maar wat vervelend zeg, dat het nog niet echt wil. heeft de arts je nog teruggebeld vandaag?
sterkte, hoor!

Moderator: Moderafo's
nita schreef:hallo iedereen,
hier ben ik weer eens![]()
pff wat een rare weken, ziek geweest nu met die pfeiffer erbij pak ik echt alles mee![]()
al ging ik op tijd naar bed, als mijn man thuis kwam uit werk rond 4-5 uur, dan werd ik pas wakker zo moe was ik. En als ik er eerder uit kwam, dan was ik zo slap dat ik moeite had om mezelf overeind te houden. Maar...ik ben dr weer!!! Met iets meer energie. Zonnetje schijnt lekker vandaag.
Revalidatie gaat ook nog steeds door, programma is wat aangepast weer, en ik loop nu sinds 1,5 vrijwel zonder pijn. geweldig gewoon, want had er een hard hoofd in. Die pijn in mijn been ebt ook steeds meer weg, het is vooral mijn litteken wat nog veel pijn doet t is natuurlijk ook een behoorlijke jaap. Maar ik moet dus nog beter masseren. T deed vaak pijn, en dan deed ik et maar zachtjes, maar ik moet het dus iets harder doen, en de pijn maar even voor lief nemen.
@ lotte, aaaah wat is dat een tegenvaller zeg, dus nu niet meer belasten, en over twee weken terug. Hoop zo voor je dat die pijnstilling werken gaat! Hoe is het met de wond zelf?
lukt het een beetje energie op te brengen voor je hobby`s? ik denk aan je!!
@ vpk, wat lief dat je steeds weer aan ons denkt
*Annette* schreef:Heftig Lotte, moeilijk hoor dat je zo beperkt bent en moet luisteren naar je lichaam!
Hopelijk slaan de medicijnen aan en word je wachten en geduld hebben straks beloond!
Sterkte verder in alles!
Bumba schreef:Hoe gaat het met Nita en met Lotte62? Is er verbetering merkbaar?
nita schreef:zo na echt een hele tijd afwezig te zijn geweest, ben ik weer terug. Ik heb me bewust even afgehouden van refoweb. Ik merkte de afgelopen weken/maanden dat ik psychisch best even een tik heb gehad, alle kwam eigenlijk pas echt binnen, de onderzoeken, de operatie, mede ook door een brief die ik kreeg daar in dat PA verslag stond dat een gedeelte ook laaggradig kwaadaardig was. Kijk het is wel weg dat weet ik wel, maar toen brak ik even. Ben erg zenuwachtig voor a.s juni als ik de controlescan krijg, heb af en toe behoorlijke pijn in mijn been, en kan niet echt goed voelen, of het nou mijn bot is, of die spieren, doordat ik natuurlijk meer loop, gaan die spieren ook even allemaal weer wakker worden. En die pfeiffer hielp ook niet mee. Best lastig om een grens te bepalen. Vaak ging ik er overheen zonder dat ik het doorhad, en dat merk je pas later weer. Gelukkig heb ik daar nu hulp bij gekregen om te kijken waar mn grenzen liggen, wanneer ik nog wel door kan gaan, en wanneer ik kan stoppen. Ben een poos zo zwak geweest dat ik alleen nog maar kon liggen op de bank en slapen. Als ik dan de laptop pakte en hier op RW keek, keek ik eigenlijk in alle topics, ook in de topics van geloof, en ik ben toen zo gaan twijfelen, ik werd bang, en dan wilde ik toch kijken hoe de discussie verder ging. Die liepen destijds wel eens uit de hand die discussies. Daarom besloot ik even terug te trekken, dus heb heel wat bij te lezen..
Ben nu rustig aan mn leven weer aan het oppakken, ik probeer rustiger aan te doen, qua geloof heb ik ook weer rust gekregen, en vertrouwen. Daar ben ik heel blij mee. Ik maak me af en toe zo zorgen om de toekomst, een baan, en mn been. Maar ik kan het steeds meer overgeven aan Hem. Ik leef meer met de dag, en probeer er van te genieten. Probeer wat hobby`s op te pakken en zo de draad weer op te pakken.
@lotte, wat een zorgen ik wens je heel veel sterkte!! Hoop dat je met de scootmobiel weer wat mobieler wordt.
en de rest bedankt voor jullie reacties! fijn om te zien dat er mensen aan je denken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten