een tip: dit is niet voor herhaling vatbaar,
tenzij je graag babyvoeding zelf febriceert

Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:aardappelpuree maak je niet met een machine, maar gewoon met een stamper!
MissF schreef:*Annet* schreef:kweenie hoor, maar kan je dat niet van je moeder leren? Of van je schoonmoeder?? Misschien is je a.s. man wel erg kieskeurig en wil hij dat je net zo goed kookt als zijn moeder, kan je haar kookboek niet lenen?
Ach, ik doe er ook gewoon de moeite niet voor. Mijn moeder houdt niet van koken, en doet altijd makkelijk. Mijn vader vindt koken heerlijk en kookt uitgebreid, het maakt mij niets uit wat ik eet, van mn moeder of vader, ik vind het allebei prima.
Mijn schoonmoeder kookt altijd uitgebreid. Naja, sorry, dat zal mijn a.s. man niet krijgen hoor. Echt niet 2 soorten groenten, wild, allerlei soorten aardappels en sla, elke maaltijd, ben je mal. Aardappels koken leer ik wel als ik getrouwd en wel ben, en blikjes en potjes zijn zo opgewarmd in de magnetron, en even gezond als vers voedsel
(oeeh, als mijn vriend dit leest, dan wil ie dat ik meteen leer koken, omdattie geen genoegen neemt met blikjes en potjes en elke dag een gehaktbal)
daatje schreef:Kunnen we niet een kook-bak-minimeeting organiseren?
en om lekkere recepten uit te wisselen (en gelijk proeven dan he) en om mensen te leren koken
MissF schreef:Gezocht:omdat ik in september ga trouwen, zoek ik iemand die mij kan leren koken
Ik kan dus echt NIETS koken
Echt slecht. Maargoed, ik hoop dat ik nog eens een goed kookboek tegen het lijf loop, en dan prima kan koken. Gelukkig heb ik een man die erg goed kan koken, maar die wel een goede maaltijd verwacht alstie laat uiit zijn werk thuiskomt...
Hm...kga maar eens bij Topkok langs
MissF schreef:Gezocht:omdat ik in september ga trouwen, zoek ik iemand die mij kan leren koken
topkok schreef:MissF schreef:Gezocht:omdat ik in september ga trouwen, zoek ik iemand die mij kan leren koken
Heeft dat iets met elkaar te maken?? maar jij krijgt van mij voor je trouwen 2 maaltijden kookles!! als ik dan een beetje vrij kan krijgen dan doe ik dat voor jou!!;) wijn erbij??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten