nou ik eens: om eerlijk te zijn zwem ik nog steeds in badpak, dus geen bikini of tankini. IKZELF PERSOONLIJK zou daar niet in willen lopen, maar ik zal niks van iemand zeggen die dat wel doet. Het feit dat iedereen er zo over loopt te discusseren zegt toch wel iets over dit onderwerp mijns inziens. Ik voel me ZELFS in badpak nog niet altijd prettig

maar dat ligt vast aan mij.
Soms voel ik me heus wel lopen in badpak. M'n vriendin en ik waren pas (met badpak) in een zwembad, en daar waren wij de ENIGE met een badpak. In eerste instantie dacht ik: shit, ik voel me liggen/zitten/zwemmen. Maar uiteindelijk is het denk ik toch je eigen keuze?! Ik voel me niet prettig in bikini, netzomin als dat ik in bh en onderbroek door t huis zou lopen. dat voelt voor mij hetzelfde.
uiteindelijk moet iedereen zichzelf voor God verantwoorden, en dan kan iedereen wat van de ander zeggen, maar op dat moment gaat het over jezelf. En als jij voelt dat iets verantwoord is, moet je het zeker doen. Maar als je twijfelt, bid dan maar om wijsheid denk ik. Ik loop niet snel in minirokjes met hele strakke shirtjes, omdat IK dat aanstootgevend vind, maar dat wil niet zeggen dat iemand anders dat ook vind.
Maar ik kan me voorstellen dat mannen (zonder hen te veroordelen) eerder naar een vrouw in strak shirtje en minirokje kijken dan naar een vrouw met wijd shirt en lange rok.
ik zit op een onchristelijke school (offtopic) en zie er uiterlijk vast anders uit dan de rest. Toch kan ik me ongestoord bewegen en met iedereen goed opschieten. Laat iedereen maar gewoon in z'n waarde en dring je mening niet op.
ALs ik maar niet in bikini oid hoef, dan vind iedereen een badpak maar raar