Moderator: Moderafo's
pol schreef:Goed, eentje op school en de ander houdt me heel de dag bezig dus vertier genoeg!!!
jamillah schreef:pol schreef:Goed, eentje op school en de ander houdt me heel de dag bezig dus vertier genoeg!!!
En anders kom je als de speeltuin hierzo open is toch eens deze kant op? Lekker beppen en de kids ff 'dumpen' daar.. De speeltuin zit zowat in mn achtertuin dus ideaal
pol schreef:jamillah schreef:pol schreef:Goed, eentje op school en de ander houdt me heel de dag bezig dus vertier genoeg!!!
En anders kom je als de speeltuin hierzo open is toch eens deze kant op? Lekker beppen en de kids ff 'dumpen' daar.. De speeltuin zit zowat in mn achtertuin dus ideaal
hahaha je zal raar kijken als ik morgen op de stoep sta!
Marie Popelin schreef:Ik zie hierboven allemaal posts die offtopic zijn, over blije moeders die met hun koters naar de speeltuin willen. Lijkt me niet echt prettig voor iemand die voor het eerst dit topic bezoekt omdat hij of zij zelf een miskraam heeft gehad. . .
pol schreef:Marie Popelin schreef:Ik zie hierboven allemaal posts die offtopic zijn, over blije moeders die met hun koters naar de speeltuin willen. Lijkt me niet echt prettig voor iemand die voor het eerst dit topic bezoekt omdat hij of zij zelf een miskraam heeft gehad. . .
Klopt helemaal, maar ik denk dat als je een aantal blz teruggaat lezen dat die blijde moeders ook heel veel verdriet hebben gehad van de miskraam die hen is overkomen. En misschien kan degene die net een miskraam heeft gehad toch merken: mijn verdriet is groot, dat is bij velen, maar gelukkig komt er een dag, bij de een vroeg bij de ander laat, dat je toch weer blij mag zijn.
jamillah schreef:pol schreef:Marie Popelin schreef:Ik zie hierboven allemaal posts die offtopic zijn, over blije moeders die met hun koters naar de speeltuin willen. Lijkt me niet echt prettig voor iemand die voor het eerst dit topic bezoekt omdat hij of zij zelf een miskraam heeft gehad. . .
Klopt helemaal, maar ik denk dat als je een aantal blz teruggaat lezen dat die blijde moeders ook heel veel verdriet hebben gehad van de miskraam die hen is overkomen. En misschien kan degene die net een miskraam heeft gehad toch merken: mijn verdriet is groot, dat is bij velen, maar gelukkig komt er een dag, bij de een vroeg bij de ander laat, dat je toch weer blij mag zijn.
Idd, bovendien snap ik niet, mp, wat jijzelf er voor een probleem mee hebt. Ik dacht Pol op te vrolijken door haar naar mij toe te laten komen met de kinderen die ze gelukkig wel heeft gekregen.
Memmem schreef:IkkeMaar ik vond/vind het fijn om te lezen dat het weer goed gaat en dat forumgebruikers elkaar zo kunnen helpen en ontmoeten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten