Tja dat slapen zal nog wel een poosje zo zijn denk ik. Maar wel fijn dat je overdag nog wat verloren uurtjes in kan halen.
Ik mocht pas na 2 maanden met mijn voet de grond aanraken en na 2,5 maand pas op mijn voet staan met krukken. En na 3 maanden kon ik er met 1 kruk opstaan.
Naar de wc gaan was dan ook een heel avontuur, want ik mocht mijn been niet buigen. Ik voelde zeker de eerste dagen echt heel veel pijn, weet nog dat mijn man steeds met warme pittenzakken kwam, en flessen met warm water, om de spieren wat te ontlasten, want het deed zo`n zeer.
T waren vooral een paar bewegingen, het gaan staan, en het gaan zitten dat niet prettig was, maar mijn halve been voelde gewoon doof.
Mag jij je been wel buigen? Bij mij was de hele laesie ook niet opgevuld, en door het luikje wat er zat dat moest eerst dichtzijn, omdat het anders kon openscheuren.
Ik weet wel, dat ik na 6 weken heel boos was geworden, omdat ik toen ook hoorde dat ik mijn baan niet kreeg, dat ik zei tegen mijn man ik kan heus wel lopen, en dat ik toen heel hard was gevallen
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
sindsdien heb ik me gedeisd gehouden, en wacht ik nu maar gewoon af wat wel en niet kan.
t is een heel verhaal, misschien herken je er dingen in?
Ik mocht na 2,5 maand dus pas met krukken lopen, na 1,5 maand kwam de fysio voor lymfedrainage omdat het vocht in mijn been niet wegtrok. Na 2,5 maand gingen we pas oefenen met krukken. Sinds vorige week kan ik pas weer op mijn been alleen staan.
Ik had verteld he dat ik uitgegleden was vorige week, nu zit er vocht in mijn knie, dat trekt maar niet weg. Ik heb vanmiddag fysio. Heb het 1-2 keer per week.
Hoe zit het met je eetlust, kan je je verder een beetje vermaken?
Groetjes en sterkte
nita