Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Investeren ja... diep in de buidel tasten! T is allemaal niet gratis. Oh wacht, jij bent een vrouw, dat verandert de zaak
Maar het ging hier over singles! Vraagje: als je single bent, kies je er dan voor om alleen te wonen of woon je liever met een paar huisgenoten?
Lalage schreef:
Maar het ging hier over singles! Vraagje: als je single bent, kies je er dan voor om alleen te wonen of woon je liever met een paar huisgenoten?
Smurffie schreef:Maar het ging hier over singles! Vraagje: als je single bent, kies je er dan voor om alleen te wonen of woon je liever met een paar huisgenoten?
Poeh..ik ben enorm blij met mijn huisgenootjesSoms vind ik het heerlijk om alleen te zijn ook, maar dat zijn momenten. Al zijn er maar mensen in huis, je hoort de senseo pruttelen, mensen de voorraadkast plunderen, mensen op strooptocht naar lollies, whatever, dat is gewoon een prettig idee. Altijd alleen wonen..volgens mij wordt ik dan depressief na verloop van tijd
Smurffie schreef:Maar het ging hier over singles! Vraagje: als je single bent, kies je er dan voor om alleen te wonen of woon je liever met een paar huisgenoten?
Poeh..ik ben enorm blij met mijn huisgenootjesSoms vind ik het heerlijk om alleen te zijn ook, maar dat zijn momenten. Al zijn er maar mensen in huis, je hoort de senseo pruttelen, mensen de voorraadkast plunderen, mensen op strooptocht naar lollies, whatever, dat is gewoon een prettig idee. Altijd alleen wonen..volgens mij wordt ik dan depressief na verloop van tijd
meschianza schreef:Smurffie schreef:Maar het ging hier over singles! Vraagje: als je single bent, kies je er dan voor om alleen te wonen of woon je liever met een paar huisgenoten?
wasn't me
Huisgenootjes hebben inderdaad mijn voorkeur, als ze maar leuk zijn en relaxed en daarmee heb ik het dan ook erg getroffen. Je eigen leven leiden maar wel gezelligheid kunnen opzoeken, samen eten...ff koffie drinken... zonder daarvoor op pad te hoeven of iemand uit te nodigen.
Smurffie schreef:meschianza schreef:Smurffie schreef:En handig als je geen tas hebt in minimaal a4-formaat
Hoe ideaal! Dat zou je met alleen een echtgenoot in huis niet lukken.
Precies..doe daarbij nog een Duits woordenboek en een zoektocht naar de ideale echtgenoot is onbegonnen werk
rafaell schreef:meschianza schreef:Smurffie schreef:Maar het ging hier over singles! Vraagje: als je single bent, kies je er dan voor om alleen te wonen of woon je liever met een paar huisgenoten?
wasn't me
Huisgenootjes hebben inderdaad mijn voorkeur, als ze maar leuk zijn en relaxed en daarmee heb ik het dan ook erg getroffen. Je eigen leven leiden maar wel gezelligheid kunnen opzoeken, samen eten...ff koffie drinken... zonder daarvoor op pad te hoeven of iemand uit te nodigen.
Juist, same here! Alhoewel ik meestal ook als ik studeer gewoon in de huiskamer lig.
Zouden mannen echt zo te generaliseren zijn vwb muizen verwijderen, ik heb er een keer 1 op de trap gevangen met een lege schoenendoos, duurde wel even, maar dan heb je ook wat.meschianza schreef:Smurffie schreef:meschianza schreef:Smurffie schreef:En handig als je geen tas hebt in minimaal a4-formaat
Hoe ideaal! Dat zou je met alleen een echtgenoot in huis niet lukken.
Precies..doe daarbij nog een Duits woordenboek en een zoektocht naar de ideale echtgenoot is onbegonnen werk
Ik bengin inderdaad steeds meer te beseffen in welk een bevoorrechte positie vrouwelijke singles in 1 huis zitten... samen lieve kraalogige muizen vangen op een muisvriendelijke manier, (Echtgenoten zouden dan natuulijk klemmen zetten) altijd een overdosis maandverband en lollies op voorraad, mocht je zelf even tekort zitten (Echtgenoten zouden niet begrijpen waarom die plotselinge eetbehoefte en je verzoeken aan je lijn te denken) plotseling besluiten uit te gaan waarna een uur lang activiteiten plaatsvinden rond de spiegels in huis (een echtgenoot zou klagen wanneer je nou eindelijk klaar ben)
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten