Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 17 jul 2008 21:01

Lastig is zoiets lijkt me. Want waar stel je dan je grens..... En wanneer denkt hij van ow even doorkrijsen dan wordt ik eruit gehaald.
Poeh echt moeilijk lijkt me zoiets. En vooral om hem dan huilende te laten liggen.

Vanav kwam ik thuis, lag mn neefje in de box en ik ging in de kamer tafel aan afruimen en hij begon te krijsen als hij zag dat ik ff naar hem keek ofzo...en telkens trok hij zich weer op en keek dan en als ie me zag weer huilen. dan is het zo irri om hem gewoon te laten huilen.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 jul 2008 21:04

Mij lijkt het goed om hem toch even te laten liggen huilen, want anders denkt hij dat hij altijd z'n zin kan krijgen. Kan later nog lastig worden :?
Mij lijkt het lastigste om door te krijgen of het nou aandacht is of dat er nu echt wat aan de hand is. Is dat gewoon moederinstinct? (vast wel..)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 jul 2008 21:56

@Tuinfluiter: ik ben mijn hele leven al fan van Dick Bruna en dan met name van Nijntje, ik heb een foto van dat ik zo'n boekje bekeek terwijl ik in de wieg lag, drie maanden oud :D Wist je dat er in Utrecht ook een museum van Nijntje is?

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 17 jul 2008 21:57

Ja dat museum is leuk!!! Wij zijn er begin dit jaar geweest.

sela

Berichtdoor sela » 17 jul 2008 22:10

Lalage schreef:@Tuinfluiter: ik ben mijn hele leven al fan van Dick Bruna en dan met name van Nijntje, ik heb een foto van dat ik zo'n boekje bekeek terwijl ik in de wieg lag, drie maanden oud :D Wist je dat er in Utrecht ook een museum van Nijntje is?

Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 jul 2008 08:25

:lol: :lol: leuke foto

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 jul 2008 08:25

Milan ging met Matteo te wandelen...

Afbeelding

Daarna zou hij Matteo er wel even uit tillen..

Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 jul 2008 08:30

@sela: goede opvoeding ;)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 18 jul 2008 08:35

@Sela wat een leuke foto!!

@Lalage, Wist niet dat er een museum van Dick Bruna is, misschien leuk dat we daar een keer naar toe gaan.
Bedankt voor de tip!

@TJ, leuk he als ze samen kunnen spelen.
Hele leuke foto's.

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 18 jul 2008 08:55

haha, zoals Milan Matteo beetpakt (bij zijn nekje) hebben wij ook nog een foto van vroeger. Mijn broer was toen een jaar of 3 en pakte mijn babyzusje ook zo bij dr nek beet. Is n heel grappige foto want mn broer staat er echt heel lief bij te kijken en mn zusje had zoiets van: is dit leuk? :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 jul 2008 09:35

Vanochtend ging Michael voorbeeldig naar bed. Hij heeft twee keer kort gehuild omdat zijn speen eruit lag, maar zodra ik 'm er weer in deed, was hij stil en na de tweede keer viel hij in slaap. Hij kan het wel....hij wil gewoon soms niet!
Vannacht heeft hij ook zo lekker geslapen, van 19.05-7.35...wij kunnen gewoon niet geloven dat hij 's nachts al doorslaapt. Een vriendin van mij heeft een meisje van 3 dat nog steeds door de nacht wakker wordt (volgens mij heeft zij sinds de geboorte geen nacht door kunnen slapen :shock: )

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 18 jul 2008 09:38

Tuinfluiter, hier de website : http://www.centraalmuseum.nl/page.ocl?pageid=212&version=&mode=

(Mijn zoontje, met koptelefoon, maakt nog steeds reclame zie ik. Hij staat al een jaar op die site... 8) )
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 jul 2008 09:41

Juultje77 schreef:Rosekapje: erg leuk altijd die voorbereidingen voor een kinderverjaardag vind je niet?

ja, ik vind het echt leuk om allemaal leuke dingetjes te maken en te kopen voor versiering en kaartjes om te versturen. Nog ff een klein weekje wachten en dan is het manneke al weer 1.

Leuke foto's Sela en TJ.
Hier houden we ook echt van alles van nijntje, kvind het ook erg leuk, gewoon simpel en niks geen poespas. Wist trouwens niet dat er een museum van was, Juultje is dat ook al iets voor peuters?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 18 jul 2008 10:21

@Ansje,
Ziet er leuk uit!
Bedankt voor de link!!

@Rosekapje,
Succes met de voorbereiding voor de verjaardag van je zoon, maak er maar iets leuks van, dat zal wel lukken zo te horen.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 18 jul 2008 10:25

@TJ wat gaaf die foto's :D behalve die onderste!! Geweldig! :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”