Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Liefie is toch nog bezig met de aanbouw? Dat moet natuurlijk wel af![]()
Wij hebben alvast behang uitgezocht voor onze slaapkamer (er komen een paar banen op, de rest wordt gesaust). Zodra we de sleutel hebben (15 mei al!) gaan we de muurverf halen, want nu weten we nog niet hoeveel we daarvan nodig hebben. Dat wordt waarschijnlijk blauw/wit-achtig ('winter' noemen ze die kleur bij Flexa enzo ook wel). Het behang is heel lichtblauw met bruine bloem-silhouetten erop.
We hebben er echt zo'n zin in om te gaan beginnen en om het huis in te richten!
kwebbel schreef:wij willen ook de badkamervloer nog aanpakken... de vieze ouwe granietenvloer, bahik hoop dat we dat in de zomervakantie kunnen aanpakken.
liefie schreef:1 muur van de badkamer is betegeld echt super gaaf! Ik ga zo 2 wanden van de bijkeuken sausen en vanavond gaan we een super vrolijk behangetje op 1 muur plakken.
Ik zal binnenkort weleens foto's plaatsen als mijn man tijd heeft.
Ben benieuwd Daphne zwarte tegels staat altijd mooi! Wij hoeven trouwens tussen maart en eind september ook niet te stoken maar gelukkig wordt het niet zo warm bij ons binnen omdat we rolluiken hebben is dat ook geen idee?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten