Hoe oud was je...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 01 feb 2006 20:18

Tobbe schreef:
Lorijntje schreef:Ach...ik vind dat antichreche gedoe nog wel eens overdreven..Ik denk dat ik een betere moeder kan zijn als ik gewoon werk ipv dat ik altijd thuis zit..Je hebt ook nog zoiets als je ambitie en ik zie mezelf gewoon niet altijd thuis zitten ( met alle respect voor mensen die het wel doen) maar dat wil niet zeggen dat ik minder van mijn kinderen houd ofzo, nee, ik vind werken ook gewoon leuk.

Werk je al dan dat je zegt dat je werken zo leuk vindt? In vorige berichten had je ook nogal moeite met het gebonden zijn etc. van het moederschap, werken is ook niet ongebonden hoor... Dat is ook een leven met "rust en regelmaat".

Haha ;) Nee, ik werk nog niet ( misschien over tien jaar pas gezien de lengte van mn studie hehe) maar ik studeer wel iets leuks en denk dat ik de baan later ook wel erg leuk ga vinden :) en aan alles is toch wel een mouw te passen..Desnoods zet ik een campingbedje neer in de spreekkamer :) Die babies mogen gewoon mee naar mn werk.

Harriette
Mineur
Mineur

Berichtdoor Harriette » 01 feb 2006 20:56

Ik was 14 toen ik mijn eerste serieuze relatie kreeg, verloofd op m'n 17e, met 18 ging het uit.
Datzelfde jaar kreeg ik weer een relatie, ben ik op m'n 19,5 mee getrouwd.
Met 20 m'n eerste kind, met 21 de tweede, met 24 de derde, en met 25 de vierde.
:lol:
"Door Uw Wil te doen, leer ik om vrij te zijn"

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 01 feb 2006 20:58

Harriette schreef:Ik was 14 toen ik mijn eerste serieuze relatie kreeg, verloofd op m'n 17e, met 18 ging het uit.
zo zo :shock: toch de ware gevonden dan :wink:
Afbeelding

Harriette
Mineur
Mineur

Berichtdoor Harriette » 01 feb 2006 21:00

euhm.... ja op mn 33e :oops:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 01 feb 2006 22:57

Harriette schreef:Ik was 14 toen ik mijn eerste serieuze relatie kreeg, verloofd op m'n 17e, met 18 ging het uit.

En dat vindt jij om te lachen? :roll:

Harriette
Mineur
Mineur

Berichtdoor Harriette » 02 feb 2006 09:18

Aragorn schreef:

En dat vindt jij om te lachen? :roll:

Yep, ben heel blij met m'n kids!

jan10e
Mineur
Mineur

Berichtdoor jan10e » 02 feb 2006 10:22

Hoe moeten we dat opvatten??? :oops: :wink:
Beminnen en bemind worden is de zon aan twee kanten voelen schijnen.

Harriette
Mineur
Mineur

Berichtdoor Harriette » 02 feb 2006 12:35

jan10e schreef:

Hoe moeten we dat opvatten??? :oops: :wink:

dat kun je hierlezen.

chatje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor chatje » 03 feb 2006 18:31

mijn eerste serieuze relatie was ik euh
17 en hij 19 geloofk
maar da was niet lang 4 maanden maar
nu heb ik weer verkering
ik ben 18 en hij 20
wie heeft jou toestemming gegeven om dit te lezen :p

Tobbe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tobbe » 03 feb 2006 19:22

Lorijntje schreef:
Tobbe schreef:
Lorijntje schreef:Ach...ik vind dat antichreche gedoe nog wel eens overdreven..Ik denk dat ik een betere moeder kan zijn als ik gewoon werk ipv dat ik altijd thuis zit..Je hebt ook nog zoiets als je ambitie en ik zie mezelf gewoon niet altijd thuis zitten ( met alle respect voor mensen die het wel doen) maar dat wil niet zeggen dat ik minder van mijn kinderen houd ofzo, nee, ik vind werken ook gewoon leuk.

Werk je al dan dat je zegt dat je werken zo leuk vindt? In vorige berichten had je ook nogal moeite met het gebonden zijn etc. van het moederschap, werken is ook niet ongebonden hoor... Dat is ook een leven met "rust en regelmaat".

Haha ;) Nee, ik werk nog niet ( misschien over tien jaar pas gezien de lengte van mn studie hehe) maar ik studeer wel iets leuks en denk dat ik de baan later ook wel erg leuk ga vinden :) en aan alles is toch wel een mouw te passen..Desnoods zet ik een campingbedje neer in de spreekkamer :) Die babies mogen gewoon mee naar mn werk.

Ooit ook nog van die dromen gehad... Ach, er komen steeds meer parttimehuisartsvrouwen he :P . Dat is als jij klaar bent al niet leuk meer. Overigens, als met dat beroep krijgen de kinderen vermoedelijk ook geen taart als ontbijt, of je moet nog wel heeel erg veel leren 8) .

Ontopic.
Ik was negentien, ben nu twintig, en bijna een halfjaar een vriend in de pocket.

jopidopi
Mineur
Mineur

Berichtdoor jopidopi » 04 feb 2006 11:08

pfff m'n eerste serieuze relatie in groep 8 kwas echt verliefd........
gaven elkaar cadeautjes..... hand in hand lopen ,ik kwam bij hem, hij bij mij, gingen samen vissen en veel rondjes fietsen.......... haha kussen!! nee natuurlijk niet, dat was vies. :P

met m'n 16e eerste verkering.......3 maanden..... brrr dat was niks.......hij was zooooo klef en ikke niet....
met m'n 17e tweede verkering.......... ook niks hij vroeg veel te veel van me..... wilde me elke avond zien.... ik wilde vrijdagavond naar m'n vriendin toe.. (misschien was ik niet echt verliefd?? )
Met m'n 18e derde verkering................... en nu drie jaar later nog...
Ik weet nu wel hoe het is om verliefd te zijn, je wordt d'r stapel van!!! Ik vind het heeeeeeeeeeeeerlijk..... We hopen nog een paar jaar er achter te plakken en dan trouwuuuuuuuuuhhh
Geef mij maar gewoon vakantie!!

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 04 feb 2006 12:19

Ik weet niet maar als ik dit lees......Ik zou me eigenlijk nogal waardeloos voelen als ik op mn achttiende al meerdere relaties achter de rug had ofzo...Hebben jullie dan niet zoiets van: LAATMAAR VOORLOPIG? Ik moet hier dus echt niet aan denken...Vooral zon verloving op je zeventiende en dan op je achttiende is het uit..Het staat er zo logisch maar ik zou de rest van mn leven balen van het idee dat ik misschien te snel me verloofd zou hebben...Het is toch niet ACHTERHAALD ofzo als je negentien bent en gewoon NIET ZOEKENDE bent ipv je te haasten en daarom dus misstappen te maken..??! Ik zal hier wel heel veel reacties op krijgen en te horen krijgen dat het allemaal echte liefde was totdat maar ondertussen..Pfff, ik wacht wel vijf jaartjes ofzo.

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 04 feb 2006 12:24

Ik vind dat je wel gelijk hebt eigenlijk! Tegenwoordig zie je, en dan vooral in de reformatorische kringen, jong getrouwde stellen. Niets mis mee, dat hoor je mij niet zeggen! Maar hoe vaak hoor je ook niet dat het mis gaat? En wat hebben ze aan de jeugd gehad? Ik geniet ervan.. moet er nog niet aan denken om getrouwd te zijn!
En al op jonge leeftijd enige relatie's achter de rug hebben, tsja, ik zou er niet trots op zijn. Ik heb er eentje achter mij liggen. En dat was wel weer genoeg voor de eerst komende tien jaar :wink:

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 04 feb 2006 12:40

ha, iemand die het met me eens is :) Het kost ook zoveel energie en tijd enzo, al die relaties..Pff, alleen daarvoor zou k al zoiets hebben van: laat maar

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 04 feb 2006 12:41

Lorijntje schreef:ha, iemand die het met me eens is :) Het kost ook zoveel energie en tijd enzo, al die relaties..Pff, alleen daarvoor zou k al zoiets hebben van: laat maar

haha, ja idd!! vrijheid, blijheid :P Trouw niet voor je 40 bent, is mn nieuwe streeflijn.. :D

Terug naar “Archief”