Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Cybercurse schreef:En Aragorn durft geen foto's te posten??
Jawel hoor, maar ik heb niks op m'n kompjoeter staan en ook niet online..
Aragorn schreef:Is goed, als je volgende week woensdagavond bij de Sub in Ede bent kun je het live volgen.![]()
Evelien schreef:ikkes had het wel willen sien, waarom ben ik nou altijd weer te laat voor zulke dingen?
Tabitha schreef:Aragorn schreef:Is goed, als je volgende week woensdagavond bij de Sub in Ede bent kun je het live volgen.![]()
Nou, ik begin jouw nobelheid wel in twijfel te trekken, hoor. Als je echt een gentleman was, had er een echte Amerikaanse slee voor mijn deur gestaan om naar de plek des duels te vervoeren![]()
Evelien schreef:ikkes had het wel willen sien, waarom ben ik nou altijd weer te laat voor zulke dingen?
Nou Evelien: jij mag ook wel bij het duel komen kijken, dan mag jij de verliezer hebben(O shit dan proberen ze natuurlijk gelijk allebei te verliezen...
)
Aragorn schreef:Neenee, dat gaat zomaar niet. Ik ben een geemancipeerd strijder en hecht veel waarde aan de zelfredzaamheid van mijn jonkvrouwe.![]()
Hehe, welnee, ik win toch en ik ga voor mijn weledele chickie Tabitha!
Snien schreef:Tabitha, gij mijn metgezellin, ik voeg me aan uwe zijde om deze weledelgestrenge jongeheren te mogen aanschouwen in dit heldhaftig samenzijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten