Miskraam...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Re: Miskraam...

Berichtdoor liefje » 02 mar 2009 13:24

Ja helemaal :-) Danique is een ideaal kind ;-) en jou kids??

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 02 mar 2009 15:15

Goed, eentje op school en de ander houdt me heel de dag bezig dus vertier genoeg!!!

*Annette*
Majoor
Majoor

Miskraam...

Berichtdoor *Annette* » 03 mar 2009 16:45

Mooi om te lezen, dat het weer goed mag gaan :D!
Wat de toekomst brengen moge........

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 03 mar 2009 19:05

pol schreef:Goed, eentje op school en de ander houdt me heel de dag bezig dus vertier genoeg!!!

En anders kom je als de speeltuin hierzo open is toch eens deze kant op? Lekker beppen en de kids ff 'dumpen' daar.. De speeltuin zit zowat in mn achtertuin dus ideaal :D

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 03 mar 2009 19:47

jamillah schreef:
pol schreef:Goed, eentje op school en de ander houdt me heel de dag bezig dus vertier genoeg!!!

En anders kom je als de speeltuin hierzo open is toch eens deze kant op? Lekker beppen en de kids ff 'dumpen' daar.. De speeltuin zit zowat in mn achtertuin dus ideaal :D

hahaha je zal raar kijken als ik morgen op de stoep sta!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 04 mar 2009 02:48

pol schreef:
jamillah schreef:

hahaha je zal raar kijken als ik morgen op de stoep sta!

van harte welkom, mijn achtertuin is ook een speeltuin inmiddels :-)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 04 mar 2009 06:54

Vandaag wordt het niks want we gaan op kraamvisite, maar wie weet als het zonneke wat hoger aan de hemel staat..... komen wij naar de speeltuin! Is het trouwens een leuke?

oeps wel erg offtopic allemaal!

Marie Popelin
Mineur
Mineur

Berichtdoor Marie Popelin » 05 mar 2009 19:02

Ik zie hierboven allemaal posts die offtopic zijn, over blije moeders die met hun koters naar de speeltuin willen. Lijkt me niet echt prettig voor iemand die voor het eerst dit topic bezoekt omdat hij of zij zelf een miskraam heeft gehad. . .
De natuur kent het geheim en glimlacht.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 05 mar 2009 19:50

Marie Popelin schreef:Ik zie hierboven allemaal posts die offtopic zijn, over blije moeders die met hun koters naar de speeltuin willen. Lijkt me niet echt prettig voor iemand die voor het eerst dit topic bezoekt omdat hij of zij zelf een miskraam heeft gehad. . .

Klopt helemaal, maar ik denk dat als je een aantal blz teruggaat lezen dat die blijde moeders ook heel veel verdriet hebben gehad van de miskraam die hen is overkomen. En misschien kan degene die net een miskraam heeft gehad toch merken: mijn verdriet is groot, dat is bij velen, maar gelukkig komt er een dag, bij de een vroeg bij de ander laat, dat je toch weer blij mag zijn.

daline
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor daline » 05 mar 2009 22:09

ik wou alle mamma's hier die dat mee hebben moeten maken veel sterkte wensen. Knuf, Daline
Curiosus sum

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 05 mar 2009 22:22

pol schreef:
Marie Popelin schreef:Ik zie hierboven allemaal posts die offtopic zijn, over blije moeders die met hun koters naar de speeltuin willen. Lijkt me niet echt prettig voor iemand die voor het eerst dit topic bezoekt omdat hij of zij zelf een miskraam heeft gehad. . .

Klopt helemaal, maar ik denk dat als je een aantal blz teruggaat lezen dat die blijde moeders ook heel veel verdriet hebben gehad van de miskraam die hen is overkomen. En misschien kan degene die net een miskraam heeft gehad toch merken: mijn verdriet is groot, dat is bij velen, maar gelukkig komt er een dag, bij de een vroeg bij de ander laat, dat je toch weer blij mag zijn.

Idd, bovendien snap ik niet, mp, wat jijzelf er voor een probleem mee hebt. Ik dacht Pol op te vrolijken door haar naar mij toe te laten komen met de kinderen die ze gelukkig wel heeft gekregen. :D

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 05 mar 2009 22:23

jamillah schreef:
pol schreef:

Idd, bovendien snap ik niet, mp, wat jijzelf er voor een probleem mee hebt. Ik dacht Pol op te vrolijken door haar naar mij toe te laten komen met de kinderen die ze gelukkig wel heeft gekregen. :D

Dus, wie bepaalt nu eigenlijk wanneer iets offtopic is?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 06 mar 2009 21:08

Ikke :wink: Maar ik vond/vind het fijn om te lezen dat het weer goed gaat en dat forumgebruikers elkaar zo kunnen helpen en ontmoeten.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 06 mar 2009 22:12

Memmem schreef:Ikke :wink: Maar ik vond/vind het fijn om te lezen dat het weer goed gaat en dat forumgebruikers elkaar zo kunnen helpen en ontmoeten.

Dat is ook zo, gedeelde smart is ook halve smart en je staat er dan niet alleen voor als je kontakt hebt met mensen die het ook meegemaakt hebben. En voor iedereen die het meemaakt, het is een heel diep en intens verdriet en we denken er nog veel aan, maar het leven gaat toch verder en ineens zie je toch weer een zonnestraaltje!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 12 mar 2009 09:47

Fijn om te lezen dat het beter met julie gaat!

Terug naar “Archief”