Afknappers

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 12 dec 2007 14:40

Jij gaat er prompt ook al groen door zien

hier.. heb jij er ook 1 die je kan gebruiken 8)
Afbeelding
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 12 dec 2007 15:09

Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ghe, dat is over het algemeen wel de beste leerweg voor dat soort types, maar pas op met wat je doet. Je kunt wél het "vertrouwen in de mens" bij iemand wegnemen.
Ik heb die types ook wel eens gehad. Ze hadden me nog nooit gezien (houden zo), maar na een paar opmerkingen gaan ze wel toespelingen maken. Ik blijf dan meestal vaag en ik geef geen nummers of een MSN-adres.

Waarom staat er dan in je profiel bij MSN: Vraag maar raak? Of is dat ind e zin van: Vooral veel proberen, je krijgt hem toch niet? ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 12 dec 2007 16:29

Marnix schreef:
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ghe, dat is over het algemeen wel de beste leerweg voor dat soort types, maar pas op met wat je doet. Je kunt wél het "vertrouwen in de mens" bij iemand wegnemen.
Ik heb die types ook wel eens gehad. Ze hadden me nog nooit gezien (houden zo), maar na een paar opmerkingen gaan ze wel toespelingen maken. Ik blijf dan meestal vaag en ik geef geen nummers of een MSN-adres.

Waarom staat er dan in je profiel bij MSN: Vraag maar raak? Of is dat ind e zin van: Vooral veel proberen, je krijgt hem toch niet? ;)

Ghe, mensen mogen mijn MSN-adres best hebben, maar ik accepteer natuurlijk niet alles. Zeker niet de eerder beschreven personen :wink: Daarnaast ben ik al bezet, dus men hoeft niet bevreescht te zijn dat ik hopeloze streken ga uithalen 8)
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

ikke1986
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ikke1986 » 12 dec 2007 19:33

Nou nou jullie doen net alsof het zo gek is je partner op internet te vinden maar ik vind dat juist wel goed dat het er is. voor mensen die verlegen zijn of vrijgezelle vrienden die ik zo al heb geholpen aan partner;)
Een vriend van mij heeft ook een profielen site (christelijk) om aan je partner te komen. zo gek is het niet als je vrijgezel bent..
( nee ik heb mijn partner niet via internet:P)
Een mens stippelt zijn weg uit, maar de heer bepaalt de richting die het gaat

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 12 dec 2007 19:39

Ik heb mijn partner wel via internet, maar vind het vreselijk hoe mensen je aanspreken met: hoi, hoe is het? heb je een vriend?

Uit ervaring kan ik zeggen dat je op die manier geen relatie op bouwd. Je moet elkaar toch echt al wel irl hebben gezien en gesproken.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 dec 2007 21:11

Precies, helemaal met je eens Gerdien!

Pas kwam ik nog iemand tegen op de chat en zei dat refoweb een datingsite was. :? Ik kon die persoon niet aan het verstand brengen dat dit een Christelijke Jongeren (?/ouderen) site is!

ikke1986
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ikke1986 » 12 dec 2007 21:59

nou ja degene moet toch weten of je al bezet bent:P hoe moet je anders beginnen. Ik zou niet afspreken met iemand die ik eerst niet goed heb gesproken!
Een mens stippelt zijn weg uit, maar de heer bepaalt de richting die het gaat

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 12 dec 2007 22:26

korte mannen :D Ik heb graag een man die een stuk groter is gewoon omdat ik me dan veilig voel :lol:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 12 dec 2007 22:36

ikke1986 schreef:nou ja degene moet toch weten of je al bezet bent:P hoe moet je anders beginnen. Ik zou niet afspreken met iemand die ik eerst niet goed heb gesproken!

Dit is geen dating site. Dus hier zit ik er dan ook zeker niet op te wachten. Ga gewoon kletsen en voor je het weet, heb je al snel door wie hoe oud ongeveer is, welk geslacht en of ze nog vrij zijn.
Ga daarna is naar een meeting en dan kan je de personen irl spreken. Zo heb ik iig mijn vriendschappen opgebouwd, waar uiteindelijk ook mijn relatie weer uit voort gekomen is.

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 04 mar 2008 17:17

liefie schreef:korte mannen :D Ik heb graag een man die een stuk groter is gewoon omdat ik me dan veilig voel :lol:

:P He, verdorie, als die gedachte maar niet al te wijd verbreid wordt. :mrgreen:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 mar 2008 17:24

Stefanus schreef:
liefie schreef:korte mannen :D Ik heb graag een man die een stuk groter is gewoon omdat ik me dan veilig voel :lol:

:P He, verdorie, als die gedachte maar niet al te wijd verbreid wordt. :mrgreen:
lol :mrgreen: ik knap af op mannen die overactief bezig zijn om je te winnen zeg maar. Mijn ex deed dat en ik vond het niet zo handig eigenlijk.. ik vond m toch wel leuk dus het werd uiteindelijk wel wat, maar hij deed zijn best op zich te bewijzen en dat hoefde dus niet van mij!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 mar 2008 17:37

Stefanus schreef:

haha idd, ach, ik had dat ideaal ook, minimaal 20 cm langer dan ik, anders was het een afknapper, tot ik gewoon de allerliefste en knapte man van de wereld ontmoette, hij is slechts 6 cm langer dan ik, maar wel de beste ;) (raarhe, dat lengte er opeens niet meer toe doet :) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 04 mar 2008 17:42

MissF schreef:
Stefanus schreef:

haha idd, ach, ik had dat ideaal ook, minimaal 20 cm langer dan ik, anders was het een afknapper, tot ik gewoon de allerliefste en knapte man van de wereld ontmoette, hij is slechts 6 cm langer dan ik, maar wel de beste ;) (raarhe, dat lengte er opeens niet meer toe doet :) )

Fiiieeuw, toch nog hoop

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 04 mar 2008 18:39

Stefanus schreef:
MissF schreef:
Stefanus schreef:

Fiiieeuw, toch nog hoop

Haha der zijn toch ook kleine vrouwen?? dus er is zeker nog hoop :lol:
Maar ik val gewoon echt niet op korte mannen hoeft ook niet meer want ben voorzien.
Maar een echte man voor mij hoort gewoon lang te zijn :lol: :oops:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 mar 2008 18:44

Dat is alleen omdat je jouwe toevallig lang is.
Ik voel me niks minder veilig bij mijn kleine man van 1.69 hoor. Ik blijf erin geloven dat al die idealen die je hebt, en afknappers die je hebt, er niet meer toe doen als je 'de ware' gevonden hebt.
Mijn afknappers waren: kleine mannen, mannen met eigen bedrijven, mannen met stomme humor.
en zie daar: mijn ware liefde kwam eruit gerold: kleine man, eigen bedrijf, stomme humor (maar dat hebben bijna alle mannen denk ik ;))

Dussuh...pin je allemaal niet teveel vast op de afknappers ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”