Aantrekkelijk vind ik.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 25 mei 2004 13:24

Ik zeg niets en ik ga ze straks weer weghalen... :roll:

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 25 mei 2004 13:33

En Aragorn durft geen foto's te posten??

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 25 mei 2004 14:36

Cybercurse schreef:En Aragorn durft geen foto's te posten??

Jawel hoor, maar ik heb niks op m'n kompjoeter staan en ook niet online..

thespiritisinsideus

Berichtdoor thespiritisinsideus » 25 mei 2004 14:38

ik vind Coert aantrekkelijk!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 25 mei 2004 14:42

thespiritisinsideus schreef:ik vind Coert aantrekkelijk!

In het echt alleen meer dan op deze foto's. :wink:

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 25 mei 2004 16:01

Aragorn schreef:
Cybercurse schreef:En Aragorn durft geen foto's te posten??

Jawel hoor, maar ik heb niks op m'n kompjoeter staan en ook niet online..

wow, das een goeie smoes! :wink:

Ik zou trouwens als ik jullie was dat duel maar gauw houden, want binnen 2 weken zit ik in Great-Britain en ik wil natuurlijk wel weten wie er sterker is! :wink:
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 25 mei 2004 16:05

Is goed, als je volgende week woensdagavond bij de Sub in Ede bent kun je het live volgen. 8)

Coert is wel een stuk langer, maar ik heb meer techniek, dus dat wordt spannend. :lol: We kunnen er ook zo'n typisch gladiatorengevecht van maken, de een met zwaard en harnas en de ander met vangnet en drietand. :mrgreen:

Ha, Great Brittain, daar woonde toch ook mijn defeated foe Arthur? 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 mei 2004 16:22

kurtyo schreef:Ik stuur ze wel per pb (heeft foto's weggehaald...

ikkes had het wel willen sien, waarom ben ik nou altijd weer te laat voor zulke dingen? :cry: :wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 mei 2004 18:14

Ja, ik ook, nou kan ik niet bepalen of ik je wel of niet aantrekkelijk vind...
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 25 mei 2004 20:49

Aragorn schreef:Is goed, als je volgende week woensdagavond bij de Sub in Ede bent kun je het live volgen. 8)

Nou, ik begin jouw nobelheid wel in twijfel te trekken, hoor. Als je echt een gentleman was, had er een echte Amerikaanse slee voor mijn deur gestaan om naar de plek des duels te vervoeren :P

Evelien schreef:ikkes had het wel willen sien, waarom ben ik nou altijd weer te laat voor zulke dingen?

Nou Evelien: jij mag ook wel bij het duel komen kijken, dan mag jij de verliezer hebben :wink: (O shit dan proberen ze natuurlijk gelijk allebei te verliezen... :shock: )
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 25 mei 2004 21:03

Tabitha schreef:
Aragorn schreef:Is goed, als je volgende week woensdagavond bij de Sub in Ede bent kun je het live volgen. 8)

Nou, ik begin jouw nobelheid wel in twijfel te trekken, hoor. Als je echt een gentleman was, had er een echte Amerikaanse slee voor mijn deur gestaan om naar de plek des duels te vervoeren :P

Neenee, dat gaat zomaar niet. Ik ben een geemancipeerd strijder en hecht veel waarde aan de zelfredzaamheid van mijn jonkvrouwe. 8)

Evelien schreef:ikkes had het wel willen sien, waarom ben ik nou altijd weer te laat voor zulke dingen?

Nou Evelien: jij mag ook wel bij het duel komen kijken, dan mag jij de verliezer hebben :wink: (O shit dan proberen ze natuurlijk gelijk allebei te verliezen... :shock: )

Hehe, welnee, ik win toch en ik ga voor mijn weledele chickie Tabitha!

Of je doet natuurlijk dat de winnaar mag kiezen..

snien
Mineur
Mineur
Locatie: Goes (maar de 24 jaar Vlissingen zit ook nog diep in mijn hart)

Berichtdoor snien » 25 mei 2004 21:14

Tabitha, gij mijn metgezellin, ik voeg me aan uwe zijde om deze weledelgestrenge jongeheren te mogen aanschouwen in dit heldhaftig samenzijn.

Enne Coert? mag ik effe zelluf bepalen of ik je aantrekkelijk vind of niet. :?: :!:

*vindt dat Coert er niet verkeerd uit ziet* (voor hen die mannen als Coert aantrekkelijk vinden) :mrgreen: :wink: :wink:

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 25 mei 2004 21:45

Aragorn schreef:Neenee, dat gaat zomaar niet. Ik ben een geemancipeerd strijder en hecht veel waarde aan de zelfredzaamheid van mijn jonkvrouwe. 8)

Ge bedoelt dat ge mij aan mijn lot overlaat?! :( Gij zijt geen galante, nobele, charmante heer, daar gij niet naar mijn wenschen omtrent dezen zaak vraagdet :x

Hehe, welnee, ik win toch en ik ga voor mijn weledele chickie Tabitha!

Hoogmoed komt voor de val!
Desalniettemin doet die laaste opmerking mij deugd \:D/

Snien schreef:Tabitha, gij mijn metgezellin, ik voeg me aan uwe zijde om deze weledelgestrenge jongeheren te mogen aanschouwen in dit heldhaftig samenzijn.

Gij trouwe gezellin! Ik wist reeds dat gij mij niet in de steek zoudt laten! :D

SMO

Berichtdoor SMO » 25 mei 2004 22:03

thespiritisinsideus schreef:ik vind Coert aantrekkelijk!

Uh-uh. :knikt: Maak ik t trio toch even compleet? Graag gedaan. In al mijn opofferingsgezindheid, natuurlijk.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 mei 2004 08:45

Ben ik niet aantrekkelijk genoeg?

Afbeelding

\:D/ \:D/ \:D/ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Terug naar “Archief”