Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Ha, dus ik was niet gek!![]()
Zou dat dan een Terschellings verschijnsel zijn, die lichtgevende beesten?Wel grappig als je dan uit het water komt, dan druipt er allemaal licht van je lijf.
![]()
*heb er ook nog een keer de nacht doorgebracht bij een stervend kampvuur met eerste vriendinnetje*
Pauline schreef:ik ben daar nog niet helemaal over uit.
mij lijkt het wel super, als ik al ooit eens een vriend krijg waar ik me veilig bij voel en weet ik veel wat. om dan een keer onder de sterren te liggen aan het strand. met wel een graadje of 20 hoor.
anders is het te koud en het moet ook geen windkracht 10 zijn daar, of overstromingsgevaar haha. nee. gewoon zacht briesje en geen regen.
Plien
Lausnitz schreef:Pauline schreef:ik ben daar nog niet helemaal over uit.
mij lijkt het wel super, als ik al ooit eens een vriend krijg waar ik me veilig bij voel en weet ik veel wat. om dan een keer onder de sterren te liggen aan het strand. met wel een graadje of 20 hoor.
anders is het te koud en het moet ook geen windkracht 10 zijn daar, of overstromingsgevaar haha. nee. gewoon zacht briesje en geen regen.
Plien
Romantisch typje
Pauline schreef:Lausnitz schreef:Pauline schreef:ik ben daar nog niet helemaal over uit.
Plien
Romantisch typje
ja k heb zo mn dagdromen he
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten