Lorijntje Ik weet niet maar als ik dit lees......Ik zou me eigenlijk nogal waardeloos voelen als ik op mn achttiende al meerdere relaties achter de rug had ofzo...Hebben jullie dan niet zoiets van: LAATMAAR VOORLOPIG? Ik moet hier dus echt niet aan denken...Vooral zon verloving op je zeventiende en dan op je achttiende is het uit..Het staat er zo logisch maar ik zou de rest van mn leven balen van het idee dat ik misschien te snel me verloofd zou hebben...Het is toch niet ACHTERHAALD ofzo als je negentien bent en gewoon NIET ZOEKENDE bent ipv je te haasten en daarom dus misstappen te maken..??! Ik zal hier wel heel veel reacties op krijgen en te horen krijgen dat het allemaal echte liefde was totdat maar ondertussen..Pfff, ik wacht wel vijf jaartjes ofzo.
Helemaal mee eens.
Het huis uit willen zijn is, nu terugkijkend, de drijfveer geweest. Groot deel van m'n jeugd gemist, pas op m'n 21e gaan puberen.
"k praat hier ook veel over met mn kids, ze hoeven op 14 jarige leeftijd echt niet te zeuren over verliefd zijn e.d. ze zijn gewoon te jong, verkering hoort niet bij die leeftijd.
Pas als ze me kunnen vertellen wat ze zoeken, wat voor man/vrouw ze willen, zijn ze er klaar voor.
Ik kan mezelf als voorbeeld nemen, en ze zien het nu nog wel in, maar hoe dat later is...ik weet het niet. Ik doe m'n best.
Geniet nog gewoon lekker van kind/puber zijn hou ik ze voor.