columbus schreef:Cisca schreef:Oh, er wordt dus iets gezegd wat niet kan, ja daar heb je echt wat aan!
al eerder zei ik tegen je dat je het niet wilde snappen...
Verduidelijk het dan eens. Dit soort opmerkingen hebben we niks aan.
Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef:hoorde je het?Het 'ei' van Columbus is weer gelegd...
Het is maar wat jij vind dat zonde is...
wat ik vind dat zonde is...het gaat niet om wat ik vindDie het tot zonde is, ís het tot zonde... Maar daar zullen we altijd wel over blijven verschillen.
dat denk ik ook ja.Ik ben blij dat God me heel dicht bij Hem houdt, precies zoals ik ben. Ik weet zeker dat God mij niet veroordeelt in een relatie met een andere man...
rafaell schreef:columbus schreef:Cisca schreef:Oh, er wordt dus iets gezegd wat niet kan, ja daar heb je echt wat aan!
columbus schreef:rafaell schreef:columbus schreef:Cisca schreef:Oh, er wordt dus iets gezegd wat niet kan, ja daar heb je echt wat aan!
ik zou inderdaad dat gedeelte uit Johannes kunnen uitleggen hier maar de meeste mensen hier zullen het heus wel snappen maar gooien de kont tegen de krib.
zo denk ik erover.
columbus schreef:misschien was ik niet volledig, dat kan best ja. maar ik weiger te geloven dat je dat Bijbelgedeelte niet snap. zo niet, koop een goede Bijbelverklaring, dat is heel handig
columbus schreef:van Romeinen 1 vanaf vs 18 word beweerd door sommige verklaarders dat het ging om oa Romeinen met zonder sexuele moraalm en van orgies hielden etc..
kan een goede verklaring zijn
er zijn passages die ik niet zo goed begrijp, kan iemand mij het volgende uitleggen?
wat betekend in Rom 1:26 'oneerlijke bewegingen'
en in Rom 1:26 'het gebruik tegen nature'
en in Rom 1:27 'nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende'
ik heb wel een Bijbelverklaring maar misschien past die niet in ieders straatje.
Cisca schreef:'k Heb nog de SV en de NBG in huis, uiteraard ga ik geen nieuwe meer kopen!
Maar eerst citeer je het: zondig niet meer, vervolgens antwoord je dat het niet kan, wat voor waarde heeft zo'n gezegde dan, niets toch!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten