Hallo allemaal,
Sorry voor mijn late reactie, maar maandag was een vrij hectische dag en daarna had ik geen gelegenheid om hier te posten.
Maar ik heb goed nieuws te horen gekregen. Het darmonderzoek is goed uitgevallen. Het onderzoek zelf viel alleen tegen en was erg pijnlijk. Ik had het gevoel dat wanneer ik van de behandeltafel zou stappen drie octaven hoger zou praten, maar dat viel mee. Volgens de arts was er niks mis met mijn darmen en had ik zelf opmerkelijk gave darmen, toch fijn om te weten wanneer iemand daar naar informeert.
Ik was nog wel even flink geschrokken. Ik moest me na het onderzoek aankleden en in een kantoortje wachten op de arts die het onderzoek zou bespreken. Naast mij op tafel lagen twee darmfoto’s met daarop twee grote gezwellen. Gelukkig bleken die niet van mij te zijn. Je staat er dan wel even bij stil dat het heel anders had kunnen aflopen. Wat het dan wel is geweest weten ze niet. De behandelend arts suggereerde een maagbloeding of een maagzweer die te wijten valt aan stress o.i.d.
Het is dus allemaal meegevallen.
Er valt wel een pak van je hart als je het ziekenhuis uitloopt. En als je daarna het opgeluchte gezicht van je vriendin ziet ben je helemaal gelukkig en dank je God dat het zo heeft mogen aflopen.
Iedereen hier heel erg bedankt voor het meeleven. De kaarten waren ook erg lief.
Hans
T. Lindeman