Je hebt gelijk mortlach. Dat is ook inderdaad zo. Veel mannen schrikken ervan als een vrouw te zelfstandig is. Gewoon nog de man het gevoel geven dat zij je mogen beschermen en verder je eigen gang gaan

Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:En we zijn zo simpel!
1) regelmatig eten in stoppen.
2) lachen om hun grapjes.
3) zo nu en dan wat zwaars laten tillen.
Mortlach schreef:Nee, dan vrouwen, met hun vuistdikke handleiding mét bijlagen die niemand schijnt te kunnen vinden.
filia schreef:Mortlach schreef:En we zijn zo simpel!
Hoera, met deze nieuwe inzichten heb ik binnen 3 weken een relatie!
(en als ik mijn broers observeer, is er een nummer 4: af en toe wat vleiends over hun auto zeggen)Mortlach schreef:Nee, dan vrouwen, met hun vuistdikke handleiding mét bijlagen die niemand schijnt te kunnen vinden.
Gooi die handleiding maar aan de kant, het is gewoon een kwestie van áánvoelen, Mortlach!!
filia schreef:Mortlach schreef:En we zijn zo simpel!
Hoera, met deze nieuwe inzichten heb ik binnen 3 weken een relatie!
(en als ik mijn broers observeer, is er een nummer 4: af en toe wat vleiends over hun auto zeggen)
Gooi die handleiding maar aan de kant, het is gewoon een kwestie van áánvoelen, Mortlach!!
Mortlach schreef:Tja, ik heb dan weer geen auto, maar samen op de bank Top Gear kijken mag ook.
Ok, als je echt wil kan ik wel een andere nummer 4 verzinnen, maar doe dat maar niet met je broers
Mortlach schreef:Gooi die handleiding maar aan de kant, het is gewoon een kwestie van áánvoelen, Mortlach!!
Weet ik. Ik had volgens mij aan het eind van mijn relatie meer van mijn ex d'r handleiding bij elkaar gepuzzeld dan zij zelf
filia schreef:Mortlach schreef:Tja, ik heb dan weer geen auto, maar samen op de bank Top Gear kijken mag ook.
Ok, als je echt wil kan ik wel een andere nummer 4 verzinnen, maar doe dat maar niet met je broers
Top Gear, hoe lang duurt zo'n aflevering?![]()
Klinkt alsof je hard je best hebt gedaan! Je krijgt nooit een 100% sluitende handleiding, neem dat maar van mij aan. kHeb overigens geen idee welk percentage dan wel haalbaar is...?
Mortlach schreef:filia schreef:Top Gear, hoe lang duurt zo'n aflevering?![]()
50 tot 60 minuten vol brullende motoren, rokende banden en typische mannenhumor, afhankelijk van de reclames
filia schreef:Mortlach schreef:filia schreef:Top Gear, hoe lang duurt zo'n aflevering?![]()
50 tot 60 minuten vol brullende motoren, rokende banden en typische mannenhumor, afhankelijk van de reclames
Hm, dat zit ik wel uit, nog altijd korter dan voetbal.
Mortlach schreef:filia schreef:Mortlach schreef:
Hm, dat zit ik wel uit, nog altijd korter dan voetbal.
Uitzitten? Alsof het een straf is... Dat hele volwassen-zijn gedoe is al serieus genoeg, dus één uurtje per week gewoon even lekker onvolwassen gein mag best!
Mortlach schreef:De afleveringen zijn als torrent te downloaden van de site Finalgear.com.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten