Het lijkt me verstandig dat ik ook weer eens een poging ga ondernemen. Om te beginnen eerst maar 5 kilo, en daarna nog eens 5.
Succes allen!
Moderator: Moderafo's
*|Scatie schreef:Wow wat goed zeg! Ik ga volgende week de draad weer s oppakken samen met m'n man. Die 10 kg moet er nu toch maar s af. Morgen maar s boodschappen doen en ongeveer dezelfde inkopen als jamillah gaan doen![]()
Nu m'n man nog s zo zien te motiveren dat 'ie t niet na 2 wk opgeeft en mij daarin uiteindelijk weer meesleept...![]()
Wat goed TJ! Hoelang ben je bezig en volg je een bepaald dieet? 19 kg is voor mij een beetje teveel, 15 is echt 't maximum maar met 10 ben ik al heel erg blij!
trijntjejohanna schreef:*|Scatie schreef:Wow wat goed zeg! Ik ga volgende week de draad weer s oppakken samen met m'n man. Die 10 kg moet er nu toch maar s af. Morgen maar s boodschappen doen en ongeveer dezelfde inkopen als jamillah gaan doen![]()
Nu m'n man nog s zo zien te motiveren dat 'ie t niet na 2 wk opgeeft en mij daarin uiteindelijk weer meesleept...![]()
Wat goed TJ! Hoelang ben je bezig en volg je een bepaald dieet? 19 kg is voor mij een beetje teveel, 15 is echt 't maximum maar met 10 ben ik al heel erg blij!
ik ben nu bezig sinds 10 februari... ik sonjabakker.... sport elke avond minstens een uur... doe elke dag buikspieroefeningen... en drink veel veel water....
inmiddels is er 21 kg af en in buikomvang 32 cm!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 47 gasten