Moderator: Moderafo's
Sterretje schreef:*Annet* schreef:gut, dan heb jij nog de mazzel dat jouw hubsewup snapt hoe het werkt met telebankieren. Die van mij niet hoor. Zou ik het hem gisteravond nog uit moeten gaan leggen daar bij de Ikea, nee bedankt.
Hoe doet hij zijn bankzaken dan?
oei dat lijkt mij dan ook niet echt... ja... ehm..... gezond ? Ik bedoel het niet rot maar wij weten precies wat we verdienen en daarom ook precies wat we kunnen uitgeven en wat we overhouden. Dat lijkt mij bijzonder lastig als je het niet weet. Maar goed, ieder z'n eigen huishoudenajl schreef:Ik regel thuis ook altijd alle bankzaken. Mijn man verdiept zich er helemaal niet in. Hij weet niet eens wat hij elke maand verdient en het interesseert hem ook niet.
Daphne schreef:Tuurlijk weet ik wel ongeveer wat ik verdien, maar het kan zo 300 euro per maand schelen. Ik werk onregelmatig, dus krijg ook ORT. Als ik in een maand meer weekenden werk en inval op (andere) locatie(s) krijg ik ook meer. Bij mijn man ligt het er net aan of hij werk heeft en waar hij werkt. Een ZZP'er heeft nooit een vast salaris, dus logisch dat je niet weet wat er altijd binnenkomt, lijkt mij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten