Hoe gaan we om met onze ernstige zieke medemens

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 17 dec 2007 12:26

Bedankt iedereen! :)

Zojuist heb ik de uitslag van het bloedonderzoek gehad, alles was goed. Dus ik heb gelijk naar mn arts gebeld of dat onderzoek dan nog wel doorgaat. Dat is wel het geval, want volgens hem was de kans klein dat er wat te zien zou zijn, en de symptonen vertrouwd hij niet. Dus het blijft nog even spannend.
Auf Wiedersehen!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 dec 2007 12:36

T. Lindeman schreef:Bedankt iedereen! :)

Zojuist heb ik de uitslag van het bloedonderzoek gehad, alles was goed. Dus ik heb gelijk naar mn arts gebeld of dat onderzoek dan nog wel doorgaat. Dat is wel het geval, want volgens hem was de kans klein dat er wat te zien zou zijn, en de symptonen vertrouwd hij niet. Dus het blijft nog even spannend.

Ah, je weet in ieder geval iets! Nog even volhouden hè, sterkte! :wink:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 17 dec 2007 17:33

Gelukkig, het begin is goed, best redelijk om toch dat onderzoek te doen, dan is alles goed nagekeken :wink:

Sterkte met het wachten daar op :)

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 17 dec 2007 17:37

*hug*!!!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 18 dec 2007 10:02

Sterkte weer, maar fijn dat iig je bloed goed is...

Hou ons op de hoogte!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 19 dec 2007 10:07

Hoe gaat het inmiddels?

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 19 dec 2007 10:45

rosalie83 schreef:Hoe gaat het inmiddels?

Wel goed, alleen erg nerveus. Je zit steeds te bedenken van "stel dat ze wat vinden" Het is wel apart want verder heb ik helemaal geen pijn o.i.d. Voor de rest probeer ik gewoon een hoop afleiding te zoeken. M'n vriendin komt het hele weekend dus dat is wel super! En verder is het maar gewoon afwachten.
Auf Wiedersehen!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 19 dec 2007 11:01

T. Lindeman schreef:
rosalie83 schreef:Hoe gaat het inmiddels?

Wel goed, alleen erg nerveus. Je zit steeds te bedenken van "stel dat ze wat vinden" Het is wel apart want verder heb ik helemaal geen pijn o.i.d. Voor de rest probeer ik gewoon een hoop afleiding te zoeken. M'n vriendin komt het hele weekend dus dat is wel super! En verder is het maar gewoon afwachten.

Maar je hebt het onderzoek wel gehad toch? Wanneer krijg je de uitslag?

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 19 dec 2007 11:19

Het bloedonderzoek heb ik gehad ja: zie deze post: http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=1449731#1449731

Nu moet ik a.s maandag nog een darmonderzoek.
Auf Wiedersehen!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 19 dec 2007 11:21

Ohw! Ik dacht dat je dat onderzoek afgelopen maandag had :| Sorry :( Dan heb je nog even een paar spannende dagen ja, maar fijn dat je afleiding hebt en zoekt! Sterkte!

Cisca

Berichtdoor Cisca » 24 dec 2007 21:56

Hans, weet je al iets meer?

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 25 dec 2007 15:08

Cisca schreef:Hans, weet je al iets meer?

Was ik ook al benieuwd na, magoed we zullen het moeten afwachten. Hoop dat het meevalt!! Sterkte kerel!
Wat de toekomst brengen moge........

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 26 dec 2007 09:29

*wacht ook af*

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 26 dec 2007 17:32

Hallo allemaal,

Sorry voor mijn late reactie, maar maandag was een vrij hectische dag en daarna had ik geen gelegenheid om hier te posten.

Maar ik heb goed nieuws te horen gekregen. Het darmonderzoek is goed uitgevallen. Het onderzoek zelf viel alleen tegen en was erg pijnlijk. Ik had het gevoel dat wanneer ik van de behandeltafel zou stappen drie octaven hoger zou praten, maar dat viel mee. Volgens de arts was er niks mis met mijn darmen en had ik zelf opmerkelijk gave darmen, toch fijn om te weten wanneer iemand daar naar informeert. :P

Ik was nog wel even flink geschrokken. Ik moest me na het onderzoek aankleden en in een kantoortje wachten op de arts die het onderzoek zou bespreken. Naast mij op tafel lagen twee darmfoto’s met daarop twee grote gezwellen. Gelukkig bleken die niet van mij te zijn. Je staat er dan wel even bij stil dat het heel anders had kunnen aflopen. Wat het dan wel is geweest weten ze niet. De behandelend arts suggereerde een maagbloeding of een maagzweer die te wijten valt aan stress o.i.d.
Het is dus allemaal meegevallen.

Er valt wel een pak van je hart als je het ziekenhuis uitloopt. En als je daarna het opgeluchte gezicht van je vriendin ziet ben je helemaal gelukkig en dank je God dat het zo heeft mogen aflopen.

Iedereen hier heel erg bedankt voor het meeleven. De kaarten waren ook erg lief. :D

Hans
T. Lindeman
Auf Wiedersehen!

Collateral

Berichtdoor Collateral » 26 dec 2007 17:59

Top, Hanz! :)

Terug naar “Archief”