Zwanger deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sela

Berichtdoor sela » 30 mar 2007 08:17

succes dan nogmaals.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 mar 2007 08:42

om h11 moet ik bij dokter zijn!ik heb toch maar weer een afspraak gemaakt, omdat ik "maarten" de laatste dagen veel minder voel als anders.. ik moet nu naar onze oude huisarts, want mn eigen huisarts was er niet.. maar ach daar ben ik alleen maar blij mee.. want die beste man is ook gynaecoloog (geweest) dus die kan me vast meer vertellen :wink:

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 30 mar 2007 09:25

Sterkte bij de huisarts! Hopelijk weet je dan wat meer!
Wat de toekomst brengen moge........

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 mar 2007 10:06

kben niet zo veel wijzer geworden.... ik weet wel dat "Maarten" het in ieder geval prima doet! zn hartje klopte prima.. het apparaat kon em niet eens bijhouden :mrgreen: .. bloeddruk was 140/75...

en ja waar die hoofdpijn/kaakpijn en oorpijn vandaan kwamen.. tja hij zei dat komt ws door een verkoudheid... maar ik zei: ik ben niet verkouden :roll: :roll: :| .. zegt ie: ooh.. verder niets... tis ook een supernorse man.. dus had niet echt anders verwacht.. maar goed.. Maarten doet het in elk geval goed...

woensdag stond sowieso nog een afspraak, dus ik ga woensdag weer heen.. en dan zal ik als het dan nog steeds niet beter gaat het maar weer met mn eigen huisarts bespreken.. eventueel bel ik natuurlijk eerder als het niet meer gaat..

kortom.. ik ben niks wijzer geworden wat betreft de pijn.. maar gelukkig doet "Maarten" het nog goed

ik weet wel dat mocht er ooit nog een 3e komen ik niet weer onder controle wil bij de huisarts.. dan maar naar de verloskundige 5 km verderop!! het nadeel is dan wel alleen dat zij geen thuisbevallingen doen... :| :|

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 30 mar 2007 10:14

Dat is altijd vervelend, als je ergens pijn hebt en je weet niet waar het vandaan komt. Je wilt gewoon weten waar het mee te maken heeft.

Vind het leuk dat alles goed gaat met de baby.

Veel sterkte gewenst!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 30 mar 2007 13:33

heb je dan geen kiespijn ofzo?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 mar 2007 21:19

nee geen kiespijn..

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 02 apr 2007 20:18

Hoe is het nu met je TJ, en natuurlijk ook de andere zwangere :P.
Wat de toekomst brengen moge........

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 apr 2007 21:24

Wat vervelend allemaal TJ. Sterkte ermee!
Wel een hele geruststelling om te weten dat met de kleine alles goed is!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 apr 2007 21:32

*Annette* schreef:Hoe is het nu met je TJ, en natuurlijk ook de andere zwangere :P.

Hier is alles goed gelukkig.
Vandaag bij de verloskundige geweest. Met de kleine is alles goed, ik voel hem ook met de dag sterker worden!
Mijn bloeddruk is wat laag: 150 om 50. Had ik niet verwacht, want ik snoep veel meer dan normaal en dan het liefst chocola en drop.
Maar ik heb er geen last van gelukkig!
Wel is me aangeraden om naar de fysio te gaan, ivm bekkenklachten.
Hier heb ik behoorlijk last van en ook 's nachts slaap ik er vaak slecht door. De verloskundige denkt wel dat ik er op tijd bij ben, dus hopelijk is de ergste pijn snel voorbij.

Over een week vakantie, heerlijk uitrusten en de baby-uitzet inslaan! 8)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 apr 2007 10:05

het gaat hier niet echt lekker.. vanmorgen ontzettend duizelig en misselijk wakker geworden.. heb daar nu nog steeds last van.. ook last van een "zware" buik gevoel.. gewoon een onprettig/pijnlijk gevoel in mn buik... hoofdpijn is ook nog aanwezig..

net nu tobias vanmorgen weg moet..en ik dus alleen met Milan ben... das best zwaar... Milan ligt nu gelukkig even in bed.. maar die zal er zo ook wel weer uit willen... hij snapt er ook niet zo veel van dat Mama niet steeds met hem kan spelen zoals anders..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 apr 2007 10:06

bloempie21 schreef:
*Annette* schreef:Hoe is het nu met je TJ, en natuurlijk ook de andere zwangere :P.

Hier is alles goed gelukkig.
Vandaag bij de verloskundige geweest. Met de kleine is alles goed, ik voel hem ook met de dag sterker worden!
Mijn bloeddruk is wat laag: 150 om 50. Had ik niet verwacht, want ik snoep veel meer dan normaal en dan het liefst chocola en drop.
Maar ik heb er geen last van gelukkig!
Wel is me aangeraden om naar de fysio te gaan, ivm bekkenklachten.
Hier heb ik behoorlijk last van en ook 's nachts slaap ik er vaak slecht door. De verloskundige denkt wel dat ik er op tijd bij ben, dus hopelijk is de ergste pijn snel voorbij.

Over een week vakantie, heerlijk uitrusten en de baby-uitzet inslaan! 8)

fijn d at alles goed gaat!! vervelend van die bekkenklachten!! bij mij beginnen die nu ook weer wat meer op te spelen..

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 03 apr 2007 17:06

Wat vervelend dat het niet zo lekker gaat, TJ! Is het niet mogelijk doorverwezen te worden naar een gyneacoloog, als je HA niets kan vinden? Je lichaam geeft niet voor niets signalen af lijkt me....
Heel veel sterkte in ieder geval!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 apr 2007 21:00

buikfoto met 31w3d:

Afbeelding

morgen moet ik dus weer voor controle!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 apr 2007 06:51

auwauw... vannacht ben ik wakker geworden met kramp in mn kuit.. nu heb ik dat wel vaker.. zowel voor de zwangerschap als tijdens.. maar dan spring ik altijd mn bed uit en dan ga ik op mn been staan en dan gaat het weer weg...

dus met die gedachte sprong ik vannacht ook mn bed uit.. maar de pijn ging niet weg :cry: :| :| het was zooooon heftige pijn.. ik kon mn voeten niet normaal op de grond zetten.. de pijn bleef aanhouden.. ik werd er helemaal misselijk en duizelig van... (tobias dacht eerst dat ik gek geworden was, omdat ik zo snel mn bed uitsprong :wink: en zo raar stond te springen in de kamer :lol: :lol: ) Tobias is toen ook uit bed gegaan en hij heeft geprobeert om mn voet op de grond te krijgen.. maar ook dat wilde niet.. op een gegeven moment werd de pijn wat minder en kon ik mn voet op de grond zetten..
de pijn heeft al met al meer dan 5 minuten geduurt.. :( :( :( :( ik hoop het niet weer mee te hoeven maken.. doe mij dan maar weeen :mrgreen: :mrgreen:

ik heb nu nog steeds last van wat napijn!!

Terug naar “Archief”