Smurffie en kerel gaan trouwen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 29 jun 2008 21:18

ooit hoorde ik van iemand die snikkend aan haar huwelijksnacht begon omdat ze nu nooit meer bij haar ouders zou slapen :shock:

maar Smurffie kan lekker af en toe een weekend gaan!!! :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 jun 2008 21:27

*Annet* schreef:ooit hoorde ik van iemand die snikkend aan haar huwelijksnacht begon omdat ze nu nooit meer bij haar ouders zou slapen :shock:

slaap je dan nooit meer bij je ouders als je getrouwd bent :shock:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 29 jun 2008 21:29

niet als ze om de hoek wonen, lijkt mij.

en evengoed vind ik het een flinke heisa om nu met 4 kids daar te gaan logeren. Mijn man heeft er ook niet zoveel zin in en eerlijk gezegd moet ik er ook niet aan denken om een weekend naar mijn schoonouwelui te gaan.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 30 jun 2008 02:07

Ik had het pas met nacht nr 2.... Men wat heb ik gejankt.. En man vragen wat er nou eigenlijk aan de hand was met zn meisje. Ik: 'Moet ik nou de rest van mn leven naast jou in dit nest liggen???? Wheeeeeeeeeheeeeee :( :( :( ' :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Voor de duidelijkheid, ik slaap nu al bijna 4 jaar naast hem hoor 8) En het is goed te doen :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 jun 2008 06:45

trijntjejohanna schreef:
*Annet* schreef:ooit hoorde ik van iemand die snikkend aan haar huwelijksnacht begon omdat ze nu nooit meer bij haar ouders zou slapen :shock:

slaap je dan nooit meer bij je ouders als je getrouwd bent :shock:

Mijn ouders wonen 15 km verderop ik denk niet dat we daar zo snel gaan slapen hoor. We rijden wel even heen en weer (is 10 min rijden)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 jun 2008 07:45

mijn ouders wonen een km of 25 verderop... ik heb daar toen milan 11,5 maand was, 3 nachten geslapen met Milan... Tobias was gewoon thuis...

Toen Milan 20 maand was hebben Milan en ik 3 nachten geslapen bij mn zus (woont vlakbij mn ouders)... Tobias was toen ook gewoon thuis

En over een tijdje gaan Milan, Matteo en ik van maandag t/m vrijdag slapen bij mn zus... Ook deze keer blijft Tobias thuis :mrgreen: :mrgreen:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 30 jun 2008 09:15

Het lijkt me echt rot als je man/vrouw heimwee heeft... :shock:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 jun 2008 09:17

tsja... ligt het dan ook niet aan hoe je bent opgevoed?

Ik heb heb ook heimwee gekend (tot m'n 16e ongeveer), ik ben daar over heen gegroeid?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 30 jun 2008 09:19

Lijkt mij ook enorm rot. Je leeft samen toe naar het moment dat je echt samen verder gaat en dan krijgt de ander heimwee naar thuis. :|
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 30 jun 2008 09:22

Ik denk dat ik ook best moet wennen dan hoor! Thuis heb ik altijd mensen om mn heen (genoeg broers en zussen iig) en dan opeens ben je met zn 2tjes!! Maar heimwee?? Nee, volgens mij heb ik dat niet meer! (zit regelmatig een weekend bij mn schoonfamilie)
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Boer Piet
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Boer Piet » 30 jun 2008 09:36

Scheelt denk ik heel veel als je op kamers heb gewoond en/of de weekenden bij elkaar komt.

Mijn vriendin komt vanaf de Veluwe bij mij in Friesland wonen. Dat zal nog wel heel erg wennen zijn voor haar!
De meeste ideeën zijn niet nieuw, maar niemand kent de oude.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 30 jun 2008 09:37

Acire schreef:Het lijkt me echt rot als je man/vrouw heimwee heeft... :shock:

Ik heb ook een tijdje heimwee gehad, vorig jaar zomer. (Ongeveer een maand lang). Ik was er allang overheen gegroeid, ook vanaf mijn 16e. Toch had ik er nu wel last van, raakte gewend aan het getrouwd zijn, aan mijn nieuwe baan, aan ons eigen huisje en pas toen kwam de 'eenzaamheid' op me af. Ik werk onregelmatig, dus ben vaak overdag thuis. We hebben toen 2 katten in huis genomen (toch wat leven om me heen) en sindsdien heb ik nergens last meer van! :D
Afbeelding

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 30 jun 2008 21:39

Nou als ik nu uit slapen ga heb ik al geen heimwee naar huis, heb dan later eerder heimwee als ik weer thuis ben. Dus zal het later als ik ooit ga trouwen ook vast geen last van krijgen. MAar lijkt me wel irritant.

Maar dit is verschrikkelijk offtopic geloof ik. Of Smurffie of Alo moeten er ook last van hebben of grote angsten over hebben.
Leef je droom.

appelflap
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor appelflap » 30 jun 2008 22:02

Van heimwee heb ik beslist geen last, maar ik ben wel gheel erg gehecht aan mn omgeving. Dat lijkt me verschrikkelijk wennen, maar dat duurt nog wel een aantal jaartjes dus kan ik me erop voorbereiden.

Ik weet alleen nog niet wat ik over een jaar ga doen, na het vwo. Misschien moet ik dan al wel op kamers. Dan raak ik er wel vast een beetje aan gewend ergens anders te wonen.
Sinds mijn vijfde wonen we in hetzelfde huis en slaap ik in dezelfde kamer. Als ik mn bed heb verplaatst ben ik al een paar dagen van slag en nog erger bij nieuwe vloerbedekking of een nieuw bed, laat staan een verhuizing. Maar goed, dat ga ik vast allemaal wel overleven, want dat heeft iedereen altijd gedaan :D
Baksteen

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 30 jun 2008 22:42

appelflap schreef:Ik weet alleen nog niet wat ik over een jaar ga doen, na het vwo. Misschien moet ik dan al wel op kamers. Dan raak ik er wel vast een beetje aan gewend ergens anders te wonen.

Wel ja, dan kun je in de weekenden nog veilig naar je vertrouwde omgeving, dat is een goede manier om eraan te wennen :wink:.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”