De strategie van Wilders

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor TheKeimpe » 16 mar 2010 15:12

Dus moeten we het vmbo afschaffen, dan heeft niemand meer een hekel aan Marokkanen

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 16 mar 2010 15:41

TheKeimpe schreef:Dus moeten we het vmbo afschaffen, dan heeft niemand meer een hekel aan Marokkanen

:p
niet gereformeerd wel lid

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 16 mar 2010 19:31

TheKeimpe schreef:Dus moeten we het vmbo afschaffen, dan heeft niemand meer een hekel aan Marokkanen

Plaats Gouda dan ook maar buiten NL...
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 17 mar 2010 10:43

Eerst een rondweg om Gouda, daarna afstoten - dan hebben wij er hier in de regio ook geen last meer van.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 17 mar 2010 16:31

wilders is slim.
Hij is op het goeie moment gekomen om te zeggen dat marrokane etc weg moeten.
hij is ook heel erg populair onder de blanke jongeren.

Er heerst nu ook een haat sweer tussen blanke en marrokane.
Het word alleen maar erger de daden van de marrokane.
laats nog hebben ze een jongen uitgelkleed (dus naakt)en op het rails gezet en vroegen ze hem om zijn pinpas+code en daarna werd hij nog inelkaar geslagen en mocht ie weg(zonder kleren)
En het was een groepje marrokane die dat deden.

Doet zoiets niet met jullie?
Waarom komen mensen nog op voor marrokane?
mijn ,moeder deed het ook omdat ze op een school heeft gezet zonder marrokane en het vroeger ook veel minder was het geweld.

Als jullie redelijk nadenken kom je niet voor de marrokane op.
Want hun hebben ons land kapot gemaakt zij zorgen voor veel mishandeling en geweld en diefstal in ons land

Maar wat dacht je van al die aanslagen die ze doen? het zijn bijna alle maal moslims

Waarom komen mensen nog voor ze op?
op een gegeven moment worden de blanke het zat en onstaat er een oorlog.
Het geweld zou alleen maar toenemen.
Maar de politie doet ook geen ene *censuur* en dat weten de marrokane
Politie pakt pas iemand op als ze zelf zien dat iemand iemand slaat.
Of met camera bewijsen maar anders doen ze het niet
en de politie is zelf ook bang voor de marrokane :O
Er moet echt iets gebeuren.

De marrokane moeten een lesje leren en zich normaal gaan gedragen.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 17 mar 2010 19:41

en weer maken we van een groep marokannen een hele bevolkingsgroep die slecht is. Terwijl ik verschillende marokaanse collega's heb waarvan ik zeg, wow dat zijn leuke mensen.

Laten we het eens over de blanken hebben. Volgens mij waren het blanke nederlanders die in zweden vochten, volgens mij was karst t en Volkert G toch echt autochtone nederlanders. En als ik me niet vergis was die man uit dordt ook een nederlander.

Ik ben het met je eens dat je die groep stevig moet aanpakken die rotzooi trappen in Nederland, maar je moet niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 17 mar 2010 22:11

blanke doen ook verkeerde dingen.
de oudere marrokanen gedragen zich nog.
ik kom uit een woonplaats die in de top 10staat met de meeste bendes (allemaal marrokaanse bendes)en in mijn woonplaats zitten bendes die nationaal en internationaal werken :o (gelezen in krant)

maar in bijna elk land is er haat tegen marrokanen.
en geloof mij op de partij van wilders word veel gestemt
haat aan de slechte marrokanen(bijna allemaal)en het woord lonsdale gaat meer gedragen/genoemd worden er komt een grote rasse oorlog

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 18 mar 2010 17:37

Mortlach schreef:
michielboy schreef:blanke doen ook verkeerde dingen.
de oudere marrokanen gedragen zich nog.
ik kom uit een woonplaats die in de top 10staat met de meeste bendes (allemaal marrokaanse bendes)en in mijn woonplaats zitten bendes die nationaal en internationaal werken :o (gelezen in krant)

maar in bijna elk land is er haat tegen marrokanen.
en geloof mij op de partij van wilders word veel gestemt
haat aan de slechte marrokanen(bijna allemaal)en het woord lonsdale gaat meer gedragen/genoemd worden er komt een grote rasse oorlog

Je leest in ieder geval een krant...

VEENENDAAL - Burgemeester Ties Elzenga van Veenendaal zegt dat het in zijn plaats te gevaarlijk is om ’s nachts alleen over straat te gaan. Dit nadat een bende afgelopen weekend in de Utrechtse gemeente in één nacht drie mannen op gruwelijke en brute wijze mishandelde en beroofde.

Twee van de slachtoffers werden zelfs beroofd van hun kleding. Een van hen werd zelfs naakt op het spoor gelegd. Een derde man werd neergestoken. Hij hield aan de steekpartij onder andere een klaplong over en ligt nog altijd in het ziekenhuis. Burgemeester Elzenga liet woensdag weten de gewelddadigheden ,,schokkend, afschuwelijk, laf en gewetenloos’’ te vinden. De gemeente had woensdagavond een overleg met de Marokkaanse gemeenschap in Veenendaal.
De politie steunt de burgemeester niet met zijn oproep, maar vraagt burgers wel alert te zijn. De daders worden gezocht in 'Marokkaans-Nederlandse-hoek'.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 19 mar 2010 11:33

Ondertussen blijkt dat ook in de praktijk niet met de PVV te besturen valt. Zowel in Almere als Den Haag. De PVV gaat met een stapel ononderhandelbare punten (discriminatie verheffen tot beleid, doodseskaders) het gesprek aan en vindt het dan gek dat de andere partijen hen daarin niet tegemoet komen. Om vervolgens te gaan lopen piepen dat ze door de "linkse elite" de oppositie in gedwongen worden.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 19 mar 2010 16:31

De PVV kan er blijkbaar moeilijk aan wennen dat ze in een democratie opereren en dus water bij de wijn moeten doen om tot afspraken te komen. Dat geeft al te denken over wat er na de Tweede Kamer verkiezingen gaat gebeuren: hoe groot ze ook worden, de PVV gaat weer in de oppositie.
Aan de andere kant zijn de linkse partijen er als de kippen bij om samenwerking met de PVV bij voorbaat uit te sluiten.
Hoe sterker de flanken worden, hoe groter de polarisatie en hoe minder er bewegingsruimte is in het centrum van het politieke spectrum.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 19 mar 2010 17:53

elbert schreef:De PVV kan er blijkbaar moeilijk aan wennen dat ze in een democratie opereren en dus water bij de wijn moeten doen om tot afspraken te komen. Dat geeft al te denken over wat er na de Tweede Kamer verkiezingen gaat gebeuren: hoe groot ze ook worden, de PVV gaat weer in de oppositie.
Aan de andere kant zijn de linkse partijen er als de kippen bij om samenwerking met de PVV bij voorbaat uit te sluiten.
Hoe sterker de flanken worden, hoe groter de polarisatie en hoe minder er bewegingsruimte is in het centrum van het politieke spectrum.

Nou is dat uitsluiten van links niet zo heel vreemd. Niemand ligt er wakker van als de SP bij voorbaat uitsluit een kabinet te kunnen vormen met de VVD, toch? Kwestie van onverenigbare uitgangspunten.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 20 mar 2010 22:54

Wat mij opvalt, is dat de aanhang van Wilders normaliter net zo slecht Nederlands schrijft en spreekt als diegenen waar Wilders en zijn maten zo'n hekel aan hebben.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 22 mar 2010 16:16

Mortlach schreef:Nou is dat uitsluiten van links niet zo heel vreemd. Niemand ligt er wakker van als de SP bij voorbaat uitsluit een kabinet te kunnen vormen met de VVD, toch? Kwestie van onverenigbare uitgangspunten.

Als iedereen dat doet, is er na de verkiezingen mogelijk geen levensvatbare coalitie te vormen en zitten we met een onbestuurbaar land. Het kenmerk van onze vorm van democratie, is dat er na de verkiezingen een coalitie gevormd moet worden. Dat betekent: water bij de wijn doen. Voor sommige partijen (en dan met name die partijen die aan de flanken opereren) komt het uitsluiten van anderen neer op: "we gaan de oppositie in, want we willen alleen in droomscenario's regeren". Droomscenario's komen zelden uit, zeker in de politiek.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 22 mar 2010 16:54

elbert schreef:Als iedereen dat doet, is er na de verkiezingen mogelijk geen levensvatbare coalitie te vormen en zitten we met een onbestuurbaar land. Het kenmerk van onze vorm van democratie, is dat er na de verkiezingen een coalitie gevormd moet worden. Dat betekent: water bij de wijn doen. Voor sommige partijen (en dan met name die partijen die aan de flanken opereren) komt het uitsluiten van anderen neer op: "we gaan de oppositie in, want we willen alleen in droomscenario's regeren". Droomscenario's komen zelden uit, zeker in de politiek.

Dat is meteen weer het andere uiterste. Ik vind het niet meer dan realistisch als partijen aan de beide uiteinden van het politieke spectrum inzien en toegeven dat een levensvatbare coalitie tussen die partijen er niet in gaat zitten omdat beide partijen zo veel water bij de wijn zouden moeten doen, dat er niets dan water overblijft.

michielboy
Mineur
Mineur

Berichtdoor michielboy » 23 mar 2010 18:16

ik vind dat wilders gwn moet zeggen iedere nederlander moet een hond.
want dan vallen de marrokane je niet meer aan:P

want marrokane zijn bang voor honden:P

Terug naar “Archief”