Zwanger deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor liefie » 10 nov 2010 19:04

Dankjewel allemaal!

@Parkiet ik ben 28 mei uitgerekend en jij? Voel jij je goed?

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 10 nov 2010 20:00

liefje schreef:Fijn te lezen dat het met de zwangeren goed gaan!

Liefie van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, echt leuk!
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 10 nov 2010 20:06

Van harte gefeliciteerd liefie! :)
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 10 nov 2010 20:29

Liefie en man, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Dat je maar een fijne zwangerschap mag hebben en de misselijheid snel weg gaat.

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 10 nov 2010 21:29

liefie schreef:Dankjewel allemaal!

2 mei :)
Lichamelijk gaat het prima, geen kwaaltjes ofzo, dat is wel ideaal. Ook de moeheid is wel zo'n beetje voorbij. Maar zit verder helaas niet zo lekker in mijn vel, hoop dat dat nog bijtrekt, want ik kan niet te lang zo doorlopen denk ik 8-[
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 10 nov 2010 21:34

parkiet schreef:

Lichamelijk gaat het prima, geen kwaaltjes ofzo, dat is wel ideaal. Ook de moeheid is wel zo'n beetje voorbij. Maar zit verder helaas niet zo lekker in mijn vel, hoop dat dat nog bijtrekt, want ik kan niet te lang zo doorlopen denk ik 8-[

Dat is erger dan een beetje misselijkheid! Hopelijk ga je je snel beter voelen, heb je dat bij je vorige zwangerschap ook gehad?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 10 nov 2010 21:51

Nina87 schreef:
liefje schreef:Fijn te lezen dat het met de zwangeren goed gaan!

Liefie van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, echt leuk!

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 10 nov 2010 22:06

liefie schreef:
parkiet schreef:

Dat is erger dan een beetje misselijkheid! Hopelijk ga je je snel beter voelen, heb je dat bij je vorige zwangerschap ook gehad?

Nee, helemaal niet. Ben er fluitend doorheen gefietst en hoopte dat deze keer ook weer te doen :-oo .
Lasten vergelijken heeft geen zin joh... Voor jou is die misselijkheid vervelend (de hele dag door?), voor mij dit. Toen onze dochter in de eerste maanden heel erg veel huilde vond ik het wel eens heel rot dat anderen totaal in de mineur schoten van één nachtje rommelen (dan dacht ik wel eens: waar zeur je over), maar uiteindelijk kan elk ding, hoe klein ook, gewoon verschrikkelijk lastig of zwaar zijn.

Nou, ik ben weer uitgepreekt voor vandaag :)
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 11 nov 2010 06:19

Gefeliciteerd liefie, wat fijn om nu dit goede nieuws te lezen!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 11 nov 2010 09:30

Liefie en man! Fantastisch! Van harte gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap toegewenst!

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 11 nov 2010 11:41

Liefje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk voel je je snel weer fitter en kan je optimaal gaan genieten.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 nov 2010 14:25

Dankjewel allemaal!

@Parkiet dat is ook zo maar dan voel ik me liever lichamelijk akelig dan geestelijk lijkt mij gewoon veel vervelender :wink:

Hoe hebben jullie gekozen voor kinderwagen,kamertje enz kijken jullie naar degelijkheid of meer ook naar de prijs?
Ik vind zelf de maxicosi mura een leuke kinderwagen maar tot mijn verbazing vind mijn man hem echt niet mooi (noemt het een ouderwetse kinderwagen :shock: ) en hij vind hem veel te zwaar en log.
Tot mijn grote verbazing wil hij perse de bugaboo vind hij een geweldig ding. Ik vind hem niet lelijk maar ook niet super mooi maar hij rijdt wel geweldig lekker en hij is heel makkelijk in te klappen en weegt niet zwaar.
Alleen hij is wel behoorlijk duur. Gelukkig hebben we nog even de tijd maar er is zoveel keuze :D

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 nov 2010 14:39

Bij de kinderkamer speelde de prijs erg mee. Wij hebben een budgetkinderkamer gekocht bij babypark in Gouda. De matras voor het ledikant was wel duur evenals de matras voor de wieg. Al heb ik het sterke vermoeden dat mijn kinderen de overgang naar het ledikant erg fijn vonden en de wieg maar matig ( en ik vond het zo schattig in zo'n klein wiegje)

De kinderwagen heb ik overgenomen van een collega ( daar kon de maxi cosi en de wandelwagen ook op). Wij hebben een Mutsy, rijdt prima, maar ik vind de kinderwagenbak erg klein. Mijn kinderen pasten er met 3 mnd niet meer in en een wandelwagen is dan nog echt veel te groot. Wat ik begreep is de bugaboo wel erg ruim...zou daar persoonlijk voor gaan.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 nov 2010 14:54

Voor de babykamer had ik zo'n apart idee, die konden we niet zo kopen, dus heb ik gewoon bij elkaar gesprokkeld. Sowieso sliep Jurian in het bedje waar ik in sliep toen ik baby was. dus die hoefden we al niet meer te kopen. Gewoon goedkope Ikea kasten, en een plank ertussenin als commode.
Wagen had ik ook al, de Silver Cross. Voor erbij hebben we gewoon eentje overgenomen van buren van mijn schoonzusje, dat was toevallig een leuke. Ik hou niet zo van die moderne, liefst een met 4 stoere wielen, maar dat valt tegenwoordig niet mee, bijna alles is 3 wielen. Dus al die ellende van in de winkel proberen hebben we niet gehad ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 nov 2010 15:06

4 wielers zie je heel veel tegenwoordig dus dat is makkelijk (3wieler vinden wij ook niks) Wij hebben jammer genoeg geen familie wieg meer maar nu mogen we de familie wieg van onze beste vriendin gebruiken dus daar zijn we erg blij mee.
2dehans spullen willen we in elk geval niet zelf zitten we ook niet op 2de hands spullen en we hebben lang genoeg moeten wachten op een kindje dat we gewoon dingen willen die helemaal onze smaak zijn en niet al gebruikt door onbekende mensen.

Over de inrichting van het kamertje waren we het al heel snel over eens we gaan een hollands kamertje maken (kwam mijn man mee en vind het zelf ook erg leuk)

In Januari maar eens flink aan het shoppen slaan :D

Terug naar “Archief”