martien schreef:link?
http://www.trueorigin.org/spetner2.asp
Excuses hij heet spetner ipv spencer.
Moderator: Moderafo's
hettys schreef:Kirdneh schreef:Hettys schreef:Wakefields punt staat aan de basis van Gentry's werk: Als zijn monsters niet uit de primitiefste aardlagen komen, of zelfs uit fossielhoudende aardlagen, dat heeft Gentry's hele werk weinig waarde.
Hoe komt die aan dr gentry zn monsters?
Wakefield woont vrij dichtbij de plek waar gentry's monsters vandaan komen:
aut. vertaald:
Voor het leren van de locaties van twee van de sites, ik vermoed dat Gentry had gebruikt worden monsters genomen van de Superior Provincie Archeische leeftijd in het noorden van Ontario, omdat deze provincie heeft een aantal van de oudste gesteenten in Noord-Amerika. . Zo was ik verbaasd te ontdekken dat zijn sites zijn gelegen in de veel jongere Grenville provincie. Dit is een grote blunder een Gentry's deel.
Louis Moyd heeft dit punt zeer te Gentry in persoon, wanneer Gentry bezocht om monsters (Moyd, persoonlijke communicatie, februari 1987). Het is duidelijk dat naast Gentry weet niets over Precambrian geology omdat hij alle brokken Precambrian rotsen in een eenheid - gemaakt.
Ik snap trouwens niet dat je dit vraagt. dit (en meer)
staat op de site die ik je gaf:
(vertaalde versie)
wakefield
DannyV schreef:
* Evolution has never been observed.
dannyv schreef: * Evolution violates the 2nd law of thermodynamics.
danny schreef: * There are no transitional fossils.
dannyv schreef: * The theory of evolution says that life originated, and evolution proceeds, by random chance.
dannyv schreef: * Evolution is only a theory; it hasn’t been proved.
dannyv schreef:Alle vijf favoriete creationistische argumenten en zoals we al uitvoerend hebben laten zien in dit topic, alle vijf FOUT!...
kirdneh schreef:hettys schreef:Kirdneh schreef:Hettys schreef:Wakefields punt staat aan de basis van Gentry's werk: Als zijn monsters niet uit de primitiefste aardlagen komen, of zelfs uit fossielhoudende aardlagen, dat heeft Gentry's hele werk weinig waarde.
Hoe komt die aan dr gentry zn monsters?
Wakefield woont vrij dichtbij de plek waar gentry's monsters vandaan komen:
aut. vertaald:
Voor het leren van de locaties van twee van de sites, ik vermoed dat Gentry had gebruikt worden monsters genomen van de Superior Provincie Archeische leeftijd in het noorden van Ontario, omdat deze provincie heeft een aantal van de oudste gesteenten in Noord-Amerika. . Zo was ik verbaasd te ontdekken dat zijn sites zijn gelegen in de veel jongere Grenville provincie. Dit is een grote blunder een Gentry's deel.
Louis Moyd heeft dit punt zeer te Gentry in persoon, wanneer Gentry bezocht om monsters (Moyd, persoonlijke communicatie, februari 1987). Het is duidelijk dat naast Gentry weet niets over Precambrian geology omdat hij alle brokken Precambrian rotsen in een eenheid - gemaakt.
Ik snap trouwens niet dat je dit vraagt. dit (en meer)
staat op de site die ik je gaf:
(vertaalde versie)
wakefield
Die brandweer man
maakt in zn eerste pagina al een veronderstelling dat hij als eerste niet op de fysica in wil gaan en:
"Ik zal veronderstellen dat het uranium, en dus ook de polonium, werden gestort door neerslag van circulerende vloeistoffen."
Bewijsvorming toont hij niet, waarom hij deze veronderstelling doet?
kirdneh schreef:Dit klopt er is alleen variatie binnen een soort, er is geen bewijs voor dat de ene soort in de andere is veranderd.
kirdneh schreef:Klopt ook.
kirdneh schreef:Klopt ook, wat de evo'ers willen laten zien is dat een paar botten een bewijs zou zijn terwijl je geeneens weet of het kinderen heeft gekregen en die zogenaamde evoboompjes wat helemaal een verzinsel is.
kirdneh schreef:Dat zeggen jullie toch?
kirdneh schreef:Dit klopt ook.
kirdneh schreef:dannyv schreef:Alle vijf favoriete creationistische argumenten en zoals we al uitvoerend hebben laten zien in dit topic, alle vijf FOUT!...
Je kijkt niet goed blijkbaar, ligt toch echt aan jouw.
kirdneh schreef:
Dit klopt er is alleen variatie binnen een soort, er is geen bewijs voor dat de ene soort in de andere is veranderd.
Zelfs als dat waar zou zijn (wat het niet is, daar hebben we al genoeg argumenten voor gegeven) dan is ook dat evolutie.. Dus deze kan van de lijst, we gaan verder...
antoon schreef:kirdneh schreef:
Dit klopt er is alleen variatie binnen een soort, er is geen bewijs voor dat de ene soort in de andere is veranderd.
Zelfs als dat waar zou zijn (wat het niet is, daar hebben we al genoeg argumenten voor gegeven) dan is ook dat evolutie.. Dus deze kan van de lijst, we gaan verder...
Er is totaal geen bewijs , ook niet onder gunstige laboratorium omstandigheden.argumenten zijn gedachtenspinsels van de evolutionisten.
antoon
Despite our opposing viewpoints, the correspondence has been interesting (to me at least) because Spetner is an intelligent and articulate scientist, who seems genuinely interested in a dialogue that tries to analyze where the differences in our positions lie.
antoon schreef:Het punt is gewoon dat de fossielen ook boven de cambrische lagen geheel compleet opgegraven worden,nergens evolutie te bekennen.
Zowel planten en dieren, de musea staan bol van de voorbeelden.
Je leest niet alles,ik heb al gesteld dat niet alle schepsels fossiliseerbaar zijn.
Maar jij gaat gewoon uit van evolutie als vaststaand gebeuren,we blijven op die manier langs elkaar heen praten.
dus even uitgaande dat de evos
gelijk hebben met ongeveer 560 miljoen jaar geleden tot de onderste lagen , waar ik geen jota van geloof , maar dat terzijde,
,dan heeft er geen evolutie plaatsgevonden ,moet er nu weer 4a500 miljoen jaar bij.
Martien je kan praten als brugman , maar hier kom jij ook niet uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten