Zo, de kerstvakantie nadert. Manlief schiet dus in de stress omdat hij heeft beloofd dat het hele huis dan klaar is
Maargoed, hij heeft alleen op zaterdagmiddag thuis en soms 1 avondje in de week.
Zaterdag zijn de plinten voor om de trappoten gedaan. En is mijn kant van de garage leeggehaald. Heeeeerlijk! Hij neemt vanavond zo'n fitness roei apparaat mee voor me. Die kan makkelijk in de garage. Echt heerlijk dat dat allemaal kan.
Dan de garage nog helemaal afmaken, en dan is het volgens mij echt wel klaar. En nu kijk ik weer uit naar een nieuw huis. Voor de toekomst dan. We wilden eerste 10 jaar hier blijven, maar dat is al gereduceerd tot 5. Maargoed, ligt er aan of we over 5 jaar genoeg kunnen lenen voor een gigantisch oud krot, om helemaal zelf op te knappen. Zien we dan wel weer

Anders blijven we lekker hier zitten, ideaal zo.
Iedereen die nog aan de klus is: heeel veel succes! En vergeet niet dat het geen ramp is als het niet af is als je erin wilt, het is eigenlijk best leuk dat er na de overhuizing nog dingen gedaan moeten worden. Dan is er telkens weer iets af

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...