Hoe Daphne het verwoord die gedachten komen bij mij ook naar boven na het lezen van je uitleg.
Begrijp je nog steeds niet en heb eigenlijk geen antw gekregen.
Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:Ik ga er verder niet over door 'zeuren', wat me dan nog wel een vraag blijft is hetgeen dat je op een moment zei dat je eigenlijk niet wist of jullie kinderen konden krijgen en een klein poosje later, toen je al zwanger bleek te zijn, vertelde je dus dat je zwanger was.
Hoe kan dat?
MissF schreef:Omdat ons kind er nog niet is!
Het groeit wel in me, maar zeker als je geen echo hebt gehad, is dat allemaal totaal niet zeker hoor. 1 op de 10 eindigt in een miskraam En op dat moment denken veel aanstaande moeders volgens mij dat dat hun kindje wel zal zijn.
En nu nog: wie zegt dat ons kindje levend geboren wordt? Ik niet...
ChupaChups schreef:....het lijkt wel een kruisverhoor![]()
sorry dat ik me ermee bemoei, maar over dit soort zaken ga je mekaar toch niet ondervragen?
Je kan als forummer ook dingen verkeerd interpreteren en tegelijkertijd kan ik me goed voorstellen dat MissF een slag om haar arm hield, omdat het nog zo pril is. En idd, dat 'even wachten' kan voor een ander betekenen oh dat duurt wel een jaar of wat, maar dat hoeft dus helemaal niet!
Mrgoed...
ChupaChups schreef:....het lijkt wel een kruisverhoor![]()
sorry dat ik me ermee bemoei, maar over dit soort zaken ga je mekaar toch niet ondervragen?
Je kan als forummer ook dingen verkeerd interpreteren en tegelijkertijd kan ik me goed voorstellen dat MissF een slag om haar arm hield, omdat het nog zo pril is. En idd, dat 'even wachten' kan voor een ander betekenen oh dat duurt wel een jaar of wat, maar dat hoeft dus helemaal niet!
Mrgoed...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten