Melody schreef:Houden van vrouwen is zo simpel... als ze vragen of je ze dik vindt, zeg je gewoon: 'Ik hou van je.' Als ze drie keer vragen: 'Hou je van me?' moet je dekking zoeken, want dan willen ze geld.

Moderator: Moderafo's
Melody schreef:Houden van vrouwen is zo simpel... als ze vragen of je ze dik vindt, zeg je gewoon: 'Ik hou van je.' Als ze drie keer vragen: 'Hou je van me?' moet je dekking zoeken, want dan willen ze geld.
Cathy schreef:Boekenlezer schreef:O, dus ik moet mijn nuchterheid afleggen, en een emotioneel instabiele zenuwlijder worden die zich suf loopt te piekeren...??Ja, dàt zal lekker gaan zeg! Dan gaat het alleen maar slechter. Daar worden de contacten ècht niet beter van.
(Zie je nou wel: de dames zijn wel op mijn ondergang uit!)
Is het mannen-eigen om van het ene uiterste in het andere te vervallen?![]()
Cathy schreef:Boekenlezer schreef:Of proef ik hier misschien de voorkeur van bepaalde dames om moeilijk te doen? Mannen zeggen "waarom moeilijk doen als het makkelijk kan", maar dames denken in veel opzichten andersom dan mannen, dus ongetwijfeld ook wel in dit opzicht.![]()
Mmm, ja, iets wat gemakkelijk gaat is niet spannend dusss...![]()
Cathy schreef:Boekenlezer schreef:Overigens weet ik wel iets over de verschillen tussen mannen en vrouwen, hoor.
Mooi, het lijkt me ook van respect getuigen als je een beetje interesse toont in haar 'zijn' en dat ook serieus neemt.
joepie schreef:Volgens mij maak jij van de liefde een zooitje.
Als je op zo een manier een vrouw denkt te krijgen dan gaat het alsnog mis. Je hebt eigenlijk zoveel noten op je zang dat ik denk dat niemand goed genoeg is naar je zin.
Liefde laat zich niet dwingen en zeker niet leiden zoals jij dat wil.
Ik zou eerst dat verlanglijstje eens gewoon weggooien en niet meer naar vrouwen kijken als zijnde mogelijke toekomstige kandidaten.
Mocht je toch verliefd worden zou ik de liefde gewoon een kans geven en niet twijfelen of alles aan haar nu welk klopt zoals jij zou willen.
Want wie zegt dat jij bent zoals de ander precies zou willen?
Jij bent toch ook niet de perfecte partner denk ik maar zo.
Waarom zou de ander dat dan wel voor jou moeten zijn.
Na zoveel blz. dacht ik dat je onderdehand wel zou weten hoe je van een vrouw moet houden. Maar nog steeds niet?
Houden van een vrouw moet je gewoon doen.
André schreef:LOL, soms doen ze als of ze het nog niet zijn, je weet toch wel wat de definitie van ja en nee is bij vrouwen in dat stadium?Boekenlezer schreef:Verliefd zijn die dames toch zo ongeveer nooit,
Mmm, daar kan ik me niet zoveel bij voorstellen, over het algemeen weten ze heel goed wat ze wel/niet willen, maar zijn ze even van slag en zeggen dan perongeluk nee ipv ja.Boekenlezer schreef:André schreef:LOL, soms doen ze als of ze het nog niet zijn, je weet toch wel wat de definitie van ja en nee is bij vrouwen in dat stadium?Boekenlezer schreef:Verliefd zijn die dames toch zo ongeveer nooit,
Ik heb wel eens horen zeggen: als ze 'ja' zeggen bedoelen ze 'nee', en als ze 'nee' zeggen bedoelen ze 'ja'.
En ook wel eens: als ze 'ja' zeggen bedoelen ze 'nee', en als ze 'nee' zeggen bedoelen ze 'misschien'. (Ik weet even niet helemaal meer zeker of die zo klopt.)
Laatst hoorde ik een vriend van mij ook zeggen: "misschien zat ze nog in de ontkenningsfase." Daar heb ik niet over doorgevraagd, maar dat had ik eigenlijk wel even moeten doen. Het klonk alsof er bij vrouwen blijkbaar eerst sprake is van een ontkenningsfase. Maar ik weet niet zeker of hij dat zo bedoelde, omdat ik het niet gevraagd heb.
André schreef:Mmm, daar kan ik me niet zoveel bij voorstellen, over het algemeen weten ze heel goed wat ze wel/niet willen, maar zijn ze even van slag en zeggen dan perongeluk nee ipv ja.Boekenlezer schreef:André schreef:LOL, soms doen ze als of ze het nog niet zijn, je weet toch wel wat de definitie van ja en nee is bij vrouwen in dat stadium?Boekenlezer schreef:Verliefd zijn die dames toch zo ongeveer nooit,
Ik heb wel eens horen zeggen: als ze 'ja' zeggen bedoelen ze 'nee', en als ze 'nee' zeggen bedoelen ze 'ja'.
En ook wel eens: als ze 'ja' zeggen bedoelen ze 'nee', en als ze 'nee' zeggen bedoelen ze 'misschien'. (Ik weet even niet helemaal meer zeker of die zo klopt.)
Laatst hoorde ik een vriend van mij ook zeggen: "misschien zat ze nog in de ontkenningsfase." Daar heb ik niet over doorgevraagd, maar dat had ik eigenlijk wel even moeten doen. Het klonk alsof er bij vrouwen blijkbaar eerst sprake is van een ontkenningsfase. Maar ik weet niet zeker of hij dat zo bedoelde, omdat ik het niet gevraagd heb.
joepie schreef:Volgens mij maak jij van de liefde een zooitje.
Als je op zo een manier een vrouw denkt te krijgen dan gaat het alsnog mis. Je hebt eigenlijk zoveel noten op je zang dat ik denk dat niemand goed genoeg is naar je zin.
Liefde laat zich niet dwingen en zeker niet leiden zoals jij dat wil.
Ik zou eerst dat verlanglijstje eens gewoon weggooien en niet meer naar vrouwen kijken als zijnde mogelijke toekomstige kandidaten.
Mocht je toch verliefd worden zou ik de liefde gewoon een kans geven en niet twijfelen of alles aan haar nu welk klopt zoals jij zou willen.
Want wie zegt dat jij bent zoals de ander precies zou willen?
Jij bent toch ook niet de perfecte partner denk ik maar zo.
Waarom zou de ander dat dan wel voor jou moeten zijn.
joepie schreef:Boekenlezer ik begreep er inderdaad niks vanSorry.
Inderdaad zou ik gewoon open en onbevangen omgaan met de mensen van het andere geslacht. Want als er eentje tussen zit die voor je bestemd is dan komt het wel goed. En zo niet, dan heb je toch ook gewoon leuk kontakt met anderen?
joepie schreef:Dan nog even voor de duidelijkheid: Als een vrouw nee zegt, is het altijd nee, zegt ze ja, dan is het ja.
Dat het andersom zou zijn heeft al veel mannen op het verkeerde been gezet, en ze de gedachte gegeven dat ze wel hun gang konden gaan, want als een vrouw nee zegt bedoelt ze ja, was hun geleerd.
Maar geloof me: dat is dus niet zo.
Tsjonge jonge, is er dan helemaal geen humor mogelijk, maar dat jij dat zo doet nee is nee enz. wil nog niet zeggen dat iedereen dat doet.joepie schreef:Dan nog even voor de duidelijkheid: Als een vrouw nee zegt, is het altijd nee, zegt ze ja, dan is het ja.
Dat het andersom zou zijn heeft al veel mannen op het verkeerde been gezet, en ze de gedachte gegeven dat ze wel hun gang konden gaan, want als een vrouw nee zegt bedoelt ze ja, was hun geleerd.
Maar geloof me: dat is dus niet zo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten