Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor jeepeecee » 06 jun 2012 10:58

MissF schreef:Ooh wat zit zijn haar stoer!!

idd, en wat is het al een groot mannetje :) Wat gaat dat hard he!
Afbeelding

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 06 jun 2012 12:20

Mooi mannetje zeg, Evelien
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 06 jun 2012 12:36

nou, ben er toch uit. Heb een mooie doek gekocht. Toch nieuw (iemand moet toch een nieuwe kopen.) Ik vond 'm gelijk leuk, en zag 'm niet 2e hands. Als ik het niets vind, kan ik 'm alsnog weer verkopen.

http://www.dragenenzo.nl/a-22693653/hop ... ink-5-40-m

alleen dan de 4,6
Afbeelding

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 06 jun 2012 14:17

jeepeecee schreef:nou, ben er toch uit. Heb een mooie doek gekocht. Toch nieuw (iemand moet toch een nieuwe kopen.) Ik vond 'm gelijk leuk, en zag 'm niet 2e hands. Als ik het niets vind, kan ik 'm alsnog weer verkopen.

http://www.dragenenzo.nl/a-22693653/hop ... ink-5-40-m

alleen dan de 4,6

die is super mooi en lekker dun voor de zomer! goede keus

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 06 jun 2012 14:21

@ evelien wat een lekker stoer ventje!

a bel is ook alweer 9 maand
Afbeelding

dol op macaroni
Afbeelding
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 06 jun 2012 14:54

Leuke foto's!

@ evelien wat is zijn haar al lang!

Hier nog nauwelijks haar en ik verwacht het het eerste jaar ook nog niet. De anderen waren ook laat. Het haar van H begint nu pas echt dik en goed lang te worden. Ik ben zelf niet zo van de stekels, maar meer van langer haar, helemaal nu hij krullen heeft/krijgt

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 jun 2012 14:57

Wat is A.bel een mooi ventje. haha en geweldig dat hij zo dol is op pasta. :mrgreen:

Ik hoop dat S. ook dik en lang haar gaat krijgen. Nu is het erg dun en vlassig.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 06 jun 2012 15:03

Het oogt niet dun en vlassig, maar al best wel als een volle bos. Ook een mooie haarkleur. Ik denk dat onze jongste telg ook wat rood door zijn haarkleur krijgt, niet blondrossig, maar meer donkerrood.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jun 2012 16:02

Mooie foto's! En wat een haar bij S mooi!

Nina haar haar is de laatste maand flink gaan groeien echt mooi! Ze heeft gelijk veel haar en het begint te krullen (kan ook bijna niet anders man heeft slag als het langer is en ik heb krullen van mijzelf)

Over een week of 4 gaat de kapper Nina's haar wel knippen schijnt beter te zijn.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jun 2012 16:35

Wat een mooi ventje, die A bel!
Frederiek heeft nog steeds amper haar, achterop begint het iets dikker te worden (en helaas steeds blonder, ik vind dat rode zo onwijs gaaf). Maar de speltjes die ze voor haar geboorte kreeg kunnen nog lang niet in.

Ze is trouwens flink ziek, denk ik. De hele dag boven de 39 graden koorts, ontzettend ontstoken ogen, ze krijgt ze amper meer open, en continu snottebellen. grieperig ofzo, of kan dit nog zijn van de BMR prikken? Gister heb ik vrij genomen van mijn werk, maar dat kan ik morgen en vrijdag niet zomaar nog een keer doen, dus hopelijk kunnen we nog een oplossing vinden. Dat vind ik wel een nadeel van werken, dat ik niet gewoon lekker thuis kan blijven, of mijn man. Op zich kan het wel, maar meer dan 1 keer calamiteitenverlof opnemen vind ik niet zo netjes tegenover mijn collega's, die moeten mij dan vervangen. Hopelijk kunnen we een goede oppas vinden, zodat ze in ieder geval wel lekker thuis kan blijven morgen en vrijdag.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 jun 2012 19:53

Vervelend MissF! Beterschap!

Wat haar betreft: hier ook wel een volle bos. Nu een beetje lastige lengte, maar ik hou ook niet zo van stekels, en wil het ook laten groeien bij 'm...
Steeds als ik z'n haar doe gaat hij er daarna direct met z'n handen door, dus ben er op dit moment niet helemaal happy mee, maar hoop dat het even een rotlengte is waar we door moeten. Anders ga ik binnenkort weer naar de kapper..

Met Floris gaat het echt goed de laatste tijd, heel fijn! Hij is nu alleen weer verkouden, maar dat gaat hopelijk snel weer over ;-). Ik vind dit zo'n leuke leeftijd! Ze leren zo veel, echt geweldig!
Hij papegaait alles, zegt heel veel woordjes en is heel ondernemend. Vanmiddag zat ik even niet op te letten, was hij op een eettafelstoel geklommen. Ik schrok me rot!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 jun 2012 20:09

van de bmr kunnen ze behoorlijk hoge koorts krijgen, andesr ff op rivm kijken! daar zie je ook alles aangaande wanneer je aan de bel moet trekken ed.

ZO gek. Al zeker zes weken heerst er waterpokken op het kdv en marijn die altijd ziek is, pakt het maar niet op. Niet dat ik erop sta te wachten.. amar gehad is ook weer gehad!

Met juul gaat het goed, de bloedneuzen zijn ookv erleden tijd, maar toch is haar ene neusgat niet vrij. Ze kan daar niet door ademen en ze is verder ook niet verkouden. Ze heeft sinds de val daar nooit door kunnen ademen, dus maar ff afwachten. De zwelling is een stuk minder, nu is ze helemaal paars, zwart onder de ogen! en de rest van haar gezicht ook. Het zakt al mooi uit.
Alleen zwemmen vond ze griezelig,omda ze vna douchen nog wel eens een bloedneus kreeg, maar dat ging ook goed!

oooh.. mn pakje tuc is op... mmmm die smaakten zoohoo lekker!

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 06 jun 2012 20:11

Hier al best vaak naar de kapper geweest, we houden het nog maar even in een bobline-tje. Maar wel zo dat ze nog staartjes in kan.

De BMR schijnt pas na 1 tot 1,5 week na de prik last te geven. Hier trouwens niks van gemerkt.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jun 2012 21:26

Ik word bijna jaloers als ik hoor dat die kleintjes van jullie al naar de kapper moeten ;)
De BMR heeft ze al 2 weken geleden gekregen, en ze is gewoon snotverkouden, dus vermoedelijk komt het daardoor. Gelukkig heeft ze morgen een hele fijne oppas aan huis, dus kan ze lekker in haar eigen bedje slapen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 07 jun 2012 08:07

De meeste kappers zeggen dat een kind beter wat later haar kan krijgen, omdat het dan veel dikker gaat worden. En ik moet zeggen dat het bij ons wel klopt. Ik kreeg pas haar rond mijn 3e en heb een volle bos krullen. Zoonlief idem. C kreeg rond haar 1e verjaardag haar en heeft niet zulk heel dik haar.

Terug naar “Archief”