T. Lindeman schreef:Fijne avond iedereen!
Moderator: Moderafo's
Spons schreef:grrr...... ik kom niet, onze zoon moest naar logeerhuis toe het is zijn logeerhuis weekend en dat is me toch wel redelijk heilig , mijn ouders zouden hem wegbrengen omdat ik cisca ging ophalen , ben ik bij utrecht , wordt ik gebeld, mijn ouders moesten onverwachts weg dus had ik geen vervoer, dus bij bunnik maar gekeerd, en terug naar rotjeknor.. cis maar even gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was...![]()
dan gaan we maar vanavond gezellig een filmpje kijken ... en proberen er het beste van te maken
veel plezier in ieder geval allemaal !
Spons schreef:grrr...... ik kom niet, onze zoon moest naar logeerhuis toe het is zijn logeerhuis weekend en dat is me toch wel redelijk heilig , mijn ouders zouden hem wegbrengen omdat ik cisca ging ophalen , ben ik bij utrecht , wordt ik gebeld, mijn ouders moesten onverwachts weg dus had ik geen vervoer, dus bij bunnik maar gekeerd, en terug naar rotjeknor.. cis maar even gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was...![]()
dan gaan we maar vanavond gezellig een filmpje kijken ... en proberen er het beste van te maken
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Spons schreef:grrr...... ik kom niet, onze zoon moest naar logeerhuis toe het is zijn logeerhuis weekend en dat is me toch wel redelijk heilig , mijn ouders zouden hem wegbrengen omdat ik cisca ging ophalen , ben ik bij utrecht , wordt ik gebeld, mijn ouders moesten onverwachts weg dus had ik geen vervoer, dus bij bunnik maar gekeerd, en terug naar rotjeknor.. cis maar even gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was...![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten