Ik heb nu al wel geleerd dat consequent zijn alleen echt kan als je niet teveel regels hebt. Hier zijn weinig regels, en het huis is helemaal kindvriendelijk, daardoor kan ik wel heel consequent zijn op die paar regels die er wel zijn.
Als hij raar doet met eten maak ik er geen probleem van, dan is het gewoon over, dan maar geen eten meer of geen melk meer. Als hij echt honger of dorst heeft maakt hij er echt geen bende van, dus dan kan hij vast wel even zonder eten of drinken. Het frustreert mij alleen maar als ik op die dingen er bovenop moet zitten, maar hem ook, en dat is voor beiden niet gezellig toch

Net als dat hij melk ook niet drinkt zonder een beetje diksap ofzo, nouja, dan toch met een scheutje diksap? Hij is toch te mager, dus om zijn omvang hoeven we het niet te laten

Ook eet hij geen pap meer 's morgens, mijn man vindt dan dat hij dat wel perse moet, ik maak er dan echt geen heisa van, en geef hem gewoon 's morgens twee boterhammen, dat vult net zo goed hoor. En dan maar een keer een beker melk erbij, zodat hij wel zuivel binnenkrijgt.
Maargoed, dit zijn natuurlijk nog kleine dingen, als hij eens niet meer in zijn eigen bed wil slapen, ben ik benieuwd of ik consequent blijf

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...