Moderator: Moderafo's
Stefanus schreef:Welja... het is domweg discriminatie, hoe je het ook wendt of keert. Het komt er op neer dat vrouwen dus ongenuanceerd kunnen zeuren over van alles (wat dan ook eigenlijk stilletjes altijd wel als vervelend wordt beschouwd) en daarbij vrijuit gaan (met zelfs het compliment dat ze lieftallig zijn!), terwijl de mannen met hun terechte beschuldigingen gesust kunnen worden met een 'heren, heren, rustig nou', met daarbij een opplaksmile en de quasi-verontschuldigende opmerking dat er ook nog sprake is van een priveleven.
De uitkomst: gevleide vrouwen die niet verder nadenken dan hun neus lang is en een op een geraffineerde wijze vernederde groep mannen, die machteloos toeziet.
En dat allemaal dankzij de discriminatie.
zucht...
Stefanus schreef:Het komt er op neer dat vrouwen dus ongenuanceerd kunnen zeuren over van alles (wat dan ook eigenlijk stilletjes altijd wel als vervelend wordt beschouwd) en daarbij vrijuit gaan (met zelfs het compliment dat ze lieftallig zijn!)
Stefanus schreef:gevleide vrouwen die niet verder nadenken dan hun neus lang is
Ness schreef:Heyhey! Het feit dat ik mij gevleid voel betekent niet dat ik niet verder nadenk.. dat liet ik alleen over aan de heren hier, die het kennelijk harder nodig hebben, gezien deze reacties..![]()
Ness schreef:maar wees gerust, alles valt te leren..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten