Moderator: Moderafo's
TheKeimpe schreef:Dus moeten we het vmbo afschaffen, dan heeft niemand meer een hekel aan Marokkanen
TheKeimpe schreef:Dus moeten we het vmbo afschaffen, dan heeft niemand meer een hekel aan Marokkanen
Mortlach schreef:michielboy schreef:blanke doen ook verkeerde dingen.
de oudere marrokanen gedragen zich nog.
ik kom uit een woonplaats die in de top 10staat met de meeste bendes (allemaal marrokaanse bendes)en in mijn woonplaats zitten bendes die nationaal en internationaal werken(gelezen in krant)
maar in bijna elk land is er haat tegen marrokanen.
en geloof mij op de partij van wilders word veel gestemt
haat aan de slechte marrokanen(bijna allemaal)en het woord lonsdale gaat meer gedragen/genoemd worden er komt een grote rasse oorlog
Je leest in ieder geval een krant...
elbert schreef:De PVV kan er blijkbaar moeilijk aan wennen dat ze in een democratie opereren en dus water bij de wijn moeten doen om tot afspraken te komen. Dat geeft al te denken over wat er na de Tweede Kamer verkiezingen gaat gebeuren: hoe groot ze ook worden, de PVV gaat weer in de oppositie.
Aan de andere kant zijn de linkse partijen er als de kippen bij om samenwerking met de PVV bij voorbaat uit te sluiten.
Hoe sterker de flanken worden, hoe groter de polarisatie en hoe minder er bewegingsruimte is in het centrum van het politieke spectrum.
Mortlach schreef:Nou is dat uitsluiten van links niet zo heel vreemd. Niemand ligt er wakker van als de SP bij voorbaat uitsluit een kabinet te kunnen vormen met de VVD, toch? Kwestie van onverenigbare uitgangspunten.
elbert schreef:Als iedereen dat doet, is er na de verkiezingen mogelijk geen levensvatbare coalitie te vormen en zitten we met een onbestuurbaar land. Het kenmerk van onze vorm van democratie, is dat er na de verkiezingen een coalitie gevormd moet worden. Dat betekent: water bij de wijn doen. Voor sommige partijen (en dan met name die partijen die aan de flanken opereren) komt het uitsluiten van anderen neer op: "we gaan de oppositie in, want we willen alleen in droomscenario's regeren". Droomscenario's komen zelden uit, zeker in de politiek.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten