Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 nov 2007 10:54

*Annet* schreef:Met zijn tweeën 30 dozen, dan hebben wij er met ons zessen 90 nodig??? :shock:

Nee joh! Toen ik 10 jaar was ben ik verhuisd en toen had ik 4 dozen van mezelf ;) Je deelt toch heel veel dingen, zoals keukenspullen. Ik neem aan dat jullie niet drie keer zoveel servies hebben als wij.
Ik las trouwens wel ergens van een buurvrouw die 80 dozen in de opslag had staan... Sommige mensen hebben veel zooi!

Nell
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Nell » 25 nov 2007 20:49

*Annet* schreef:Nell, jij bent wel groot grond bezitter!

Ik denk wel vaak: die grote huizen, die lappen grond wie gaat dat allemaal onderhouden

Nou we wilden graag in dit gedeelte van het land wonen en zochten een simpel huis.We kwamen dit tegen. Een echtpaar was hier zelf aan het bouwen , maar voor hij klaar was overleed de man en zij wou hier niet allleen blijven wonen,maar om een ander huis te kopen moest ze eerst dit kwijt!! Zo kwamen we er vrij voordelig aan.
We hebben zoveel bos nodig omdat we een houtgestookte centrale verwarming willen en op den duur eigenlijk helemaal zelfverzorgend willen worden.
We wonen wel mijlen van alles af , maar dat is juist lekker!!
In Christ , my Saviour

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 nov 2007 08:38

Wij zijn zaterdag weer heel de dag bezig geweest en heel erg opgeschoten!
de houten vloer is er helemaal uit en ligt al op stort. :lol: Mijn broer kwam nog even en die heeft de verwarmingen eraf gehaald (was echt een verschrikkelijk karwei) Dus nu ga ik zo alles netjes afschilderen en beginnen aan de kozijnen.
Zaterdag ochtend staat mijn broer om 8 uur voor de deur en gaat de houten vloer leggen!
Ben zo benieuwd hoe het wordt! vergeet alleen elke keer foto s te maken :(

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 26 nov 2007 09:59

Heerlijk al die verhalen.
M'n zus is ook bezig met klussen,
en ik ga in de kerstvakantie ook verhuizen, en heb enorm zin om het weer helemaal leuk te maken :D
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 nov 2007 14:24

de verhalen zijn leuk ja! Maar het doen is minder leuk. pppffff

Ik moet het alles in de weekende en de vrije uurtjes doen. :|

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 nov 2007 22:07

Ik ben net weer thuis van een hele dag schilderen voel me gewoon raar in mijn hoofd!
Maar wordt zo gigantisch mooi! mijn schoonzusje heeft vanavond foto s gemaakt en die krijg ik morgen op mijn mail en dan zal ik ze plaatsen!
Ik ga zo heerlijk slapen want ben echt helemaal op na een uurtje of 10 klussen!
Morgen weer vroeg werken en daarna gaan we weer gewoon verder

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 dec 2007 19:34

onze houten vloer ligt er helemaal in! En het is echt geweldig mooi geworden!
Ik zal maandag of zo echt eens foto's plaatsen maar weet niet precies hoe het werkt via mijn email :(

Hoever zijn jullie allemaal met klussen al?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 01 dec 2007 23:17

Gewoon lekker nix gedaan vandaag. We zijn op verjaardag en Sinterklaas geweest bij mijn familie in Noord Holland. Dirk baalde er wel van, maar een dagje nix doen is ook wel es lekker voor hem.

sela

Berichtdoor sela » 02 dec 2007 08:45

liefie schreef:onze houten vloer ligt er helemaal in! En het is echt geweldig mooi geworden!
Ik zal maandag of zo echt eens foto's plaatsen maar weet niet precies hoe het werkt via mijn email :(

Hoever zijn jullie allemaal met klussen al?

leuk dat je zo enthousiast steeds bent...
hier duurt het nog tot 15 maart voordat ik kan gaan klussen..

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 dec 2007 14:00

Ik had ook niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden!
Ik ben nu zelf tot 15december nog vrij dus kan gewoon giga veel doen! Morgen gaat mijn moeder mee die gaat mij leren behangen (alleen in de slaapkamers komt behang) Want dat wil ik voor de rest ook allemaal zelf doen of met mijn vriend samen.
Ja dan moet jij nog wel even wachten op de sleutel ja! maar de tijd vliegt echt!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 dec 2007 11:53

Zo, de kerstvakantie nadert. Manlief schiet dus in de stress omdat hij heeft beloofd dat het hele huis dan klaar is ;)
Maargoed, hij heeft alleen op zaterdagmiddag thuis en soms 1 avondje in de week.
Zaterdag zijn de plinten voor om de trappoten gedaan. En is mijn kant van de garage leeggehaald. Heeeeerlijk! Hij neemt vanavond zo'n fitness roei apparaat mee voor me. Die kan makkelijk in de garage. Echt heerlijk dat dat allemaal kan.
Dan de garage nog helemaal afmaken, en dan is het volgens mij echt wel klaar. En nu kijk ik weer uit naar een nieuw huis. Voor de toekomst dan. We wilden eerste 10 jaar hier blijven, maar dat is al gereduceerd tot 5. Maargoed, ligt er aan of we over 5 jaar genoeg kunnen lenen voor een gigantisch oud krot, om helemaal zelf op te knappen. Zien we dan wel weer :) Anders blijven we lekker hier zitten, ideaal zo.

Iedereen die nog aan de klus is: heeel veel succes! En vergeet niet dat het geen ramp is als het niet af is als je erin wilt, het is eigenlijk best leuk dat er na de overhuizing nog dingen gedaan moeten worden. Dan is er telkens weer iets af :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 03 dec 2007 12:21

Dirk heeft vanmorgen een deuk in zijn been op het werk opgelopen. 6 hechtingen erin. Komt helemaal niet uit met de planning die we hebben. Hopelijk heeft hij er niet te veel last van.

Sela, als je zin hebt om alvast in de klusstemming te komen mag je zaterdag wel behang komen scheuren! Ik wilde mijn "ondernemenste" neefje (3 jaar) meenemen om behang te laten scheuren maar wij vermoeden dat zijn ouders dat niet zo'n goed idee vinden.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 dec 2007 12:27

De eerste (paar) dozen zijn over verhuisd en staan in de opslag. De auto (station wagen) zat helemaal vol. Maar het is wel lekker. Nu kan ik de volgende spullen gaan inpakken! m'n huisje begint al aardig leeg te raken!!

(het is verdult lastig, verhuizen in de binnenstad) :| :| :? van die ongeduldige mensen die ff iets gas terug moeten doen om er ff stapvoets langs te kunnen. :shock: , wat ze totaal niet leuk vinden. (dan denk ik van: dan moet je niet met de auto de stad in gaan).

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 03 dec 2007 13:31

Beterschap met Dirk, Annet!

Ik heb hier ook een ventje wat graag behang scheurt :?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 dec 2007 19:15

Wij stellen alles wat we nog willen uit naar de kerstvakantie. Dat gaat dan om kleine dingen: nog een stukje behang schilderen, plankjes ophangen, dat soort dingetjes. Ik wil ook nog lijstjes kopen voor de foto's van onze sponsorkindjes, maar ik weet niet waar die foto's nu eigenlijk gebleven zijn :oops:

Terug naar “Archief”