Het Weermannetje schreef:Zolang God mij niet trekt wel ja. En dit zei David toen hij al lang wedergeboren was...
Ben je wel op zoek...???? Het blijft zo eenzijdig... waarom belicht je niet twee kanten? Waarom niet?
Moderator: Moderafo's
Het Weermannetje schreef:Zolang God mij niet trekt wel ja. En dit zei David toen hij al lang wedergeboren was...
Het Weermannetje schreef:God trekt alleen de uitverkorenen, maar ik wil niet dat God mij trekt. IK GEEF GOD NIET DE SCHULD!!!!!!!!![]()
![]()
Het Weermannetje schreef:God trekt alleen de uitverkorenen, maar ik wil niet dat God mij trekt. IK GEEF GOD NIET DE SCHULD!!!!!!!!![]()
![]()
Speedy schreef:Het Weermannetje schreef:God trekt alleen de uitverkorenen, maar ik wil niet dat God mij trekt. IK GEEF GOD NIET DE SCHULD!!!!!!!!![]()
![]()
Oh nee? Ik begrijp best dat je wilt vasthouden dat je nergens recht op hebt, maar dat je durft te zeggen "God trekt alleen de uitverkorenen, maar ik wil niet dat God mij trekt." Dan schrijf jij God de weg voor en zet jij jezelf er buiten en dan rest nog alleen de HEL want jij wil niet eens naar God toe.
En mocht je bekeerd worden dan moet je schuld belijden over deze vloek die je over jezelf af hebt geroepen .............
Het spijt me maar ik vind zulke uitdrukkingen verschrikkelijk ......
Het Weermannetje schreef:...allen die vermoeid en belast zijt..., idd ja, voorwaardelijk dus.
Het Weermannetje schreef:...allen die vermoeid en belast zijt..., idd ja, voorwaardelijk dus.
TheKeimpe schreef:Het Weermannetje schreef:...allen die vermoeid en belast zijt..., idd ja, voorwaardelijk dus.
Tsja,
misschien heb je het niet door, maar je klinkt knap vermoeid! En dat meen ik serieus.
Volgens mij gaat iedereen gebukt onder deze wereld. Alleen wil men zich groot houden.
En daarbij:
God roept niet voorwaardelijk! Door de mond van Johannes de Doper werd aan iedereen verkondigd: Bekeer u! Dat klinkt dus tot IEDEREEN!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten