Zwanger deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 7

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 okt 2009 11:05

mijn man kan wel koken.. die zou dat dan wel doen..maar ik kon beide keren zelf ook wel koken!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 okt 2009 11:06

Moeilijk mijn nichtje is 8 uur na de geboorte overleden een jaar later hebben ze weer een kindje gekregen en op de kaart hebben we gefeliciteerd met jullie dochter en niks over hun overleden dochter.
Daar hebben we het later wel met hun over gehad en hun vonden het fijn dat niet iedereen het weer aanhaalde maar dat is wel persoonlijk.
En ze kunnen er gelukkig wel heel goed over praten.

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 14 okt 2009 11:45

Je kunt het ook in het midden laten. Gefeliciteerd met de geboorte van ... (de naam invullen). Misschien vinden ze het juist wel fijn dat er aan het overleden kindje ook nog gedacht wordt, maar dat is misschien moeilijk inschatten.

Bij ons vroeg de kraamhulp tijdens de kennismaking (vlak na de geboorte) wat we wilden dat gedaan werd in huis. Ze vroeg expliciet of er eten gekookt moest worden. Nu kan mijn man dat gelukkig heel goed, dus dat was voor ons geen probleem, maar het was in ieder geval bespreekbaar.

Ik heb gewoon alles gegeten, zowel tijdens de zwangerschap als tijdens de bv en Joëlle heeft nergens last van gehad.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 okt 2009 14:05

Je kan een overleden iemand toch niet feliciteren (dat doe je in feite wel in de versie van PPM)? Ik zou, als je er iets over wilt opschrijven, dan eerder iets opmerken in de sfeer van 'in liefdevolle herinnering' zoals dat waarschijnlijk ook op het kaartje staat...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 14 okt 2009 15:38

Anders misschien gefeliciteerd met de geboorte van 'Piet'? Is misschien ontwijkend, maar kan altijd...
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 15 okt 2009 08:34

Of je zet er gewoon iets op met 't idee van: gefeliciteerd met *naam* Fijn dat alles goed is gegaan, dat blijft een groot wonder ... o.i.d.? Dan laat je wel merken dat het geen vanzelfsprekendheid is, zeker voor die mensen niet.
pobody's nerfect

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 okt 2009 11:19

Jo'tje schreef:Of je zet er gewoon iets op met 't idee van: gefeliciteerd met *naam* Fijn dat alles goed is gegaan, dat blijft een groot wonder ... o.i.d.? Dan laat je wel merken dat het geen vanzelfsprekendheid is, zeker voor die mensen niet.

jah! dat is een mooie oplossing! thanks voor het meedenken!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 15 okt 2009 21:10

Pol alweer 39 weken, hoop dat de bevalling voorspoedig mag verlopen en dat je snel je kindje in de armen mag houden. Ben zeer benieuwd wat het is, ik denk trouwens een jongetje (niet dat ik er verstand van heb hoor :wink: ). Sterkte met de laatste loodjes.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 16 okt 2009 05:45

rosekapje schreef:Pol alweer 39 weken, hoop dat de bevalling voorspoedig mag verlopen en dat je snel je kindje in de armen mag houden. Ben zeer benieuwd wat het is, ik denk trouwens een jongetje (niet dat ik er verstand van heb hoor :wink: ). Sterkte met de laatste loodjes.

Heb jij gisteren met mijn buurvrouw staan praten, die beweerde ook al stellig dat het een jongen zou zijn 8) .

Maar we zien wel, jongen of meisje het is alle 2 goed en alle 2 van harte welkom. Maar die bevalling zal nog wel effe duren, de andere 2 waren ook ruim 41 weken en de VK vermoedde dat deze de tijd ook nog wel had. Wel wil ik dan strippen, dus nu heb ik ong. een datum in mijn hoofd wanneer (en dat zeg ik lekker niet :lol:

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 16 okt 2009 08:10

sterkte met de laatste loodjes, Pol!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 16 okt 2009 10:11

'k Heb zin om vlg week een midweek op vakantie te gaan, maar durf nog niet te boeken. Wat me tegenhoud is de vakantiewas daarna!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 okt 2009 10:18

Boek je een huisje met wasmachine. :D

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 16 okt 2009 10:47

Pol:
SUCCES meid met de laatste dagen wachten...
Ik hoop dat je een goede bevalling mag krijgen en dat jij en jullie kindje er goed doorheen komen!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 16 okt 2009 10:51

sterkte met de laatste loodjes pol !
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 okt 2009 10:53

pol schreef:
rosekapje schreef:Pol alweer 39 weken, hoop dat de bevalling voorspoedig mag verlopen en dat je snel je kindje in de armen mag houden. Ben zeer benieuwd wat het is, ik denk trouwens een jongetje (niet dat ik er verstand van heb hoor :wink: ). Sterkte met de laatste loodjes.

Heb jij gisteren met mijn buurvrouw staan praten, die beweerde ook al stellig dat het een jongen zou zijn 8) .

Maar we zien wel, jongen of meisje het is alle 2 goed en alle 2 van harte welkom. Maar die bevalling zal nog wel effe duren, de andere 2 waren ook ruim 41 weken en de VK vermoedde dat deze de tijd ook nog wel had. Wel wil ik dan strippen, dus nu heb ik ong. een datum in mijn hoofd wanneer (en dat zeg ik lekker niet :lol:

Succes en sterkte met de bevalling...

Mijn zus was bij de andere 2, 10 dagen tevroeg. En nu maar twee dagen.
:wink:

Terug naar “Archief”