Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jun 2006 17:45

dat er telkens als een topic dicht gedaan wordt er een hoop gezanikt wordt hier.

Dat is niet waar. Er gaan genoeg topics dicht waar niet over gezanikt wordt. Alleen lijkt het maar zo dat er over alle topics gezeurd wordt, omdat er nu op 1 gesloten topic zoveel negatieve reacties zijn. (Wat overigens al weer genoeg zegt over de redenen van de klachten, dacht ik zo)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jun 2006 17:49

Alwin schreef:Marnix,

Kun jij nou echt niet accepteren dat refoweb een platform wil zijn voor alle soorten mensen die onder refoweb wil vallen soms moet je dan dingen sluiten waar andere mensen zich aan kunnen storen. Ik vind het vervelend dat iedere keer de mods worden aangevallen als ze weer iets sluiten wat volgens de mods na overleg is gebleken dat dit niet bij de refoweb instelling pas.

Er is geen een mod die zelf beslist om een topic zomaar te sluiten zonder overleg dat weet ik heel zeker.

Ik hoop dat er nu eens wat meer waardering komt voor het werk wat alle mods doen want dat mag ook wel eens gebeuren. Als de mods er niet waren was ook refoweb er niet in deze open vorm waar in veel gezegd kan worden alleen niet alles. Als je dan toch alles wil zeggen ga je maar naar andere forums zoals die er genoeg zijn buiten refoweb.

Met vriendelijke groet

Alwin

Die is er absoluut, en dat heb ik al vele malen geroepen trouwens, bijv in het hug-topic van de slowchat, lintjes-topic, eveneens in de slowchat. Zeg, kom jij wel eens in de slowchat? Nee dus.

Ow, ik vind het trouwens vervelend dat als mensen klachten indienen, er gelijk maar gezanikt moet worden over het feit dat we wel eens wat meer waardering mogen hebben voor wat moderators voor Rw doen..

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 09 jun 2006 17:52

Wie wil er een joint? Verder...

Maak je niet dik over een onderbroek: zowel moderators als frustie-users..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Alwin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 09 jun 2006 17:52

Smurffie schreef:

Kun jij nou echt niet accepteren dat refoweb een platform wil zijn voor alle soorten mensen die onder refoweb wil vallen soms moet je dan dingen sluiten waar andere mensen zich aan kunnen storen. Ik vind het vervelend dat iedere keer de mods worden aangevallen als ze weer iets sluiten wat volgens de mods na overleg is gebleken dat dit niet bij de refoweb instelling pas.

Er is geen een mod die zelf beslist om een topic zomaar te sluiten zonder overleg dat weet ik heel zeker.

Ik hoop dat er nu eens wat meer waardering komt voor het werk wat alle mods doen want dat mag ook wel eens gebeuren. Als de mods er niet waren was ook refoweb er niet in deze open vorm waar in veel gezegd kan worden alleen niet alles. Als je dan toch alles wil zeggen ga je maar naar andere forums zoals die er genoeg zijn buiten refoweb.

Met vriendelijke groet

Alwin

Die is er absoluut, en dat heb ik al vele malen geroepen trouwens, bijv in het hug-topic van de slowchat, lintjes-topic, eveneens in de slowchat. Zeg, kom jij wel eens in de slowchat? Nee dus.

Ow, ik vind het trouwens vervelend dat als mensen klachten indienen, er gelijk maar gezanikt moet worden over het feit dat we wel eens wat meer waardering mogen hebben voor wat moderators voor Rw doen..

Te merken dat jij veel slow chat.

De inhoud lezen is blijkbaar niet je sterkste punt.

En ik kom wel eens in slow chat maar niet veel

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jun 2006 17:57

Alwin schreef:
Smurffie schreef:

Met vriendelijke groet

Alwin

Te merken dat jij veel slow chat.

De inhoud lezen is blijkbaar niet je sterkste punt.

En ik kom wel eens in slow chat maar niet veel

Jep, ik zag dat het bericht voor Marnix bedoeld was;/ Sho what.

Dus wat is je probleem aangaande mij nu?

Alwin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 09 jun 2006 18:05

Dat jij maar 1 zin uit mijn hele reactie nodig vind om te reageren je zou eens heel de reactie inhoudelijk moeten lezen en daar dan ook iets mee doen. Ik geef duidelijk aan wat ik van mening ben. Ik heb niets tegen jou persoonlijk. Ik stoor mij er alleen verschrikkelijk aan dat mensen zich zo onvolwassen gedragen als ze worden gewezen op regels die er gelden binnen refoweb.

Maar ja dat mensen in nederland altijd tegen regels willen aanschoppen heb ik niet alleen hier gemerkt.

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 09 jun 2006 18:09

Alwin schreef:Er is geen een mod die zelf beslist om een topic zomaar te sluiten zonder overleg dat weet ik heel zeker.

Dat zal best waar kunnen zijn..
Maar ik vraag me af waarvoor overleg nodig was.
Twee topics gesloten, waarin we on-topic bezig waren..
(Maar de mods wsl anders over denken).
Wat houd je dan uiteindelijk nog over hier? Alleen topics die de mods interessant vinden. Ik neem aan dat zoiets niet de bedoeling is!
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Alwin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 09 jun 2006 18:12

Poesje schreef:
Alwin schreef:Er is geen een mod die zelf beslist om een topic zomaar te sluiten zonder overleg dat weet ik heel zeker.

Dat zal best waar kunnen zijn..
Maar ik vraag me af waarvoor overleg nodig was.
Twee topics gesloten, waarin we on-topic bezig waren..
(Maar de mods wsl anders over denken).
Wat houd je dan uiteindelijk nog over hier? Alleen topics die de mods interessant vinden. Ik neem aan dat zoiets niet de bedoeling is!

Er blijven topics over die voldoen aan de ideeen zoals refoweb die heeft.

Ik zeg ook nergens dat jullie niet ontopic bezig waren. Ik zeg alleen dat er onderwerpen die gesloten zijn niet voldoen aan de ideeen van refoweb. En volgens mij zijn wij hier nog steeds op refoweb.

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 09 jun 2006 18:15

Even een vraagje: Was je er bij? Heb je alles gelezen wat er in beide topics stond?

Herman Finkers

Alwin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 09 jun 2006 18:16

Poesje schreef:Even een vraagje: Was je er bij? Heb je alles gelezen wat er in beide topics stond?

Ben ik mod?????

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 09 jun 2006 18:17

iedereen kan die topics toch lezen??
iedereen kan ook de regels van refoweb lezen

als je die 2 combineerd kom je er denk ik vrij snel achter waarom de mods zo handelen
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 09 jun 2006 18:19

Alwin schreef:
Poesje schreef:Even een vraagje: Was je er bij? Heb je alles gelezen wat er in beide topics stond?

Ben ik mod?????

Nee..maar jij beweert wel dat de topics niet voldeden aan de ideeën van Refoweb. Dus, waar maak je dat dan uit op? :roll:

Herman Finkers

Alwin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 09 jun 2006 18:25

Ik zeg dat de mods ze waarschijnlijk niet naar de regels van refoweb vonden voldoen.

Mijn eerste reactie´s gingen er over dat ik van mening was dat mensen niet altijd zo negatief moesten doen tegen de mods. Ik heb verder niets gezegd over de inhoud van de topics.

Ik heb daarmee willen aangeven wat mijn persoonlijke mening is en was.

Met vriendelijke groet

Alwin

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 09 jun 2006 18:33

Het woord waarschijnlijk mis ik in je post, je sprak het uit als mod.
Alwin schreef:Ik zeg alleen dat er onderwerpen die gesloten zijn niet voldoen aan de ideeen van refoweb.

Maar goed, dat is jou mening. En die deel ik niet met je..!
Dat er nu negatief gedaan word tegen en over de mods, hebben ze zelf in de hand. Als het sluiten terecht zou zijn geweest, had je dit gezeur wsl niet gehad.. (Dat is mijn mening) :!:

Herman Finkers

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 09 jun 2006 18:38

parsifal schreef:
jip_86 schreef:Wat mij eigenlijk een beetje ergert is dat ik overal BJ zie rondhangen waar er topics gesloten worden. Terwijl hij daar meestal niet eens de primaire moderator is. Als het dan blijkbaar is besloten door meerdere moderators waarom moet jij het dan sluiten? Laat gewoon diegene het doen die daar vermeld staat als moderator. Bij mij werkt het in ieder geval een hoop ergernis als telkens dezelfde persoon topics loopt te sluiten.

BJ is het meest aanwezig de laatste tijd. In het geval van vandaag is er zeker door vier moderators uitgebreid overlegd, waaronder ik.

BJ heeft de laatste drie a vier topics daar al gesloten (hier volgens mij ook allemaal in opspraak geraakt) dus het begint mij een beetje op te vallen eigenlijk.

Terug naar “Archief”