Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Of je zet er gewoon iets op met 't idee van: gefeliciteerd met *naam* Fijn dat alles goed is gegaan, dat blijft een groot wonder ... o.i.d.? Dan laat je wel merken dat het geen vanzelfsprekendheid is, zeker voor die mensen niet.
rosekapje schreef:Pol alweer 39 weken, hoop dat de bevalling voorspoedig mag verlopen en dat je snel je kindje in de armen mag houden. Ben zeer benieuwd wat het is, ik denk trouwens een jongetje (niet dat ik er verstand van heb hoor). Sterkte met de laatste loodjes.
pol schreef:rosekapje schreef:Pol alweer 39 weken, hoop dat de bevalling voorspoedig mag verlopen en dat je snel je kindje in de armen mag houden. Ben zeer benieuwd wat het is, ik denk trouwens een jongetje (niet dat ik er verstand van heb hoor). Sterkte met de laatste loodjes.
Heb jij gisteren met mijn buurvrouw staan praten, die beweerde ook al stellig dat het een jongen zou zijn.
Maar we zien wel, jongen of meisje het is alle 2 goed en alle 2 van harte welkom. Maar die bevalling zal nog wel effe duren, de andere 2 waren ook ruim 41 weken en de VK vermoedde dat deze de tijd ook nog wel had. Wel wil ik dan strippen, dus nu heb ik ong. een datum in mijn hoofd wanneer (en dat zeg ik lekker niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten