Wohw wat een mooie foto Jamillah. Geweldig die grijns/glimlach.
Ik ben gisteren bezig gegaan met ons toekomstige babykamer, vooral opruimen en uitmesten. Dus ver zijn we nog niet met de babykamer.
@Lammetje, lekker dat je zo'n vrijheid hebt om n beetje zelf te bepalen wanneer je aan het werk gaat. Dat geeft toch wel een geruststellend gevoel. Althans dat vindt ik zelf wel. Vindt je het lastig om te bellen dan? Ik zit daar ook wel n beetje mee, heb dinsdag nog gevraagd wat hun beleid hierin is. Maar daar ging ze niet echt op in.
@Ajl, toch wel weer spannend zo'n 20 weken echo. Wat leuk die uitspraak van H.
Hier gaat t verder wel oke, eigenlijk nergens last van, alleen dat m'n buik n beetje in de weg begint te zitten (vandaag alweer 27 weken). Straks even naar de stad, we hebben over 3 weken een bruiloft (met dresscode

). Nu wil ik onze kleding n beetje op aanpassen. Mijn man heeft een krijtstreep pak en ik denk dat ik een grijs/zwart achtige lange jurk of een paarseachtige jurk ga kopen en een voor m'n man een t shirt of een overhemd in het paars. Ik hoop dat de jurk die ik pas gezien heb er nog is en anders moet ik opzoek naar iets anders.