Zwanger deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor ajl » 28 jun 2011 20:36

sterkte schipje! Het enige dat helpt tegen opgezwollen voeten is volgens mij bevallen, maar dat wil je zelf ook wel heel graag :wink: .

@ evelien Wat ga jij vroeg met verlof? Dan ben je toch ongeveer 30 weken?

Verlof duurt hier gelukkig nog even, waarschijnlijk pas rond de herfstvakantie, moet er nog eigenlijk niet aan denken.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 jun 2011 21:33

Het is vroeg, maar mijn werk stopt dan ook. Althans bij mijn oppasmeisje. En omdat ik er maar 1 heb dan stopt het en kan dan wel voor 2 weken nog iets anders regelen dan ga ik liever even twee weken eerder met verlof. Ik ben dan bijna 32 weken als ik met verlof ga.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 29 jun 2011 06:49

Cool! Mijn zus heeft de 20-weken echo gehad en ze verwacht een jongen! Dalijk hebben in iets meer dan twee jaar tijd 1. ik, 2. mijn zus en 3. mijn broertje alledrie een zoon en een dochter gekregen :mrgreen:

Dat is best wel cool 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 jun 2011 07:48

Wat leuk zeg. :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 jun 2011 08:53

Spannend Schipje, ik moest gister nog wel denken aan alle zwangere meiden, want het zal niet altijd meevallen met dat weer. En bevallen doe je toch wel, ook als het zo warm is, maar om tijdens je kraamtijd in bed te liggen met dat weer, pff, dat lijkt me helemaal niks.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 30 jun 2011 07:57

Afbeelding

Zo, even een grote glimlach van ons meisje ;-)

Hehe, ben net uit school wezen lopen voor het eerst weer... Dan merk je wel even dat er het een en ander gebeurt is met je lijf 8) Maargoed...

Verder gaat het heerlijk hier. Thirsa was dag 8 al 40 gram boven dr geboortegewicht, ze drinkt, slaapt, huilt 's avonds wel een uurtje maar dat mag schijnbaar 8) en sliep vannacht zowaar van 12 tot 7.

Gaat het verder goed met de zwangeren? Het is nu weer uit te houden met de warmte, dat scheelt wel denk.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 30 jun 2011 08:01

Lieve foto!! :8>
Met deze zwangere gaat het verder wel oké. Last van lage rugpijn en bandepijn dus ff afkijken hoe dat loopt.

@ajl; jij had deze week toch 20 weken echo? Hoe is dat gegaan?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 jun 2011 08:06

Leuke foto Jamillah

@juffiejuf ik heb aankomende maandag de 20 weken echo. Ik heb er echt zin in! Ik begrijp ook wel dat het geen pretecho is en dat er van alles mis kan zijn, maar toch om onze kleine smurf weer te zien, lijkt mij wel fijn.

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 30 jun 2011 08:34

ah wat een lieve foto !!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 30 jun 2011 08:52

Wat een schatje is Thirsa!!
Fijn hoor dat het goed gaat met haar.
Nu jij nog goed herstellen want je hebt toch je gezin draaiende te houden :wink:

Het schiet lekker op Evelien bij jou :D
Lekker hoor dat je zwverlof eerder begint.
Is het kamertje al een eind klaar?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 jun 2011 09:19

Ooh wat lief jamillah! En dat jurkje en armbandje, schattig.

Hier gaat het ook weer helemaal goed. Net voor het eerst naar de winkel gewandeld. Toen ik thuis kwam zweette ik me naar, alsof ik uren had gewandeld, en wat last van de hechtingen, maar het is heerlijk om het allemaal weer te kunnen.
Ook allemaal leuke reacties op de kinderwagen. Dat was bij Jurian toen ook al. Wel heel leuk :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 30 jun 2011 12:55

wat een lieverd zeg!! Echt geweldig!!!

ajl: spannend hoor, de 20 weken echo! Jullie wisten toch het geslacht al? (vermoedelijk)

galateia: wat leuk, allemaal een zoon én dochter in iets meer dan 2 jaar tijd!

Evelien: lekker hoor, zo lang verlof. Ik ben ook met 33 weken al met verlof gegaan, heerlijk! en ik beslis straks zelf wanneer ik weer aant werk ga dus als ik tekort heb aan die 10 weken erna dan blijf ik gewoon nog even thuis :wink:

Gister naar de vk geweest en vertelde toen ook dat ik de kleine weinig tot niet had gevoeld zaterdag en dinsdag. Had meteen moeten bellen toen en ze heeft me doorgestuurd naar het zh voor een CTG. Alles was goed en kreeg zelfs nog een echo. Fijn om alles te zien, maar eigenlijk is de kleine nu gewoon te groot om goed in beeld te krijgen. maar ik heb wel wat leuks gezien :lol:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 jun 2011 13:35

lammetje schreef:ajl: spannend hoor, de 20 weken echo! Jullie wisten toch het geslacht al? (vermoedelijk)

Ja, ik ga er ook helemaal van uit, terwijl ze toch een slag om de arm hield met 12 weken. Ik denk ook dat ik redelijk in shock ben als het wat anders zou worden :lol: . Niet dat ik voorkeur heb, maar ben er nu aan gewend wat ik krijg. Wel grappig, want volgens H. krijgt hij gewoon een broertje en als wij vragen waarom, dan zegt hij altijd 'heb al zusje'. Dus het is voor hem al een uitgemaakte zaak.

@ lammetje Fijn dat alles goed was. Wel weer leuk zo'n echo. Jullie weten toch ook wat het wordt? Ik denk een meisje :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 jun 2011 15:14

Wohw wat een mooie foto Jamillah. Geweldig die grijns/glimlach.

Ik ben gisteren bezig gegaan met ons toekomstige babykamer, vooral opruimen en uitmesten. Dus ver zijn we nog niet met de babykamer.

@Lammetje, lekker dat je zo'n vrijheid hebt om n beetje zelf te bepalen wanneer je aan het werk gaat. Dat geeft toch wel een geruststellend gevoel. Althans dat vindt ik zelf wel. Vindt je het lastig om te bellen dan? Ik zit daar ook wel n beetje mee, heb dinsdag nog gevraagd wat hun beleid hierin is. Maar daar ging ze niet echt op in.

@Ajl, toch wel weer spannend zo'n 20 weken echo. Wat leuk die uitspraak van H. :lol:

Hier gaat t verder wel oke, eigenlijk nergens last van, alleen dat m'n buik n beetje in de weg begint te zitten (vandaag alweer 27 weken). Straks even naar de stad, we hebben over 3 weken een bruiloft (met dresscode :-oo ). Nu wil ik onze kleding n beetje op aanpassen. Mijn man heeft een krijtstreep pak en ik denk dat ik een grijs/zwart achtige lange jurk of een paarseachtige jurk ga kopen en een voor m'n man een t shirt of een overhemd in het paars. Ik hoop dat de jurk die ik pas gezien heb er nog is en anders moet ik opzoek naar iets anders.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 jun 2011 15:43

Bellen naar de VK heb ik ook nooit gedaan alleen de zondag voor Nina geboren is had ik echt heel weinig leven eigenlijk wilde ik niet bellen maar toen had ik zo iets stel dat er iets is dat vergeef ik mijzelf nooit om maar gewoon te doen of het normaal is.
Toen ik belde kwam de VK gelijk en moesten we voor een ctg en echo de dag erna moest ik al bij de gyn komen omdat Nina erg groot geschat werd. En die zei gelijk inleiden minder leven en een groot kindje is voor mij een reden om gelijk door te pakken daar schrok ik zelf best van maar ben blij dat ze geen risico's nemen.

Suc6 met de laatste loodjes meiden!!

Terug naar “Archief”