Schipje schreef:Ajl! Van harte gefeliciteerd!
Wat fijn dat de emesafene zijn werk doet! Sterkte met misselijk en moe zijn, en aankomen.... tjonge, 5 kilo al, moet je veel eten om wat misselijkheid tegen te gaan?
Kun je het allemaal een beetje combineren? Werk, twee kids verzorgen én zwanger zijn?
Emesefene is echt topspul. Dat had ik eerder moeten weten. Alleen zo jammer dat ik zo stoned op mn werk zit....je wordt er echt moe van! Voordat ik met het slikken begon zat ik 's morgens om 11.00 uur al regelmatig op 8 boterhammen. Nu gewoon mn gewone portie van 3 boterhammen. Maarre de 5 kg hoort een beetje bij mij. Al moet ik zeggen dat ik het nu nog eerder gehaald heb dan de vorige keren

Ik eet niet super veel ofzo, althans niet veel meer dan anders, maar tussen week 4 en 5 van de zwangerschap kom ik al 3,5 kg aan. Geen flauw idee wat dat is. Ik groei tot week 30 ongeveer 17 kg en daarna kom ik niet meer aan. Na de bevalling blijft er 7 kg plakken, dat ik er met lijnen af moet krijgen. Ik vertel het ook altijd met 7 weken op mn werk. Nu zei zo'n beetje de helft van mn collega's dat ze dat al weken hadden gezien dat ik zwanger was
Galateia schreef:Leuk, ajl, gefeliciteerd! Hopelijk is alles goed!
Ik zat er stiekem al wel een beetje op te wachten. Steeds als ik zag dat je hier gereageerd had, dacht ik: ja! Komt een beetje doordat je het ooit in het autotopic had over een auto waar 3 stoeltjes achterin passen. Dat kon nooit lang meer duren...

Er moet inderdaad een andere auto komen