Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Galateia » 16 nov 2010 09:31

trijntjejohanna schreef:inderdaad afwachten..je weet natuurlijk niet of hij het krijgt.. en anders merk je het vanzelf :wink:

Ik heb even zijn arts gemaild, want er is ooit onderzocht in zijn bloed, wat hij al allemaal een keer doorgemaakt heeft. Dus misschien heeft hij het al eens gehad... zo niet, dat moeten zijn dokters dat toch weten. We zullen zien!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 nov 2010 09:33

Dat is vreselijk!
De mijne begaf het zondagavond, dacht ik. Ik had een vest van mijn man even alleen gewassen (gelukkig was het dus maar 1 kledingstuk), toen het ding klaar was, was ie nog zeiknat, dus even alleen op centrifugeren gezet. Deed niks. Grr, daar lagen mijn 2 wassen te wachten (maar da's niks bij was voor 5 mensen waaronder 1 baby denk ik ;) ). Dus ik maandag op internet zoeken was het kon zijn, stond er de tip op met een beetje soda op 95 graden te wassen, of met een vaatwasblokje. Dus dat laatste heb ik gedaan, en hij doet het gewoon weer. Heel apart. Nu was ik regelmatig een was op 95 graden, maar nooit met soda ofzo, dus dat moet ik blijkbaar vaker doen :D
Maar dat is vast jouw probleem niet. Als je naast de deur woonde mocht je je was zo brengen, maarja, da's iets te ver...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 16 nov 2010 10:53

mijn probleem is dat de trommel niet meer goed draait... ik heb nu gebeld naar de vestiging waar we em gekocht hebben.. ze zouden het hoofdkantoor bellen.. Nou, daar ben ik mee opgeschoten... ](*,) winkelmedewerker belde even later weer: ja ik heb eerst naar de monteurs gebeld, maar er is echt geen plek.. toen gebeld of er leenmachine was.. die is er wel.. maar pas over 4 dagen..conclusie: ik moet wachten tot maandag ](*,) ja mevrouw, het enige wat ik kan bieden is excuses, maar daar kunt u niet mee wassen (haha wat een grap :-# ) nou goed.. ze zijn nog niet van me af :frown: 8-[ heb 100 euro extra betaald voor 6 jaar extra service en garantie... die ze niet bieden dus...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 nov 2010 12:51

MissF schreef:Dat is vreselijk!
De mijne begaf het zondagavond, dacht ik. Ik had een vest van mijn man even alleen gewassen (gelukkig was het dus maar 1 kledingstuk), toen het ding klaar was, was ie nog zeiknat, dus even alleen op centrifugeren gezet. Deed niks. Grr, daar lagen mijn 2 wassen te wachten (maar da's niks bij was voor 5 mensen waaronder 1 baby denk ik ;) ). Dus ik maandag op internet zoeken was het kon zijn, stond er de tip op met een beetje soda op 95 graden te wassen, of met een vaatwasblokje. Dus dat laatste heb ik gedaan, en hij doet het gewoon weer. Heel apart. Nu was ik regelmatig een was op 95 graden, maar nooit met soda ofzo, dus dat moet ik blijkbaar vaker doen :D
Maar dat is vast jouw probleem niet. Als je naast de deur woonde mocht je je was zo brengen, maarja, da's iets te ver...

Kan zeepresten ophoping zijn.;-)
Als je de zeeplade eruit trek en het is zwart achter is het daar hoog tijd voor..:D

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 nov 2010 12:52

trijntjejohanna schreef:mijn probleem is dat de trommel niet meer goed draait... ik heb nu gebeld naar de vestiging waar we em gekocht hebben.. ze zouden het hoofdkantoor bellen.. Nou, daar ben ik mee opgeschoten... ](*,) winkelmedewerker belde even later weer: ja ik heb eerst naar de monteurs gebeld, maar er is echt geen plek.. toen gebeld of er leenmachine was.. die is er wel.. maar pas over 4 dagen..conclusie: ik moet wachten tot maandag ](*,) ja mevrouw, het enige wat ik kan bieden is excuses, maar daar kunt u niet mee wassen (haha wat een grap :-# ) nou goed.. ze zijn nog niet van me af :frown: 8-[ heb 100 euro extra betaald voor 6 jaar extra service en garantie... die ze niet bieden dus...

2 weken zonder wasmachine help, ik had laatst de droger een week stuk..wist me amper te redden haha.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 16 nov 2010 13:16

O help, zo lang zonder wasmachine! En dat met 3 kleintjes...

Hier is het Sinterklaasvirus volop uitgebroken, hoor. Kindlief vindt het prachtig. Hij deelt de hele dag 'cadeautjes' uit. Hij is in elk geval erg vrijgevig :mrgreen:

Gisteren heeft manlief een e-nor-me berg tweedehands duplo gekocht. Waaronder de bus, de trein, de dierentuin, de trein met iets van 10 meter rails, de vuilniswagen, de brandweerauto, een hoeveelheid bouwstenen waar je eng van wordt. Samen is het 14 kilo duplo. Goed, we hoeven dus nooit meer duplo te kopen, dat moge duidelijk zijn 8)

We gaan de komende weken stukje voor stukje alles lekker schoonmaken en dan gaan er voor 5 december een paar dingen in de zak. De rest komt in stukjes wel tevoorschijn, ofzo, maar niet alles in 1 keer. Misschien doen we gewoon de trein als groot cadeau. We zien wel. En voor de nichtjes maken we ook alvast een pakketje, we hebben nu toch genoeg. We hadden een paar dingen uitgezocht om als Sinterklaascadeau te geven, want hij speelt zo ontzettend leuk met de duplo. Maar die paar dingen waren bij elkaar al zo duur, dat we toch maar eens zijn gaan zoeken en toen zagen we een advertentie van mensen hier om de hoek, die van al hun kinderen alle duplo weg deden. Joepie!

Hij mag hier 1 of 2x per week zijn schoen zetten. Daar krijgt hij dan een klein cadeautje in, geen snoep, dat vind ik niks. 5 december komen 's middags mijn 2 kleine nichtjes met hun papa's en mama's ook hier en mijn ouders. Dan is het dus groot kinderfeest met heel veel cadeautjes. Gewoon helemaal leuk :mrgreen:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 16 nov 2010 13:35

Galateia schreef:We gaan de komende weken stukje voor stukje alles lekker schoonmaken

vind je dat leuk om te doen? :mrgreen:
anders kun je ze namelijk ook in een kussensloop in de wasmachine doen. das net zo makkelijk
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 16 nov 2010 13:55

vpk schreef:
Galateia schreef:We gaan de komende weken stukje voor stukje alles lekker schoonmaken

vind je dat leuk om te doen? :mrgreen:
anders kun je ze namelijk ook in een kussensloop in de wasmachine doen. das net zo makkelijk

Lol :mrgreen: Dat is wel makkelijker idd 8)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 nov 2010 14:08

Zonder wasmachine zou ik ook niet echt trekken....vreselijk!

Hier hebben wij weer ziekenboeg. Ze belden van het kdv dat Cato weer bijna in het hoesten bleef, ze was paars aangelopen en op het kdv konden ze hele slieren slijm uit haar keel halen. Even naar de ha geweest en ze heeft nu een inahlator...hopen dat het helpt. Ze mag alleen voorlopig niet naar het kdv...dus ik ben nu alle hulptroepen aan het inschakelen om het te regelen met mn werk.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 16 nov 2010 14:38

O ja, een kussensloop en de wasmachine, dat is makkelijker! Op hoeveel graden kun je Duplo wassen? En stop je daar dan wasmiddel bij? 8)

Zielig voor Cato. En wat een geregel zal het zijn! Kan je schoonmoeder komen, ajl?

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 16 nov 2010 14:40

ach, beterschap voor cato, ajl. en sterkte met alle geregel...

ik heb het op 30 graden gedaan, dan is het wel schoon. en een klein btje wasmiddel erbij ja.
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 16 nov 2010 14:49

Op 40 graden kan ook, Galateia! Knoop of speld het kussensloop wel goed dicht, anders moet je blokken rapen :wink: !

Vervelend voor Cato, ajl! Succes met al het geregel wat je dan hebt!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 16 nov 2010 18:22

Jaaaaaaaaaaaaaa.... boos worden helpt!!!! ze brengen morgenmiddag een nieuwe wasmachine uit hun winkel en die mag ik tijdelijk gebruiken tot de andere weer heel is! Ze vonden het wel een heftig mailtje ja wat wil je hihi.. nu wilden ze wel graag dat ik nog even mailde dat ze nu wel goede service gaven #-o

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 16 nov 2010 18:56

Jedi schreef:Doen jullie aan schoentjes zetten en surprise-avonden? Laat je je kind een verlanglijstje maken?

Sinterklaas: heerlijke tijd :D Bij ons mogen de meiden drie dagen voor Sinterklaas hun schoen zetten, dus ze krijgen dan drie dagen lang een (klein) kadootje. En op Sinterklaasmorgen zelf staat er een grote zak in de kamer met allemaal pepernoten en snoep er om heen. Dan gaan we eerst netjes ontbijten...en na het ontbijt gaan we alle kadootjes uit de zak om de beurt uitpakken, héérlijk, echt genieten! De meiden weten heel goed wat ze willen hebben en daar probeer ik dan zoveel mogelijk rekening mee te houden. Ze zijn nu nog iets te klein, maar als ze groter zijn lijkt het me erg leuk om ook surprises en gedichten enzo te maken. Ze krijgen nu trouwens al wel een gedicht erbij, maar natuurlijk nog heel kort en hele korte zinnen. Nog drie weekjes 8)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 nov 2010 19:35

Galateia schreef:Zielig voor Cato. En wat een geregel zal het zijn! Kan je schoonmoeder komen, ajl?

Yep, aankomende donderdag ga ik thuiswerken ( en waarschijnlijk aankomend weekend ook nog een paar uur) Mijn schoonmoeder komt volgende week woensdagorgen en dan ga ik s'middags werken en volgende week vrijdag 's morgens ook. Naast mijn normale werkweek van maandag, dinsdag en donderdag werk ik dus volgende week elke dag #-o . Kids weer helemaal blij, want die worden enorm vertroetelt door oma. 8)

Terug naar “Archief”