gewoon op dat veel refo mannen in een zwart pak lopen.
Dus ik vraag me eigenlijk af of dat dus ook een "regel" is.
Nee toch?
Gewoon eigen voorkeur.
BaBBa schreef:ik denk dat je naar de kerk niet perce (schrijf je dat zo??) een pak aan hoeft als man
Stacie schreef:Dat is overigens ook bij Moslims, als je vraagt waarom ze een hoofddoek dragen weten ze het vaak niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten