Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:Wat doen jullie trouwens aan met huisbezoek ? Ook gewoon een rok of je eigen ding zeg maar?
Heb je nog nooit gehoord dat je bij avondmaal en dopen een hoed op moet? Of bedoel je de vraag anders... Zo nee, bij ons moet dat ook hoor! Tenminste ze hebben het liever van wel. Nu zijn er wat jongeren bijgekomen die het dus niet doen. Ik geloof wel dat ze van te voren een gesprek krijgen met de Kerkenraad, want dat heb ik ook gehad. Ze hebben toen aangegeven dat ze liever wel met een hoed zien. Dus dat heb ik ook gedaan.pol schreef:Hier hebben we geen hoed op, maar we gaan (misschien) over naar een kerkverband en daar moet je met dopen en avondmaal een hoed op, nog nooit gehoord trouwens?
Helemaal gelijk! Het gaat om JULLIE dag en niet die van de Kerkkirsten schreef:Bij ons is het ook de gewoonte om in de kerk een rok aan te doen. Wel of geen hoed op verschilt hier ook enorm. Als wij gaan trouwen heb ik liever er mensen bij met een broek aan dan dat ze niet komen.
Heb je nog nooit gehoord dat je bij avondmaal en dopen een hoed op moet? Of bedoel je de vraag anders... Zo nee, bij ons moet dat ook hoor! Tenminste ze hebben het liever van wel. Nu zijn er wat jongeren bijgekomen die het dus niet doen. Ik geloof wel dat ze van te voren een gesprek krijgen met de Kerkenraad, want dat heb ik ook gehad. Ze hebben toen aangegeven dat ze liever wel met een hoed zien. Dus dat heb ik ook gedaan.kwebbel schreef:pol schreef:Hier hebben we geen hoed op, maar we gaan (misschien) over naar een kerkverband en daar moet je met dopen en avondmaal een hoed op, nog nooit gehoord trouwens?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten