O help, zo lang zonder wasmachine! En dat met 3 kleintjes...
Hier is het Sinterklaasvirus volop uitgebroken, hoor. Kindlief vindt het prachtig. Hij deelt de hele dag 'cadeautjes' uit. Hij is in elk geval erg vrijgevig
Gisteren heeft manlief een e-nor-me berg tweedehands duplo gekocht. Waaronder de bus, de trein, de dierentuin, de trein met iets van 10 meter rails, de vuilniswagen, de brandweerauto, een hoeveelheid bouwstenen waar je eng van wordt. Samen is het 14 kilo duplo. Goed, we hoeven dus nooit meer duplo te kopen, dat moge duidelijk zijn
We gaan de komende weken stukje voor stukje alles lekker schoonmaken en dan gaan er voor 5 december een paar dingen in de zak. De rest komt in stukjes wel tevoorschijn, ofzo, maar niet alles in 1 keer. Misschien doen we gewoon de trein als groot cadeau. We zien wel. En voor de nichtjes maken we ook alvast een pakketje, we hebben nu toch genoeg. We hadden een paar dingen uitgezocht om als Sinterklaascadeau te geven, want hij speelt zo ontzettend leuk met de duplo. Maar die paar dingen waren bij elkaar al zo duur, dat we toch maar eens zijn gaan zoeken en toen zagen we een advertentie van mensen hier om de hoek, die van al hun kinderen alle duplo weg deden. Joepie!
Hij mag hier 1 of 2x per week zijn schoen zetten. Daar krijgt hij dan een klein cadeautje in, geen snoep, dat vind ik niks. 5 december komen 's middags mijn 2 kleine nichtjes met hun papa's en mama's ook hier en mijn ouders. Dan is het dus groot kinderfeest met heel veel cadeautjes. Gewoon helemaal leuk